Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-27, 22:44
Medlem
Tips: ta en och vänta 30-40 minuter. Tänk inte på att du intagit e. Att vänta på kicken o förvänta sig något KAN göra att du inte får någon effekt alls. Kör på och ha kul. Drick inte alkohol. Men att röka på cannabis är faktiskt en väldigt bra compliment till E.

Varför ej alkohol?: alkohol torkar ut kroppen och förvränger ens beslut o medvetenhet. E gör en aktiv och energisk samt okänslig, mindre känslig för hunger, värme o kyla o törst. Samtidigt som alkohol torkar ut dig, kommer du svettas av energi. Du kan dö av uttorkning eller få leverskador/hjärnskador om du inte sköter dig o går till extremiteter.
E som en drog räcker. Behöver inget annat. Cox, röka på är okej.

Bieffekter: På e brukar till 90% vara långtidsmissbruk eller överdosering. E Funkar så att de trycker ut serotonitet dina hjärnceller har och blockerar upptagningen i synapserna. Så serotonin halten i din hjärna ökar som in i helvette. Långtidsmissbruk skadar hjärnceller. Inte genom sin kemiska beteckning men utav extrem stress o påfrestning på hjärncellerna. Att ta E ett par gånger Har inga biverkningar. Förutom att det kan tillkalla dig flashbacks och halisationer i framtiden. Det är olika för alla, men en hallis eller inbildning under E att du ser fåglar kan komma som en smygande hallis i framtiden eller ge dig en förvirrande känsla om den situationen kommer igen. Detta är väldigt sällsynt och är enligt mig direkt kopplat till att erfarenhet o minnen minns man o man bara minns det igen. Inga konstigheter, det är normalt.

Avtändning: När det skal tas E så brukar man säta det som 2 dagar. Ruset är första dagen, avtändningen är andra dagen. Alltså ät en tripp på E två dagars planering. Soppa, drycker o bra sällskap/tidsfördriv är din vän. Du kommer inte kunna äta eller amvända dina käkar på avtändningen. Så soppa! Du kommer känna dig väldigt deppig/nere o energilös. Det är för dina celler i hjärnan är trötta o serotonitet måste återhämta sig/hitta tillbaka till receptorerna o lagras in i cellerna igen.
Citera
2013-02-27, 22:49
Medlem
Skriver ifrån mobilen så blir tvungen till dubbelpost... kan inte redigera i förra inlägget.

Vatten!!! Men överdriv inte!!!! Du kan dö av att svälla upp. Att dricka 5-10 liter vatten är INTE okej! Och livsfarligt!!! Du fuckar ut vattn o salt balansen i kroppen o du löser upp din kropp. OCH! Måttlig nedkylning! Ta lite luft/drick vattren när du tänker för dig det är dags. Det är viktigt för du kan koka upp din hjärna o din hjärna kommer lösas upp o du dör DIREKT. Detta är VÄLDIGT sällsynt men möjligt! Är du på ett event så är de många människor, mycket värme, glöm inte o ta o kyla ner dig nångång va inte nojjig bara. Att skrämma upp o jaga upp dig själv kommer bidra till alla faktorer samtidigt. Ta det lugnt bara. Du behöver bara veta vatten, inte för mycket. Kyla ner dig. O huvudet på plats
Citera
2013-02-27, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmightyAlpha
Ja men jag kan nog skriva en liten rapport om hur det gick, det är dock en bit kvar till eventet så isåfall så får folket ha lite tålamod! Sen kan jag även tillägga att jag inte är den bästa personen på att återberätta berättelser men jag kan ju alltid försöka!

Jag ska snart ha min debut på ett stort event inom en relativt snar framtid och det låter som vi pratar om samma tillfälle, haha.
Citera
2013-02-27, 23:51
Medlem
Jag kan varmt rekommendera magnesium!! När jag brukade Ecstasy första gången var det ingen som tipsade mig om det tyvärr. Det ledde till att jag tuggade sönder käften till den grad att jag inte kunde prata normalt dagen efter.

