Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-10, 19:34
Medlem
Bennyjs avatar
Jag har testat MDMA 1 gång. Det var en fantastisk upplevelse som jag kan tänka tillbaka på med glädje. Men jag känner inget behov av att måsta prova det igen. Jag ser inte på lycka i vardagen annorlunda efter att ha testat MDMA.
Citera
2013-03-10, 19:47
Medlem
MDMA, förberedning

Tja, har 145 mg mdma på ingående, jag väger ca 55 kg så jag lär ju bli relativt jävla redlös på det ifall det inte är skit. Har käkat cymbalta i en månad och mirtazapin i 3 månader, men varit av dem i en vecka nu och kommer ha vart av dem i 2 veckor då jag planerat att ta mdmat så inga problem där.

Men hur kan man förbereda sig för att få ett så bra rus som möjligt? Tänkte typ på vitaminer och sånt.
Citera
2013-03-10, 20:10
Medlem
Knivs avatar
Har det redan konsumerats eller förbereder du?
Kan rekommendera magnesium om du har det för att underlätta käkspänningar. (Tuggummi kan vara bra om du inte har detta tillskott.)
Annars är väl multivitaminer bra både före och efter samt extra b12 om jag inte minns fel.
Se till att dricka lite vatten då och då, inte för lite, inte för mycket.

Nåt särskilt du funderar över eftersom du verkar ha planerat detta ett tag?

Hoppas du får en trevlig kväll!
Citera
2013-03-10, 20:17
Medlem
Osthuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennyj
Jag har testat MDMA 1 gång. Det var en fantastisk upplevelse som jag kan tänka tillbaka på med glädje. Men jag känner inget behov av att måsta prova det igen. Jag ser inte på lycka i vardagen annorlunda efter att ha testat MDMA.
Ok. Inget du längtar efter, eller gärna skulle testa igen?
Citera
2013-03-10, 20:30
Medlem
Bennyjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osthus
Ok. Inget du längtar efter, eller gärna skulle testa igen?

När jag testade det så gick jag in med inställningen att jag bara var nyfiken på att uppleva det en gång, och att det bara skulle vara den där gången. Dels för att MDMA inte ska brukas regelbundet, (har inga riktiga bevis, men tänker iaf inte chansa och leka med hjärnans serotonin, då jag är lycklig ändå normalt sett)

Sen visst, får jag erbjudandet att test igen om nåt år, så varför inte. Men jag är inte så jävla sugen att jag aktivt kommer försöka att få tag på mdma en gång till. Det var skönt, visst, men inte så jävla underbart att jag blev direkt "psykist beroende".
Citera
2013-03-10, 20:36
Medlem
Dreamwings avatar
Håller med Bennyj, det går alldeles utmärkt att testa MDMA ett par gånger utan att få en helt förändrad livssyn. Det är en härlig upplevelse, men inte så mycket mer än så. Ha inte för stora förhoppningar så kommer du med säkert få en trevlig kväll!
Citera
2013-03-10, 20:40
Medlem
Planerar att ta till helgen!

Underlättar magnesium käkspänningarna? Hade varit skönt ifall man slapp det, känns som att min mun håller på att gå sönder efter varje gång, haha.

Funderar om det är nån idé att käka en massa bananer? Bananer innehåller tryptophan som omvandlas till 5-hpt som i sin tur omvandlas till serotonin, vill ju inte ha för lite serotonin då blire ju bara obehagligt

Funderar även på om det är nån idé att käka typ craze eller något liknande innan så man har krafter?
Citera
2013-03-10, 20:42
Medlem
Tycker inte de antal gånger jag testat drogen att det varit något märkvärdigt. Roligt som fan och slår alla utekvällar på alkohol men liksom ingen överjordisk lycka mest "yey! hihi vad glad jag är " och "gud vad kul vi hade, det får vi göra om!", men inte under en punkt i ruset är det särskilt mycket skönare än "naturlig" lycka som en orgasm/bra låt. Alla människor har mått som på MDMA, fast inte så pass länge eller genomgripande, det är där skon klämmer och vad som gör drogen bra.

Känns som folk överdriver när de säger "som tusen orgasmer och du kommer bli förändrad för livet" om MDMA. Inte bara jag utan flera som testat det säger samma sak, även drognavia efter debuten.

Är det verkligen en sådan big deal? Ärligt?
Senast redigerad av tjackroffe 2013-03-10 kl. 20:45.
Citera
2013-03-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonere
Underlättar magnesium käkspänningarna? Hade varit skönt ifall man slapp det, känns som att min mun håller på att gå sönder efter varje gång, haha.
Det är lite av en myt, det hjälper bara om man har magnesiumbrist. Vilket man dock kan få under ruset eftersom man svettas ut en del joner.

Äter du dåligt kan det vara en bra ide, annars slöseri med pengar.

Citat:
Funderar om det är nån idé att käka en massa bananer? Bananer innehåller tryptophan som omvandlas till 5-hpt som i sin tur omvandlas till serotonin, vill ju inte ha för lite serotonin då blire ju bara obehagligt
Äter man en normal stabil kost och inte har några bristsjukdomar är det precis som alla andra kosttillskott, onödiga. För då har kroppen en stabil nivå av signalsubstanser och gör inte mer av dem än den behöver.

Ät rejält och balanserat innan sedan är det inte så mycket mer. Vart skall du ta drogen? Ute på klubb eller hemma/hos vän?
Citera
2013-03-10, 20:57
Medlem
undrar även om det finns nån chans för mig som väger 55kg~ att dela upp det i 2 doser? dvs 72.5mg 2 gånger, har tagit mdma tidigare och då tog jag 100 mg vid 4 olika tillfällen, funkade nästan lika bra varje gång trotts att jag gjorde det 4 gånger under loppet av en vecka och candyflippade på sista, fick en jävligt bra tripp och avslutades världens jävla eufori

Vill ju inte ta för lite, men hade ju varit nice ifall det blev 2 gånger istället för 1
Citera
2013-03-10, 20:59
Medlem
Kommer förmodligen ta det hos en polare med 3 andra, sen får vi se vad vi blir sugna på att göra
Citera
2013-03-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonere
undrar även om det finns nån chans för mig som väger 55kg~ att dela upp det i 2 doser? dvs 72.5mg 2 gånger, har tagit mdma tidigare och då tog jag 100 mg vid 4 olika tillfällen, funkade nästan lika bra varje gång trotts att jag gjorde det 4 gånger under loppet av en vecka och candyflippade på sista, fick en jävligt bra tripp och avslutades världens jävla eufori

Vill ju inte ta för lite, men hade ju varit nice ifall det blev 2 gånger istället för 1
Roligare i en stor dos en flera små, helt klart. Små doser blir man mest besviken på, speciellt om man varit högre tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in