Imorgon är det tänkt att jag och sambon ska köra lite E men jag kan inte sluta oroa mig och sitter med en enorm beslutsångest.
Vi har redan tagit detta två gånger tillsammans denna sommar. Första gången minns jag knappt något eftersom jag var riktigt jävla full och hade tydligen däckat när ruset började. Har fått återberättat för mig att jag även snackat med folk som inte ens befunnit sig i lägenheten... Vet inte om jag fick hallisar?
Så nästa gång bestämde vi oss för att köra nyktert eftersom det inte gick allt för bra sist. Så, kvällen kom och jag var så förbannat nervös efter att knappens svalts. Hjärtat bankade och tungan kliade. Nervös var jag inte första gången då jag var så full och "modig"

Hur som helst, när ruset väl började
så mådde jag inte bra alls. Jag ville bara bort därifrån och ångrade mig på en gång. Allt kändes fel och jag trodde jag skulle dö, eller jag snarare "visste" det. Men efter att ha blivit tröstad i 5 minuter så började äntligen ruset på riktigt. Jag mådde grymt bra, flög upp ur sängen och började dansa och ha mig. Men, efter en timme så fick jag ångest igen och mådde dåligt. Samma sak som i början av ruset... Detta försvann dock efter 30 sekunder och jag mådde bra igen. Sen återkom aldrig dessa ångestkänslor. AT har jag inte haft någon gång i alla fall.
Men det jag undrar är. Ska det verkligen vara såhär? Är det normalt att bli skrämd i början? Detta är som sagt i början när allt börjar svaja en smula. Men jag är även förundrad över varför dessa ångestkänslor kom tillbaka en sväng under ruset? Imorgon är det tänkt att vi ska ta några öl innan för att stilla nerverna, men jag vet inte ens om jag vill ta öht...
Enligt säljaren så är det rent MDMA. Jag vet inte vad knapparna heter, men de är något rosa och har en sol på sig. Innan har vi iaf tagit en och en halv knapp var.
Fattar inte ens varför jag är så orolig. För några år sedan var jag en vann användare av tjack. Har även tagit en del kola tidigare och rökt en del. Men nu vet jag inte alls varför jag nojar.