Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-30, 16:37
Medlem
emocores avatar
MDMA i lördags och så imorgon. Hjälper 5-htp?

Jag tog en del mdma i lördags, kanske runt 600mg delat på tre-fyra omgångar, ungefär. Först 250, sen 200, och så resten lite senare.

Nu har jag 500mg kvar och tänker inte låta det ligga och retas allt för länge. Med nyårsafton imorgon och en bra psyfest så tänkte jag ta resten då.

Vad kan jag göra för att få tillbaka så mycket serotonin som bara möjligt tills imorgon natt? Hjälper 5htp med så kort varsel?

Tack.
Citera
2013-12-30, 16:40
Moderator
kvm3s avatar
Tråden MDMA i lördags och så imorgon. Hjälper 5-htp? infogad.

/Mod
Citera
2013-12-30, 16:58
Medlem
D.Khans avatar
Någon som vet hur marknaden ut i Oslo och vart man ska röra sig? Verkar mest bara finnas Kola här.. gott nytt år!
Citera
2013-12-30, 17:17
Medlem
Godkväll käre flashbackare, nu är det såhär att jag intog mdma för ungefär en månad sedan + ett par dagar och jag tänkte bara höra hur länge man behöver vänta för att få ut full effekt?

Sedan så har jag läst lite och någonstans så stog det att när man väl har peakat så kan man inte komma lika högt upp igenom att fylla på, är det då säkrast att kasta lite mer än att slänga i sig för lite?

Over and out!
Citera
2013-12-30, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldusch
Godkväll käre flashbackare, nu är det såhär att jag intog mdma för ungefär en månad sedan + ett par dagar och jag tänkte bara höra hur länge man behöver vänta för att få ut full effekt?

Sedan så har jag läst lite och någonstans så stog det att när man väl har peakat så kan man inte komma lika högt upp igenom att fylla på, är det då säkrast att kasta lite mer än att slänga i sig för lite?

Over and out!

DU kommer få full effekt, dock är de inte så jävla bra att ta varje månad.

nej du kan aldrig peaka igen under ruset det händer bara en gång, slänger du i dig mer mdma så håller ruset i sig längre bara, jag ahde slängt i mig för mycke än för lite.
Citera
2013-12-30, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emocore
Jag tog en del mdma i lördags, kanske runt 600mg delat på tre-fyra omgångar, ungefär. Först 250, sen 200, och så resten lite senare.

Nu har jag 500mg kvar och tänker inte låta det ligga och retas allt för länge. Med nyårsafton imorgon och en bra psyfest så tänkte jag ta resten då.

Vad kan jag göra för att få tillbaka så mycket serotonin som bara möjligt tills imorgon natt? Hjälper 5htp med så kort varsel?

Tack.

5htp är inget mirakel. du kan få ut en del av det men mitt tips är att dubbla doseringen och köra de på 1-2 omgångar. det kommer inte hjälpa att dra ut det på tre fyra, du måste ha en hård dosering för att nå upp till en ok nivå så tätt in på.

Citat:
Ursprungligen postat av qirtero

nej du kan aldrig peaka igen under ruset det händer bara en gång, slänger du i dig mer mdma så håller ruset i sig längre bara, jag ahde slängt i mig för mycke än för lite.

Vafan, jag får inte full effekt om jag inte väntar minst 1 år.
Citera
2013-12-30, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero

Det är jag fullt medveten om men tack ändå för de varnande orden! är ganska tidigt i min E karriär så om jag har förstått detta rätt så ska det inte vara så jättefarligt men så klart ska man göra allt i sin väg för att minimera tråkigheter, men de blev mest bara av en händelse att jag fick tag på lite e och det är ju nyår imorgon!

I vanliga fall så hade jag helst velat vänta en 3 månader minimum men nu sitter jag där jag sitter!

E är ingenting som jag vill ta för ofta så det är inget jag oroar mig över i det långa loppet var mest bara nyfiken på hur länge man behöver vänta för att få samma effekt (Inte samma effekt men någon effekt överhuvudtaget eller om det är att slänga pengarna i sjön)
Citera
2013-12-31, 17:08
Medlem
emocores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Någon som vet hur marknaden ut i Oslo och vart man ska röra sig? Verkar mest bara finnas Kola här.. gott nytt år!
Det finns ganska gott om mdma i Oslo. Men du hittar det inte på gatan av random person. Hör dig för bland lite folk så löser det sig ska du se. Jag har själv lite problem att få tag på det här i Oslo ibland, men det brukar ordna sig.
Citera
2013-12-31, 18:22
Medlem
Köpte precis några E (röda tärningar) med en 6:a på ena sida och på andra en 1:a.
Tänkte om någon har testat dessa innan eller vet om de är bra eller inte?
tack på förhand!
Citera
2013-12-31, 19:03
Medlem
hoppidoppis avatar
Köpte precis ett antal E-tabletter och ikväll blir det att åka av hihihi
Citera
2014-01-01, 08:56
Medlem
hoppidoppis avatar
Är helt sönderslagen på insidan av skallen känns det som - i hjärnan då alltså.
Har färgshiftningar och grejer fortfarande.
Men har rökt en del weed, druckit juice och ätit lite mat och kommit in i värme så det känns ganska tryggt på grund av det. Jag tror att det släpper när jag har sovit
Citera
2014-01-01, 16:17
Medlem
Efter att ha bläddrat igenom faq;t så har jag insett att mdma + amfetamin är en rätt skadlig kombo, som ökar neurtoxititen, vad exakt innebär neurtoxititen? på vilket sätt blir man skadad?

Och hur mycket ska man behöva käka för att det ska vara farligt? har käkat en hel ecstasy med affe, det är ju fan underbart, VARFÖR SKA DET VARA FARLIGT FÖR?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in