Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-03-14, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
De innehåller 160-170 mg MDMA enligt Pillreports, alltså har ni fått i er 65-70 mg MDMA var, vilket är väldigt lite. Ta en halv till vardera.

Vad är det för knappar? Det låter som en överdos, och då ska du ju knappast ta ännu mer?!
röda fjärilar kallade han dom för. Röd/rosa med en fjäril på ena sidan och en brytskåra på andra.
asså känns bara som vätskebrist eller nåt, och går över sakta men säkert nu. Tog min sista knapp för ungefär 15 minuter sedan
Citera
2014-03-14, 22:42
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
röda fjärilar kallade han dom för. Röd/rosa med en fjäril på ena sidan och en brytskåra på andra.
asså känns bara som vätskebrist eller nåt, och går över sakta men säkert nu. Tog min sista knapp för ungefär 15 minuter sedan
Alltså, att ta tre knappar är för mycket, även om de är lågdoserade. MAX 200 mg bör man ta.
Citera
2014-03-14, 23:10
Medlem
Citat:
Alltså, att ta tre knappar är för mycket, även om de är lågdoserade. MAX 200 mg bör man ta.
Sjukt längesen jag tog mdma/e pga ja har ätit citalopram (SSRI) , så är ingen expert på det, snarare helt totalt okunnig på den substansen.
Men har ingen som helst aning hur mycket det vart i varje knapp eller vad det va i. Det enda jag visste va att dessa har grymt omtalad kring mina vänner, att det va billigt, att jag slutade ta mina citalopram för ungefär 1.5 vecka sedan, om inte mer, Så att jag ska kunna njuta av detta då och då.
Var jävligt ivrig för de va säkert 2-3 år sedan jag tog MDMA, och mådde som en gud på det, för dom senaste åren så har jag tagit serotonerga droger men pga SSRI'n inte nått toppen som finns med E/mdma, ni vet va jag menar. Plus att ja va ivrig å otålig så jag slängde i mig 2 st och mådde UUUUNNNNDDDERBART och hittade faktiskt den där TOPPEN som jag skrev om och några timmar efter det när det lugnat ned sig lite så slängde jag i mig sista knappen (ca 30 minuter sedan)

Ska väl ut å gå en stund, nu när dambesök inte finns på kartan för ikväll längre..... HAHA
Citera
2014-03-14, 23:30
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Sjukt längesen jag tog mdma/e pga ja har ätit citalopram (SSRI) , så är ingen expert på det, snarare helt totalt okunnig på den substansen.
Men har ingen som helst aning hur mycket det vart i varje ktnapp eller vad det va i. De enda jag visste va att dessa har grymt omtalad kring mina vänner, att det va billigt, att jag slutade ta mina citalopram för ungefär 1.5 vecka sedan, om inte mer, Så att jag ska kunna njuta av detta då och då.
Var jävligt ivrig för de va säkert 2-3 år sedan jag tog MDMA, och mådde som en gud på det, för dom senaste åren så har jag tagit serotonerga droger men pga SSRI'n inte nått toppen som finns med E/mdma, ni vet va jag menar. Plus att ja va ivrig å otålig så jag slängde i mig 2 st och mådde UUUUNNNNDDDERBART och hittade faktiskt den där TOPPEN som jag skrev om och några timmar efter det när det lugnat ned sig lite så slängde jag i mig sista knappen (ca 30 minuter sedan)

Ska väl ut å gå en stund, nu när dambesök inte finns på kartan för ikväll längre..... HAHA
Jadu, förutsatt att de bara innehåller MDMA så kan du alltså ha fått i dig allt mellan 300 och 600 mg eller så, vilket är på tok för mycket. Du måste dessutom vänta längre än 1½ vecka efter avslutad SSRI-behandling innan du tar serotonerga substanser då det är både farligt och slöseri.
Citera
2014-03-15, 01:06
Medlem
Citat:
Jadu, förutsatt att de bara innehåller MDMA så kan du alltså ha fått i dig allt mellan 300 och 600 mg eller så, vilket är på tok för mycket. Du måste dessutom vänta längre än 1½ vecka efter avslutad SSRI-behandling innan du tar serotonerga substanser då det är både farligt och slöseri.
Ungefär hur länge ska man vänta innan man tar mdma eller liknande om man käkat ssri?
Citera
2014-03-15, 18:55
Medlem
lemon99s avatar
Varför är det så jävla svårt att få tag på bra knappar i Sverige...
Citera
2014-03-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99

Det har varit väldigt bra tillgång på knappar sedan Januari 2013 i Sverige vill jag påstå.
Citera
2014-03-15, 19:40
Medlem
Citat:
Vart i sverige bor du och du under lemon99s inlägg?
Citera
2014-03-15, 22:44
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Vart i sverige bor du och du under lemon99s inlägg?

Stockholm, så det borde kanske inte vara så svårt, men jag har stora problem att hitta bra knappar
Citera
2014-03-15, 22:44
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkEGratis
Det har varit väldigt bra tillgång på knappar sedan Januari 2013 i Sverige vill jag påstå.

Varför får jag bara skit?
Citera
2014-03-16, 00:24
Medlem
Citat:
Stockholm, så det borde kanske inte vara så svårt, men jag har stora problem att hitta bra knappar

Stockholm är inte känt för att vara den bästa staden att fixa knark i bara för att det är en huvudstad.
Göteborg & Skåne är där det absolut finns mest tillgång av bra knark.
Citera
2014-03-16, 16:34
Medlem
activitys avatar
Tjenare...

Jag åt sertralin sen ungefär mitten av november (50mg) fram tills ungefär 7:e februari för att sedan sluta tvärt, Orkade inte med den skit medicinen

Men det jag undrar är om de är lagom långt uppehåll för att köra ett MDMA race i helgen ?

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in