Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-01, 00:48
Medlem
weedpoppass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojdo
Av att döma på recensioner från tabletterna så ska det räcka gott och väl med en tablett! Ni behöver inte vara oroliga!!

Jag hade i åtanke att ni kommer må så jävla bra att ni kommer vilja att det håller längre! Det är därför jag ville att ni skulle fylla på Det är nämligen för sent när ni känner att effekten håller på att gå ut!
Första gången på E är ju helt fantastiskt
Men som sagt, det är eran första gång så börja med en om ni känner för det!
Var inte orolig för att må dåligt, det är högst osannolikt

Dessa tabletter innehåller trodligtvis lite 2-cb och kan vara smått hallicinugent

Okej det låter så jävla härligt men på mitt andra inlägg i "batch tråden för ecstasy" tror jag den hette så var det en som sa att de tabletterna som jag hade gav mer ett tjackigt rus och han skulle inte rekomendera dessa för första gången. Finns det någon som testat dåligt E? är det värt att pröva eller ska jag slänga skiten
Senast redigerad av weedpoppas 2013-10-01 kl. 01:00.
Citera
2013-10-01, 01:00
Medlem
ojdos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedpoppas
Okej det låter så jävla härligt men på mitt andra inlägg i "badge tråden för ecstasy" tror jag den hette så var det en som sa att de tabletterna som jag hade gav mer ett tjackigt rus och han skulle inte rekomendera dessa för första gången. Finns det någon som testat dåligt E? är det värt att pröva eller ska jag slänga skiten

Ser dem ut som dessa? http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&name=&logo=mu shroom&colour=green&region=all&percent_rating=0&pp =10&submit.x=60&submit.y=28&submit=Search+Reports

Då ska dem innehålla en normal mängd MDMA vilket är den aktiva substansen av ecstasy och MÖJLIGEN 2cb vilket kan göra upplevelsen lite mer intressant.
Ingen av dem påstår att den skall innehålla tjack! Jag tycker att det ser ut som en fin tablett.

Ser flera som påstår att det var den bästa de har provat! Desto mer jag läser om dessa piller desto mer sugen blir jag. Kör ba

EDIT: Hittat en källa som säger att den innehåller något som är uppåt men det behöver inte vara dåligt. Det kan ge den lite mer karaktär! Det är forfarande inte helt säkert att din gör det heller.
Senast redigerad av ojdo 2013-10-01 kl. 01:08.
Citera
2013-10-01, 01:11
Medlem
weedpoppass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojdo
Ser dem ut som dessa? http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&name=&logo=mu shroom&colour=green&region=all&percent_rating=0&pp =10&submit.x=60&submit.y=28&submit=Search+Reports

Då ska dem innehålla en normal mängd MDMA vilket är den aktiva substansen av ecstasy och MÖJLIGEN 2cb vilket kan göra upplevelsen lite mer intressant.
Ingen av dem påstår att den skall innehålla tjack! Jag tycker att det ser ut som en fin tablett.

Ser flera som påstår att det var den bästa de har provat! Desto mer jag läser om dessa piller desto mer sugen blir jag. Kör ba

EDIT: Hittat en källa som säger att den innehåller något som är uppåt men det behöver inte vara dåligt. Det kan ge den lite mer karaktär! Det är forfarande inte helt säkert att din gör det heller.

Ja dem stämmer bra med dem som du länkade Kör på detta då
Citera
2013-10-06, 14:52
Medlem
Brmcs avatar
Snabbt summerat. Jag testade E för ett tag sedan, varpå jag inte kände av det så mycket mer än att kroppen blev fjäderlätt, men ingen sprudlande eufori. Mina vänner kände dock av det mycket, mycket mer. När dessa togs var jag relativt berusad, min kompis sneade varpå jag valde att ta hem honom och fixa till lite käk och ta hand om honom, så det inte skulle bli alltför jobbigt. Så mitt rus var väl rätt kasst.

Igår fick jag tag på 1g mdma av en kompis. Problematiken var snarare att när jag väl tog det snortade jag ca 125 mg. Snortningen i sig kanske inte var problemet, utan det att jag var jag också full. Väldigt, väldigt full. Hade haft en rätt rejäl festkväll, och mdmat intogs ca kl 02, ute på en svettig och trång klubb. Efter ca 5 minuter får jag en extrem body load, varpå jag dricker ett glas vatten, men kände hur jag inte fixade att vara på klubben då, så jag tog en taxi hem.

