2012-10-19, 16:22
Medlem
flåsaren bobby är ju för skön
Citera
2012-10-19, 16:33
Medlem
Birabackens avatar
Det var snack i något program nyligen om att någon på Flashback, eller om det var Avpixlat, som hade skickat ett paket rakhyvlar till någon insamling för ensamkommande flykting"barn". Nån som vet var tråden ligger eller vet mer i ämnet?
Citera
2012-10-19, 16:59
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Det var snack i något program nyligen om att någon på Flashback, eller om det var Avpixlat, som hade skickat ett paket rakhyvlar till någon insamling för ensamkommande flykting"barn". Nån som vet var tråden ligger eller vet mer i ämnet?

Det var ju hon Sofi i Nybro som ska ha en insamling på söndag. Några idioter på Avpixlat hade ondgjort sig över det hela och skapat en lång tråd där. Sedan fick hon massa kommentarer i sin blogg också. Det var väl i gårdagens program, fast den delen verkar ha försvunnit på Play nu.
Citera
2012-10-20, 00:35
Medlem
För er som känner att ni behöver livas upp så kan jag tipsa om att flera av Jaris samtal finns här http://www.youtube.com/watch?v=DWncQ-s1oIE upplagt av nån KalleKringla!
Citera
2012-10-20, 18:13
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det var ju hon Sofi i Nybro som ska ha en insamling på söndag. Några idioter på Avpixlat hade ondgjort sig över det hela och skapat en lång tråd där. Sedan fick hon massa kommentarer i sin blogg också. Det var väl i gårdagens program, fast den delen verkar ha försvunnit på Play nu.

Vadå "försvunnit" från play? Vad är det för nonsens?
Citera
2012-10-20, 19:51
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Vadå "försvunnit" från play? Vad är det för nonsens?

Förlåt jag hade fel. Delar av det är kvar. Fast som du säkert ser så är ju det programmet bara 1:27 istället för det normala 2:10 En bra bit saknas. Jag skrev att det "verkar ha försvunnit"
Senast redigerad av Oliveira 2012-10-20 kl. 20:09.
Citera
2012-10-20, 21:06
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Förlåt jag hade fel. Delar av det är kvar. Fast som du säkert ser så är ju det programmet bara 1:27 istället för det normala 2:10 En bra bit saknas. Jag skrev att det "verkar ha försvunnit"

Närmare bestämt saknas sista timmen av sändningen när det blev mycket tjafs om frågan.
Citera
2012-10-20, 22:31
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Närmare bestämt saknas sista timmen av sändningen när det blev mycket tjafs om frågan.

Helt rätt! Jag lyssnade på podcasten och rätt som det var tog den bara slut i förtid. Så de klippte bort det helt enkelt? För jävligt. Så mycket för den fria pratradion...
Citera
2012-10-20, 23:03
Medlem
08oss avatar
Citat:
Helt rätt! Jag lyssnade på podcasten och rätt som det var tog den bara slut i förtid. Så de klippte bort det helt enkelt? För jävligt. Så mycket för den fria pratradion...
Tror det är ett misstag, har varit med om att de har lagt upp för korta avsnitt tidigare men sen uppdaterat och lagt upp hela. Fast nu verkar det vara tvärt om.. Men om man kollar på filnamnet så verkar det som att de har lagt upp en ofärdig version; Aschberg 2012-10-18_15-17.mp3
Alltså tiden är 15-17 och för de vanliga filerna brukar det bara stå datum.
Citera
2012-10-21, 00:13
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Kan ju vara en teknisk malör. Jag ville mest säga att allt i diskussionen inte var tillgängligt nu.

Citat:
Ursprungligen postat av 08os
Tror det är ett misstag, har varit med om att de har lagt upp för korta avsnitt tidigare men sen uppdaterat och lagt upp hela. Fast nu verkar det vara tvärt om.. Men om man kollar på filnamnet så verkar det som att de har lagt upp en ofärdig version; Aschberg 2012-10-18_15-17.mp3
Alltså tiden är 15-17 och för de vanliga filerna brukar det bara stå datum.

Jo precis. Iofs lite förvånande också att Camillas program inte kommit upp alls än. Kan ju tyda på tekniska problem förstås.
Citera
2012-10-21, 09:18
Medlem
sigurts avatar
Om det nu verkligen är så att dom har klippt bort en del med rakhyvlartjaffs (vilket låter helt sjukt) så är det ju bara för oss att ringa in och ifrågasätta detta?

Det är ju det som är bra att vem som helst av oss kan komma rakt in i direktsändning!!!
Citera
2012-10-21, 11:29
Medlem
TotenEngels avatar
Hörde på detta klipp http://www.youtube.com/watch?v=D2NgFGe-yaE&feature=relmfu där det påstås att Jari heter Ove. Att han inte heter Jari på riktigt förstår nog dom flesta, men nån som vet om det ligger nån sanning bakom påståendet?
Vore kul och veta vem Jari egentligen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in