2012-11-12, 14:27
Medlem
Fri-Lejds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Britt
Underbart alldeles nyss när Jari ringde in till aschberg och var ledsen över att Gert Fylking inte längre släppte fram honom.
Detta var enligt Jari för att han hade spekulerat i om dom kunde vara syskon eftersom dom enligt Jari var så lika.
Jaris pappa hade varit i sverige i slutet på 40-talet och haft lite roligt vilket hade resulterat i ett barn.

Haha, a det var fan kul. Får han fortfarande inte ringa till Gert eller? Jag lyssnar inte på deras morgonshow. http://www.youtube.com/watch?v=VfpJ-kdbwj8

edit: hittade bra spellista med massa aschberg
http://www.youtube.com/playlist?list=PLGzxkEZ5a2KO9UXWk6xSCnzOsnP4HUxVz&f eature=view_all
Senast redigerad av Fri-Lejd 2012-11-12 kl. 14:34.
Citera
2012-11-12, 15:07
Medlem
TIPS:

Stig Larsson hos aschberg nu
Citera
2012-11-12, 18:49
Medlem
Niders avatar
Det blev ett jävla drag dem sista 45 minuterna då det blev friåkning, men ämnet ändrades snabbt till invandring och SD's politik, då blev det hetsigt värre! sen kom Karem med en teori på slutet!
Senast redigerad av Nider 2012-11-12 kl. 18:51.
Citera
2012-11-12, 22:16
Medlem
Uriah.Heeps avatar
Är det bara jag som tycker att Gert Fylking är lättstött ? Om inte Kim Kärnfalk håller med honom, surar och ältar han det länge. Om någon inringare gnäller på honom får Gert hjärnsläpp. När han jobbade med Titti och Roger kände han sig så kränkt vid ett tillfälle att hans FRU Tanja ringde in och skällde ut Titti och Roger. Vilken vuxen man ber sin fru skälla ut hans arbetskamrater? Skärpning Gert ! Du är vuxen nu ! Kim är mycket coolare.
Citera
2012-11-13, 00:18
Medlem
Fri-Lejds avatar
Ingen annan som reagerat på att "Lisa", alltså kattmålerskan - Karin Nordlander jobbar med något flum flum som personutveckling, meditation och kurser i "livsterapi"? Hon inger ju inget förtroende för den yrkesrollen direkt.. Hon låter ju som ett osäker psykfall när hon ringer in ibland, darrar på rösten, osäker och säger skitkonstiga saker?

Borde hon verkligen syssla med sånt? Tänkte om hennes klienter skulle höra hennes radio1 bravader, hon hade inte haft en enda kvar gissar jag haha

Hennes hemsida:
www.xn--lyckligpriktigt-olb.se
Citera
2012-11-13, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fri-Lejd
Ingen annan som reagerat på att "Lisa", alltså kattmålerskan - Karin Nordlander jobbar med något flum flum som personutveckling, meditation och kurser i "livsterapi"? Hon inger ju inget förtroende för den yrkesrollen direkt.. Hon låter ju som ett osäker psykfall när hon ringer in ibland, darrar på rösten, osäker och säger skitkonstiga saker?

Borde hon verkligen syssla med sånt? Tänkte om hennes klienter skulle höra hennes radio1 bravader, hon hade inte haft en enda kvar gissar jag haha

Hennes hemsida:

Vem är det? Har vart borta ett tag, det är inte Lisa Budisten detta? För hon slutade ringa för ett bra tag sen tror jag.
Citera
2012-11-13, 02:52
Medlem
Fri-Lejds avatar
Den här knäppisen är kattmålerskan: www.youtube.com/watch?v=TIxiobNeWK0

Jag lyssnar podcasts så kör gammalt och nytt, men jag hörde idag en brud som ringde in och sade att hon suttit på något dårhus, och att hon blev våldtagen i Spanien, sen inlåst av katolska kyrkan där och våldtagen av dom. Sen hem till Sverige och inlåst igen. Hon berättade att någon vårdare brukade spänna fast henne med såna där remmar på ett bord som man ser på film, och onanera framför henne.

Jag stod i kön på ICA och hoppade till som fan när jag hörde det där. Men alltså hon lät inte frisk alls och Robban ifrågasatte hennes psykiska hälsa då sa hon "Jo jag är frisk nu, jag är buddist"

Någon som känner igen detta? Men det var då alltså inte samma person som kattmålerskan så det inte blir några missförstånd
Citera
2012-11-13, 09:36
Medlem
Citat:
Den här knäppisen är kattmålerskan: www.youtube.com/watch?v=TIxiobNeWK0

Jag lyssnar podcasts så kör gammalt och nytt, men jag hörde idag en brud som ringde in och sade att hon suttit på något dårhus, och att hon blev våldtagen i Spanien, sen inlåst av katolska kyrkan där och våldtagen av dom. Sen hem till Sverige och inlåst igen. Hon berättade att någon vårdare brukade spänna fast henne med såna där remmar på ett bord som man ser på film, och onanera framför henne.

Jag stod i kön på ICA och hoppade till som fan när jag hörde det där. Men alltså hon lät inte frisk alls och Robban ifrågasatte hennes psykiska hälsa då sa hon "Jo jag är frisk nu, jag är buddist"

Någon som känner igen detta? Men det var då alltså inte samma person som kattmålerskan så det inte blir några missförstånd

Jag tror du syftar på Lisa Budisten som hon iaf kallades det första halvåret. Har för mig att Robban sagt du heter inte Lisa du heter Karin Nordlandet. Han har i alla fall hängt ut henne någon gång, men efter ett tag vet jag inte om hon hamnade på psyket eller något för hon har inte ringt på as länge vad jag vet.

Kan några uppdaterade förklara som Fri-Lejd säger . Jag tror mest att hon är stor mytoman, hon känner alla och varit med om allt den typen.
Citera
2012-11-13, 10:54
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:

Hennes hemsida:

Fel Karin Nordlander, det kan jag sätta mitt högra lillfinger på. "Lisa" är ju uppenbart i 50-60-årsåldern, hon på hemsidan är knappast äldre än 40-45.

Anyway, "Marko", kommunisten, jag lyssnar just nu på valvakan så här en vecka senare, och jag fastnar verkligen vid hans uttal av "vahetere".. Låter mer som "håttre"!
Citera
2012-11-13, 16:00
Medlem
Är Jari aktiv fortfarande? Vem fan är det egentligen? Riktigt skön.
Citera
2012-11-13, 16:01
Medlem
usb3s avatar
Blondinbella på Radio1

Haha, Blondinbella på Radio1 och massa som busringer in och driver med henne. En ringde in och frågade henne hur han skulle få ut sin snorkråka.

Här diskuterar vi de som busringer in

länk:
http://play.radio1.se/live

Telefon in till studion:
0200 - 11 12 13
Citera
2012-11-13, 16:05
Medlem
RingInteSnutens avatar
Akta er dock, gar inte att lyssna med adblock aktiverat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in