Rekommenderar cirka 750-800 mg magnesium minst TVÅ timmar innan du droppar.
Nu är det givetvis inte många som har så extrema besvär som jag, men sen dess att jag tagit magnesium innan intag av Ecstasy har jag aldrig varit med om liknande besvär som ovan förklarat.

Sen så skadar det ju inte att ta lite magnesium, även om du inte skulle ha några problem. Kan ju vara värt IFALL du får jobbiga besvär. Ett litet tips bara

Lycka till! Du kommer få ett minne för livet!
Citera
2013-02-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Jag ska snart ha min debut på ett stort event inom en relativt snar framtid och det låter som vi pratar om samma tillfälle, haha.
Spell the event?
Citera
2013-02-28, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spetnazz
Spell the event?

Genesis Pro Ject!
Citera
2013-02-28, 00:27
Medlem
Citat:
Genesis Pro Ject!
Nice funderade ett tag på att dra dit jag med men det blir aldrig av
Citera
2013-02-28, 00:57
Medlem
llamils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spetnazz
Nice funderade ett tag på att dra dit jag med men det blir aldrig av
Defqon1 ??
Citera
2013-02-28, 15:10
Medlem
Buutchlols avatar
Finns en FAQ om E-tråd som du hade kunnat posta i, men kan ändå berätta lite hur jag har känt av AT:n.
Första gången jag körde E så körde vi jättemycket och jättelänge. Jag hade dock läst på så mycket jag kunnat om det och förväntade mig depression dagen efter/2 dagar efter. När jag vaknade dagen efter (vi hade slukat ca 1g var) så blev jag positivt överraskad. Min kropp var helt slutkörd och mina käkar gjorde ont som fan, men jag mådde långt ifrån så dåligt som jag trodde.
Dagen efter det, så kom lite ångest dock. Hade ångest över att jag tagit det, ångest över att morsan skulle få veta osv osv.

Detta hände de 2-3 första gångerna jag tog E. Nu är jag bara helt tom och slutkörd dagen efter, men tar man en holk eller två så blir det absolut bättre. Det hjälper en även att äta

Hoppas jag var till någon hjälp!
Citera
2013-02-28, 15:14
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkuk
Tror hon kommer bli sugen på att ta, hon med. Men vill du verkligen göra henne till en knarkare?

Jag brukade ta mdma med ett ex som vägrade ta någon drog. Det blev ibland lite komiskt för när vi lite pliktskyldigt låg och myste osv, så låg man där med vetskapen att en påse mdma ligger några meter ifrån en i lådan, då var det lätt hänt att man "äh nu behöver jag lite sånt här!" och hon fnissade till för hon visste att det skulle innebära en extra kärleksfull Lingonkuk.

Och jag avslöjade även en gång under ruset att jag varit otrogen, LOL.

Hahahah.

Det är det "jobbiga" med MDMA, man har sånt jävla förtroende för alla runt sig och eftersom man själv inte tar illa upp för något när man är kickad, så borde ju inte någon annan heller göra det? haha
Citera
2013-02-28, 20:20
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Hejsan allihoppa!

Detta blir min första tribut på fb med ett användarkonto i hopp om att skapa en vettig tråd och få lite vettiga svar, jag har alltid hängt här men aldrig riktigt skapat ett konto.

Nu är det iallafall så här. Jag har tänkt att poppa min första Ecstasy så småningom inför ett event som kommer lite längre fram, och jag har lite frågor och funderingar!

- Är biverkningarna så farliga som alla säger? (Jag vill gärna höra personliga åsikter istället för fakta)
- Avtändning?

Sen så självklart så är det väl alltid bra å veta vad som är bra att tänka på när man ska göra det första gången, då jag innan bara har erfarenhet inom alkohol, cannabis och lyrica.

Jag är tacksam för svar och allt annat som kan vara positivt för mig att veta inför denna händelse!

PS. 19 år, 77kg~ 1.82cm, om det nu är till någon hjälp.

Ända biverkningen som är jobbig är käkarna tycker jag. Har alltid ont dagen efter. Sen at har jag haft en jävligt jobbig en gång men då tog jag 700mg med så får ju skylla mig sj... :S
Citera
2013-02-28, 23:20
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Första intaget av Ecstasy. infogad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in