Citat:
Ursprungligen postat av
Endofin
Nötter är rikt på magnesium. Tror det kan vara bra att ha lite piller/vätska också för att väga upp det. Vet inte om man kan få i sig tillräckligt genom nötter (utan att man måste äta flera högar) för just käkspänningarna, men dagen efter så kommer nötter funka bra. Men kolla upp hur mycket magensium det innehåller.
Låter fint det, ju mindre mediciner desto bättre. Köp 5-HTP på Ebay, där är det billigt.
Tänk på att det vara farligt att blanda 5-HTP med andra mediciner som jobbar med serotoninet.
Vad kan man få 100kapslar för där då? Det ska väl fraktas också?
Vekar som man får ca 50st för 300-350:- här i Sverige :s.
Tydligen ska man bli trött av dem? Av någon anledning vill min polare sälja dem, till mig. Litar dock inte på honom när det kommer till byte, köp osv pga sniken historik, så är handling av just honom enbart till hans favör, så jag hittar det hellre på nätet själv.
SSRI preparat?
Jag äter lyrica, stessolid och xanor, inte på läst om hur de påverkar. Tror det är GABA-receptorerna de påverkar om jag inte minns fel. Slutat äta dem alla för jag orkar inte med bieffekterna.
Borde inte 5-htp få receptorerna att jobba ganska hårt igen, bara en undran? Det står att man bör ha uppehåll efter en viss period. Manipulerar detta eller återställer det balansen fortare?