Kände mig givetvis påverkad i taxin, men alkoholen levde jävel i min kropp, så jag somnade när jag kom hem. Varpå detta förde med sig ett uteblivet rus. Tycker mig fortfarande känna mig lätt och allmänt udda i kroppen, så ingen direkt avtändning mer än alkoholens ljumma bakfylla.

Till nästa gång, för att inte misslyckas. Vad ska jag göra? Hur länge bör jag vänta? Nästa vecka är uteslutet. Så tycker att om 2 veckor borde gå kanon. Var 125mg för mycket?
Citera
2013-10-06, 15:03
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Snabbt summerat. Jag testade E för ett tag sedan, varpå jag inte kände av det så mycket mer än att kroppen blev fjäderlätt, men ingen sprudlande eufori. Mina vänner kände dock av det mycket, mycket mer. När dessa togs var jag relativt berusad, min kompis sneade varpå jag valde att ta hem honom och fixa till lite käk och ta hand om honom, så det inte skulle bli alltför jobbigt. Så mitt rus var väl rätt kasst.

Igår fick jag tag på 1g mdma av en kompis. Problematiken var snarare att när jag väl tog det snortade jag ca 125 mg. Snortningen i sig kanske inte var problemet, utan det att jag var jag också full. Väldigt, väldigt full. Hade haft en rätt rejäl festkväll, och mdmat intogs ca kl 02, ute på en svettig och trång klubb. Efter ca 5 minuter får jag en extrem body load, varpå jag dricker ett glas vatten, men kände hur jag inte fixade att vara på klubben då, så jag tog en taxi hem.

Kände mig givetvis påverkad i taxin, men alkoholen levde jävel i min kropp, så jag somnade när jag kom hem. Varpå detta förde med sig ett uteblivet rus. Tycker mig fortfarande känna mig lätt och allmänt udda i kroppen, så ingen direkt avtändning mer än alkoholens ljumma bakfylla.

Till nästa gång, för att inte misslyckas. Vad ska jag göra? Hur länge bör jag vänta? Nästa vecka är uteslutet. Så tycker att om 2 veckor borde gå kanon. Var 125mg för mycket?
Jag hade ju min debut igår, men jag gjorde det ensam här hemma. Med den body-loaden jag hade så hade jag absolut inte orkat vara ute. Jag blev extremt yr och kunde inte ens stå upp vid ett tillfälle. Vissa av oss kanske helt enkelt reagerar så på MDMA?
Citera
2013-10-06, 15:11
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Jag hade ju min debut igår, men jag gjorde det ensam här hemma. Med den body-loaden jag hade så hade jag absolut inte orkat vara ute. Jag blev extremt yr och kunde inte ens stå upp vid ett tillfälle. Vissa av oss kanske helt enkelt reagerar så på MDMA?

Njae, det får bli en hemmakväll känner jag. Hyr mycket tog du? Mådde rätt kasst när jag väl kom tillbaks, så tog en snabb kall dusch. Men 125mg är väl inget att noja upp sig för? Vart lite nojig då jag druckit massa alkohol, varpå jag även kissat ut det mesta.

Men jo, visst kan det vara så!
Citera
2013-10-06, 15:15
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Njae, det får bli en hemmakväll känner jag. Hyr mycket tog du? Mådde rätt kasst när jag väl kom tillbaks, så tog en snabb kall dusch. Men 125mg är väl inget att noja upp sig för? Vart lite nojig då jag druckit massa alkohol, varpå jag även kissat ut det mesta.

Men jo, visst kan det vara så!
Jag började med ca 120mg och fyllde sedan på med 60mg 80 minuter senare, och tog ytterligare 60mg vid något okänt tillfälle senare. 125mg borde inte vara något att nojja upp sig för, nej. Du borde nog undvika alkohol i framtiden dock, håll det till comedown, det är najs för att komma ner lite och sen sova! Det är faktiskt fantastiskt att ta MDMA hemma, även om jag kan tänka mig att det är ännu bättre ute om man inte får så mycket body load.
Citera
2013-10-06, 15:21
Medlem
Haruspexs avatar
Mitt tips är att undvika alkoholen då jag inklusive många jag känner tycker det enbart försämrar effekten av MDMA, tar bort det magiska om du frågar enbart mig.

