Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-28, 19:50
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
300-400 mg ska du inte ta, alldeles för mycket. 2 mg/kg brukar fungera bra, och att ta lite mer än så funkar. Väger du 75 kg så droppa 150 mg, och fyll på med 50 mg eller så om du vill.

Tack för riktlinjen, men jag pallar mer än 2mg/kg.

200-250mg är vad jag tar när jag vill maxa på MDMA.
Och jag väger typ 70kg.

Alltså jag vill inte ha vanliga MDMA-effekten om jag ska köra själv, utan då vill jag trippa.
Tänkte därför bara kolla om man kan ta 300-400mg och börja trippa i och med metaboliseringen MDMA -> MDA
Citera
2013-04-28, 19:56
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Köpte precis ett halvt gram MDMA.

Om jag inte hittar någon mysig att ta det med, går det ta lite extra typ 300-400mg och då få en trippig effekt av det? Jag syftar mest på metaboliseringen till MDA som sker i kroppen vid överdriven konsumption. Det jag dock inte vet är hur mycket en överdriven konsumption är...

Det är inte värt det, den trippiga effekten på MDMA tycker jag inte alls är trevlig, till skillnad från vanliga tripp-effekter.
Citera
2013-04-28, 20:08
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajjpen
Det är inte värt det, den trippiga effekten på MDMA tycker jag inte alls är trevlig, till skillnad från vanliga tripp-effekter.

Alright.

Därmed säger vi "Case Closed".

Jag skiter i att trippa på mdma.
Ska jag trippa får jag väl äta LSD, svampar eller liknande.

Tack för hjälpen hursomhelst, mycket omtänksamt
Citera
2013-04-28, 20:34
Medlem
knark-o-musiks avatar
Citat:
Alright.

Tar jag över 400mg MDMA trippar jag, men jag är bara förvirrad och ser konstiga hallisar. Ingen riktig "tripp" utan mer bara total förvirring
Citera
2013-04-28, 22:19
Medlem
gebbes avatar
Jag har tagit mdma i doser över 500mg vid flera tillfällen och aldrig fått några hallisar. Efter trippen kan jag dock inbilla mig saker i ögonvrån
Citera
2013-04-29, 11:09
Medlem
Citat:
Alright.

Rekommenderar dig starkt att testa candyflip med MDMA/LSD samt 3-4 paket lustgas, hela mitt rum förvandlades till en isgrotta när jag rökte en cigg i soffan och trodde röken var kall luft, sjukaste jag varit med om :w00t:
Citera
2013-04-29, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Rekommenderar dig starkt att testa candyflip med MDMA/LSD samt 3-4 paket lustgas, hela mitt rum förvandlades till en isgrotta när jag rökte en cigg i soffan och trodde röken var kall luft, sjukaste jag varit med om :w00t:

Varm luft är väl det du menar, om du tänker på hur det är att vara ute när det är kallt och du andas ut. Fastän att det bara var rök nu.
Citera
2013-04-30, 01:32
Medlem
Är det farligt att inta 130mg x 2 på en kväll? Det är "gröna frågetecken".

75kg, 20 år, man.
Citera
2013-04-30, 01:36
Medlem
Cybersluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmightyAlpha

75kg, 20 år, man.

Nepp, kör på!
Tips är dock att försöka äta något och få i dig lite vätska imellan. Tro mig det är värt det i slutändan!
Citera
2013-04-30, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmightyAlpha

75kg, 20 år, man.

bry dig inte om att äta imellan,du kommer inte få i dig något. ska du ta 2st på en kväll så fyll på innan peaken börjar gå ner...jag tipsar om att ta den andra 1-2h efter den första.detta vis varar peak 1h+ längre. väntar du för länge kommer ruset inte ge samma effekt,då det mest består av serotonin,när peaken försvinner börjar serotoninet ta slut och de finns inte mer att hämta
Citera
2013-04-30, 08:39
Medlem
bumbaclot.s avatar
Hallå! Planerar att i en snar framtid köra antingen MDMA kristaller eller M1 (methylone) med en god vän. Har läst igenom den här tråden och det verkar ju vara en del olika uppfattningar om vad som är bra doser osv.

Jag själv har kört E och M1 vid ett flertal tillfällen (dock aldrig MDMA i någon annan form än i en Ecstasy tablett) så jag är van vid ruset, min vän däremot har aldrig kört något som ger den där MDMA-euforin. Tanken är att om det blir MDMA kristaller så kommer den inköpta mängden vara 0.5g, det jag undrar då är om vi ska dela på allt? Jag funderar på om det vore lämpligt att båda tar 150mg först och sedan fyller på med 100mg till efter en liten stund? Jag vill ju inte att det ska bli för mycket så att det nästan blir jobbigt, men jag vill ju verkligen inte heller slösa på godiset och riskera att ta för lite och få en halvdan kväll.

Vad tycker ni?
Citera
2013-04-30, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Hallå! Planerar att i en snar framtid köra antingen MDMA kristaller eller M1 (methylone) med en god vän. Har läst igenom den här tråden och det verkar ju vara en del olika uppfattningar om vad som är bra doser osv.

Jag själv har kört E och M1 vid ett flertal tillfällen (dock aldrig MDMA i någon annan form än i en Ecstasy tablett) så jag är van vid ruset, min vän däremot har aldrig kört något som ger den där MDMA-euforin. Tanken är att om det blir MDMA kristaller så kommer den inköpta mängden vara 0.5g, det jag undrar då är om vi ska dela på allt? Jag funderar på om det vore lämpligt att båda tar 150mg först och sedan fyller på med 100mg till efter en liten stund? Jag vill ju inte att det ska bli för mycket så att det nästan blir jobbigt, men jag vill ju verkligen inte heller slösa på godiset och riskera att ta för lite och få en halvdan kväll.

Vad tycker ni?

Det låter bra. ta 100mg 1-2h efter första intag, 150mg kommer sätta ribban för ruset - resterande kommer förlänga peaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in