Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-02, 21:07
Medlem
Tr0bles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnZ
Visst borde du känna någonting på den dosen. Men eftersom du tog igår så ska du inte alls bli förvånad om inget händer. Att ta 2 dagar i rad ser många som rent slöseri. Samma med att fylla på mer än 1h efter första intag som du gjorde igår. Sen förekommer det ibland att folk knappt blir påverkade första gångerna. Att folk blir påverkade men inte märker av det själv är inte heller ovanligt. Smakar/luktar mdmat lite åt lakrits/anishållet så borde det vara rätt saker.
Om du går på någon antidepp typ SSRI kan det helt blockera effekten (kombinationen kan vara farlig) och andra mediciner typ benso kan reducera den kraftigt.
Hur går det?

Ingen antidepp eller SSRI.
Känner fortfarande inget. Tog sista jag hade kvar nu nasalt. runt 50mg bara.
Citera
2012-11-02, 21:09
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Inget utav dom.
Borde jag ta det sista runt 60mg i snoken för att testa?
om effekten uteblev av 200 mg (som redan är en rätt stadig dos) skulle jag rekommendera att lämna dom återstående 60 mg därhän. ingen idé att dra i sig en massa skit i onödan.

å andra sidan hade jag antagligen resonerat annorlunda om jag befann mig i dina skor. med en pundares karaktäristiska klarsynthet i dessa frågor hade jag tänkt i banorna att 60 mg är för lite att spara till ett annat tillfälle och därför dragit i mig resten.

edit: jag missade att du tog igår också. där har du sannolikt din förklaring. återigen axlar jag rollen som moralkärring och understryker hur jävla korkat det är att köra MDMA utan skäligt uppehåll mellan tillfällena, inte minst två dagar i rad.
Senast redigerad av TrolliverTwist 2012-11-02 kl. 21:12.
Citera
2012-11-03, 10:58
Medlem
rjuabzs avatar
blir debut ikväll. tagga
Citera
2012-11-03, 11:27
Medlem
rjuabzs avatar
man 85 kg.

allt bombas
kör nog så här:

börjar med ~160mg
fyller på med ~80 mg 90-120 min efter det

vill att ruset ska vara så länge som möjligt, eller hur hade ni lagt upp det?
Citera
2012-11-03, 11:54
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjuabz
man 85 kg.

allt bombas
kör nog så här:

börjar med ~160mg
fyller på med ~80 mg 90-120 min efter det

vill att ruset ska vara så länge som möjligt, eller hur hade ni lagt upp det?
Jag resonerar att en hårdare peka är roligare, återdosering är värdelöst imo.
Citera
2012-11-03, 12:22
Medlem
rjuabzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Jag resonerar att en hårdare peka är roligare, återdosering är värdelöst imo.

fylla på i peaken blir det nog, fast ska ta det lugnt ska jag inte får för mkt o fuckar hela upplevelsen/inte kommer ihåg ngt
Citera
2012-11-03, 12:26
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjuabz
fylla på i peaken blir det nog, fast ska ta det lugnt ska jag inte får för mkt o fuckar hela upplevelsen/inte kommer ihåg ngt
Gör som du vill, jag tycker som sagt att man ska ta allt på en gång.
Citera
2012-11-04, 17:33
Medlem
LGDs avatar
Jag hoppade av SSRI-kuren i tisdags. Jag undrar när det är fritt fram att använda MDMA?
Citera
2012-11-05, 19:04
Medlem
timetoendits avatar
Har 1g MDMA i kristallform som jag skulle behöva lite hjälp med. Hade tänkt dela upp det i 8 delar så jag får runt 125 mg i varje hög. Borde jag krossa det så mycket jag kan innan jag delar upp det för att få det jämnt, eller förstör det på något sätt (kanske dum fråga)? Har aldrig provat MDMA innan så är 125 en bra dos att börja med? Kan jag dölja att jag är påverkad av den dosen?
Citera
2012-11-05, 19:12
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Jag hoppade av SSRI-kuren i tisdags. Jag undrar när det är fritt fram att använda MDMA?
Du bör nog vänta minst 3-4 veckor. Men ingen kan säga när det är helt säkert..
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Har 1g MDMA i kristallform som jag skulle behöva lite hjälp med. Hade tänkt dela upp det i 8 delar så jag får runt 125 mg i varje hög. Borde jag krossa det så mycket jag kan innan jag delar upp det för att få det jämnt, eller förstör det på något sätt (kanske dum fråga)? Har aldrig provat MDMA innan så är 125 en bra dos att börja med? Kan jag dölja att jag är påverkad av den dosen?
125 mg är nog lagom, beroende på hur mycket du väger. Krossa kristallerna går bra.
Citera
2012-11-05, 19:23
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Du bör nog vänta minst 3-4 veckor. Men ingen kan säga när det är helt säkert..

125 mg är nog lagom, beroende på hur mycket du väger. Krossa kristallerna går bra.

Okej, väger runt 76 kg. Sen är det bara att bomba eller? Verkar inte smaka så mycket så tror bara jag stoppar in det i munnen utan toapapper.
Citera
2012-11-05, 19:29
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Okej, väger runt 76 kg. Sen är det bara att bomba eller? Verkar inte smaka så mycket så tror bara jag stoppar in det i munnen utan toapapper.
Då hade jag tagit 150 mg i toapapper, precis som du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in