2013-08-15, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cealus
Haha ja, bästa var ju sist när han ringde in i programmet som handlade om nätskojare och klagade över falsk marknadsföring på eskortsidor Började garva högt då!

Ha ha jag hörde det med han var besviken då det skulle vara en MILF han skulle träffa och förklarade att han gillade äldre damer..., men när han kom dit så var det en ung kvinna som påvisade att hon visst var en milf då hon hade ett barn Svenne-Pelle var dock inte nöjd men gökade på ändå.

Ha ha ha

Han är rolig!

Fattar inte Arschlet att han lurar skiten ur honom eller förstår han och låter honom snacka för underhållningens skull?

Enligt mig så verkar det inte som Robert förstår att han driver, och visst han är rätt så proffsig han drar inte till med helt otänkbara åsikter/scenarion.
Citera
2013-08-16, 01:25
Medlem
htsolna08s avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17301951.ab

Gert
Citera
2013-08-16, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17301951.ab

Gert

Så jävla skön han är, en provokatör av rang som älskar att vara i blåsvädret en hjälte hoppas han lever många år så att vi kan få avnjuta hans smarta och mindre smarta utsvävningar och skarpa analyser i div ämnen.

Vad vill du säga till de som upprörs över ditt uttalande?
– Jag fick en del upprörda mejl på det här. För alla som värnar om alla jävla kattkräk – lägg energin på skola vård och omsorg.

Tack för klippet.

Gert bråkar med sin chef
Senast redigerad av FucKing 2013-08-16 kl. 04:41.
Citera
2013-08-16, 22:29
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FucKing
Så jävla skön han är, en provokatör av rang som älskar att vara i blåsvädret en hjälte hoppas han lever många år så att vi kan få avnjuta hans smarta och mindre smarta utsvävningar och skarpa analyser i div ämnen.

– Jag fick en del upprörda mejl på det här. För alla som värnar om alla jävla kattkräk – lägg energin på skola vård och omsorg.

Tack för klippet.

Gert bråkar med sin chef

Finns ju inga idioter som är så lätta att provocera som djurvänner.
Citera
2013-08-19, 14:33
Medlem
htsolna08s avatar
Har jari blivit portad? har endast hört honom en gång på sporten

tidigare har han alltid ringt in varje dag till robbans program..
Citera
2013-08-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Har jari blivit portad? har endast hört honom en gång på sporten

tidigare har han alltid ringt in varje dag till robbans program..

Han kanske har insett att hans teorier inte alltid är så väl genom tänkta och inte ringer in så ofta, eller så har Aschberg stekt honom.
De kör med sluss numera, så Shabbe släpper väl inte igenom honom.

Har inte hört Svenne-P på ett tag, som tur är, bara hoppas han är stekt...
Citera
2013-08-20, 19:32
Medlem
RADIO 1 FÖRNYAR SIG...

Mellan 12-13 idag så sände Artur Ringart ett program.
Handlade om kokböcker.
Hade inte tid att lyssna då, tänkte jag kan väl lyssna på playen...
Men inget program finns där, (ännu kanske är bäst att tillägga).

Så det kanske finns hopp om en förändring av kanalen.

Hörde på Aschberg i eftermiddags, då ringde "Lisa" in.
Hon hade inte ringt på ett år sa Aschberg, och hon var sig lik.

"Hej, älskling", var öppningsrepliken, som vanligt.
Citera
2013-08-21, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FucKing

Tack för klippet.

Gert bråkar med sin chef

Jaså, det finns chefer på Radio1? Radiokanalen som mest påminner om ett kringflytatande vrak utan roder. Eller så är detta ett bevis på att det är skillnad mellan chefer och "chefer". Christer Modig hör tydligen till den senare kategorin...
Senast redigerad av Tomteboda 2013-08-21 kl. 11:04.
Citera
2013-08-21, 15:01
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Få se vad Ringart kan tillföra. Ringart är väl jude? Bra kille iallafall. Rafi ringer ju fortfarande in till Wallin med förvrängd röst. Han är ju avstängd att ringa till Cissi W för hon verkar inte kunna hantera honom när han säger sina åsikter.
Citera
2013-08-21, 16:09
Medlem
sigurts avatar
Vet man vilken tid på dygnet Artur skall sända?

Har Jari ringt in till Aschberg efter sommaruppehållet? Jag har inte hunnit lyssna så mycket men tar mig igenom poddarna en efter en....
Citera
2013-08-21, 16:13
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
Få se vad Ringart kan tillföra. Ringart är väl jude? Bra kille iallafall. Rafi ringer ju fortfarande in till Wallin med förvrängd röst. Han är ju avstängd att ringa till Cissi W för hon verkar inte kunna hantera honom när han säger sina åsikter.

Jag gillar Raffi som fan, men jag skulle aldrig få får mig att lyssna på Cissi Wallin. Kan du ge nån mer info? Kanske finns klipp på youtube? Fast så roliga kanske dom inte är.....
Citera
2013-08-21, 18:06
Medlem
S35Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Har Jari ringt in till Aschberg efter sommaruppehållet? Jag har inte hunnit lyssna så mycket men tar mig igenom poddarna en efter en....

Det ringde någon som kallade sig Janne till Aschberg sista timmen idag, men det tog bara några sekunder innan Aschberg hörde att det var Jari. Janne/Jari var salongsberusad och förnekade detta gång på gång innan han till slut la på.

"Janne" hade ingen finsk brytning men det fanns tydliga likheter med Jari i tonfallet. Låt oss se om Jari återkommer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in