Sen borde ni ta 2mg/kg kroppsvikt som startdos, gärna 10-20 mg mer än det sedan starka påfyllningar om ni öht ska ta några. Inte några småpåfyllningar, snorta fan inte MDMA heller - det ska bombas.
Citera
2013-10-06, 15:39
Medlem
Alltså, jag undrar, hur mycket sämre blir effekterna med tiden, om vi förutsätter att man väntar så länge som det är rekommenderat mellan tillfällena? Känns det liksom fortfarande värt att ta eller känner man bara att "det här är ju mycket sämre än de första gångerna"? Och blir det liksom påtagligt sämre och sämre för varje gång eller minskar det diskret? Och är det nån som inte har känt så, utan fortfarande har lika kul på E som i början när ni introducerades till det?
Citera
2013-10-06, 15:43
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 36360
Alltså, jag undrar, hur mycket sämre blir effekterna med tiden, om vi förutsätter att man väntar så länge som det är rekommenderat mellan tillfällena? Känns det liksom fortfarande värt att ta eller känner man bara att "det här är ju mycket sämre än de första gångerna"? Och blir det liksom påtagligt sämre och sämre för varje gång eller minskar det diskret? Och är det nån som inte har känt så, utan fortfarande har lika kul på E som i början när ni introducerades till det?

Jag har uppehåll från MDMA just nu efter ett ganska frekvent bruk, (2-3 ggr i månaden i snitt) tyckte ruset tappade sin glans, inte så att det var ovärt att ta men det kändes inte magiskt som det gjorde de första gångerna. Vissa skribenter har försökt intala mig att jag förstört mina serotonin-receptorer, jag har sagt att jag låter tiden utvisa detta..

Så jag ska nu vänta ett långt tag innan jag tar det igen. Försökte visserligen fixa det när jag var på ett rave i fredags men det var ju fyllans fel...

Men ja helt klart, vänta i alla fall 2-3 månader mellan varje tillfälle om du kan, du kommer antagligen annars bli besviken på ruset till slut.
Citera
2013-10-06, 16:21
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Jag började med ca 120mg och fyllde sedan på med 60mg 80 minuter senare, och tog ytterligare 60mg vid något okänt tillfälle senare. 125mg borde inte vara något att nojja upp sig för, nej. Du borde nog undvika alkohol i framtiden dock, håll det till comedown, det är najs för att komma ner lite och sen sova! Det är faktiskt fantastiskt att ta MDMA hemma, även om jag kan tänka mig att det är ännu bättre ute om man inte får så mycket body load.

Hade ingen våg, så fick bli 1/2, delade en av högarna 1/2 för att sedan dela en av de högarna 1/2. Vilket jag tror blir ca 125.

Ja alltså, en kompis till mig är uppenbarligen langare, varpå jag frågade om han hade något, och vips fick man ett g MDMA. Inte alltför tråkigt!

Väger ca 68kg. Så 128 är ju idealmängden. Men jag tror det är alkoholen som sabbade allt, och alla killar som kladdade på mig. Hint: Gå inte till gayklubb som hetero om du har ett fördelaktigt yttre. Det blir jobbigt när ofräscha 35-åringar börjar grinda mot din röv och försöker kyssa dig.

Ska tänka på detta kanske blir att jag tar en dag i veckan, då jag har en veckas ledighet!
Citera
2013-10-06, 16:25
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
Mitt tips är att undvika alkoholen då jag inklusive många jag känner tycker det enbart försämrar effekten av MDMA, tar bort det magiska om du frågar enbart mig.

Sen borde ni ta 2mg/kg kroppsvikt som startdos, gärna 10-20 mg mer än det sedan starka påfyllningar om ni öht ska ta några. Inte några småpåfyllningar, snorta fan inte MDMA heller - det ska bombas.

Ska göra detta. Det är just det jag ogillar med alkohol, omdömet försvinner helt och hållet. Så min tidigare uträkning på 128 är möjligtvis lite för lite? Har nämligen ingen våg att tillgå. Varför ska det bombas?

Till mitt försvar tänkte jag bomba, men vi var 2 snubbar på toaletten och jag är en fena på att dra upp linor fort, då det kändes bekvämare att fixa det fort eftersom vi var 2 killar som gick in på en toa. Tillsammans. På en gayklubb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in