Citat:
Ursprungligen postat av
AngelusDiaboli
Jag började med ca 120mg och fyllde sedan på med 60mg 80 minuter senare, och tog ytterligare 60mg vid något okänt tillfälle senare. 125mg borde inte vara något att nojja upp sig för, nej. Du borde nog undvika alkohol i framtiden dock, håll det till comedown, det är najs för att komma ner lite och sen sova! Det är faktiskt fantastiskt att ta MDMA hemma, även om jag kan tänka mig att det är ännu bättre ute om man inte får så mycket body load.
Hade ingen våg, så fick bli 1/2, delade en av högarna 1/2 för att sedan dela en av de högarna 1/2. Vilket jag tror blir ca 125.
Ja alltså, en kompis till mig är uppenbarligen langare, varpå jag frågade om han hade något, och vips fick man ett g MDMA. Inte alltför tråkigt!
Väger ca 68kg. Så 128 är ju idealmängden. Men jag tror det är alkoholen som sabbade allt, och alla killar som kladdade på mig. Hint: Gå inte till gayklubb som hetero om du har ett fördelaktigt yttre. Det blir jobbigt när ofräscha 35-åringar börjar grinda mot din röv och försöker kyssa dig.
Ska tänka på detta

kanske blir att jag tar en dag i veckan, då jag har en veckas ledighet!