Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-16, 23:04
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Euforin var hög och bra... Men empatin brydde jag mig om, den fanns där, fast jag kunde inte ta tag i det för knappen skakade om min värld rejält.

Var det rosa fjärlillar? För jag känner samma känsla som dig..
Citera
2010-01-16, 23:05
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Var det rosa fjärlillar? För jag känner samma känsla som dig..

Japp... Första gången antar jag? För det var det för mig. Kanske därför.
Citera
2010-01-17, 00:27
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Japp... Första gången antar jag? För det var det för mig. Kanske därför.

Exakt, första gången Men jag doppade bara 1 1/2. Sen snortade jag en halva när jag kände att det börja hända något.

Får bli att dubbeldroppa direkt nästa gång istälelt
Citera
2010-01-17, 13:50
Medlem
BillLees avatar
En gång när jag bombade MDMA pulver så efter ett tag, efter att jag dansat som en galning och mått sjukt bra, skulle vi dra från klubben vi var på. Då, när jag fortfarande är väldigt Ead, händer det något konstigt. Ena halvan av vad jag såg (den övre) var efter, det visade vad som hände ca 5 sekunder eller något tidigare. Mycket skumt, har endast hänt mig denna gång, gjorde det svårt att hämta ut jackan innan vi drog. De höll fram jackan, men jag såg att de fortfarande letade efter den. Jag hörde att de sa åt mig att ta min jacka, men jag hade lite problem att göra det eftersom för mig hängde den fortfarande i garderoben.

Någon som varit med om något liknande?

Kan tilläggas att tidigare under kvällen hade jag tagit lite kokain samt att jag drack alkohol.
Citera
2010-01-22, 19:02
Medlem
smokey.the.bears avatar
Hur länge syns E på pissprov?
Citera
2010-01-22, 20:13
Medlem
kvasifilosofs avatar
Kan man köra race på e?
A juste är de lätt att få tag i e i Prag ? måste de väll va eftersom typ allt är lagligt till eget bruk
Senast redigerad av kvasifilosof 2010-01-22 kl. 20:16.
Citera
2010-01-22, 20:41
Medlem
"När jag stängde mina ögon var allting rött" har jag aldrig hört talas om, särskilt inte på EN medium MDMA-knapp som fjärilar är.

Citat:
Ingen aning själv om jag fått tag i MDMA knappar...

Men känslan på en knapp var ungefär som mephedrone fast runt 20 gånger bättre och mer intensivare/hårdare. När jag stängde mina ögon var allting rött... Gick även ut på balkongen i bara strumpor (mitt i snön) utan att bry mig. Hade min kompis med mig, så jag hade ingen direkt känsla att gå ut och vara med andra människor precis.

Så... MDMA???
Citera
2010-01-22, 23:50
Bannlyst
Är gula smileys bra?

200'e inlägg
Citera
2010-01-23, 09:44
Medlem
Ett litet slick på pillret så känner du om det är mdma i det. Smakar ungefär som en pissoar luktar samt att det stinger till i tungan.
Dubbeldroppa aldrig e som du inte vet hur mycket mdma innehåller. Säg att du trycker i dig två st 150mg. 300mg mdma är för mycket mot vad hjärnan klarar av på en gång. Kokt och stekt. Har sett många, däribland mig själv som gjort det misstaget. En gång stod jag, enligt min polare, och beställde öltändstickor i en bar där dom sålde vatten och läsk.

Var säkert 10 år sedan man körde lite knappar. Vart hittar man sånna nu för tiden?
Citera
2010-01-23, 14:18
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
"När jag stängde mina ögon var allting rött" har jag aldrig hört talas om, särskilt inte på EN medium MDMA-knapp som fjärilar är.

Det var min E debut. Och ja så kändes det som.
Citera
2010-01-23, 16:11
Medlem
Kingandaces avatar
Körde på rosa fjärillar förra helgen. Tog totalt 2,5, men det var uppdelat under natten. Kände ingen speciell, vad jag förväntat mig, mdma-effekt (första gången på MDMA för mig). Utan kände mig mest speedad och en del euroforisk.

Om detta berodde på dåliga knappar eller dåligt upplägg på intaget vet jag inte. Jag droppade iaf först 1 1/2. Snortade sedan andra halvan när jag började känna effekt.. Senare snortade jag en halva till då jag inte uppnådde den effekten jag hade väntat mig, och blev då bara ännu mer speedad.

Men idag ska dom testas igen. Då med en stabil startdos utan några refills. Så, ska jag då dubbeldroppa eller trippeldroppa? Vill inte att det ska bli för mycket då det är mina sista knappar. Men vill ju inte heller att det ska bli som förra gången.. Och dubbeldropp ligger ju inte långt ifrån vad jag tog sist (1 1/2). Men lite kanske gör stor skillnad, vad vet jag..

Tips?
Citera
2010-02-07, 04:39
Medlem
Sjoestedts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManWithD_
Anledningen till varför det är farligt att blanda dessa två CS med varandra är samma som anledningen varför man inte ska blanda det med tjack.

Dopaminaktiviteten höjer sig automatiskt när du tar amfetamin (eller kokain) och om du sen tar ecstasy på det så kan det bli så att dopaminet tas upp av serotoninreceptorerna, och därmed kan detta skada hjärnan.

Med tanke på att dom allra flesta knapparna innehåller en blandning av amfetamin och mdma så skadar det väl hjärnan varje gång du poppar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in