2012-09-25, 12:51
Medlem
Har gjort ett uppehåll på några månader och har nu lyssnat på några nya avsnitt. Vad har hänt med Ingegärd?
Citera
2012-09-25, 13:03
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrjac
Har gjort ett uppehåll på några månader och har nu lyssnat på några nya avsnitt. Vad har hänt med Ingegärd?
inget tror jag! Hon ringde in i förra veckan. Hon ringer väl bara mer sällan. Aschberg har ju tack och lov begränsat stammisarnas spammande av kanalen. De fär enbart ringa en gång per dag. Det har ju helt räddat programmet.
Citera
2012-09-25, 17:14
Medlem
towbs avatar
Vad är det Marko säger? "Våttere"? Dialekt och slarv på "vad heter det"? Vahetere, våhettere, våttere?

Vad det än är så säger han det för ofta. Skärpning!
Citera
2012-09-25, 17:16
Medlem
Hur någon vettig männsika kan ha något utbyte av denna skitkanal är mycket märkligt.

Vi har alltså achlet själv, hans arrogans och bruk av härskartekniker är minst lika stor om inte större som hans eventuella storhet i agumentationsteknik. Man kan stå ut med fanskapet av den enkla anledningen att han besitter någon form av intelligens.
Sedan Gert, ja vad ska man säga. Hans morsa måste ha tappad lille stjärt många gånger i stentrapp.
Sedan Kim. Har hon någonsin fått någon att garva om något?

Sedan psykologkärringen Eva, mäkta imponerad av sin egen storhet, den inbíllade.

Och Cissi Wallin, i helt egen klass som sveriges största mongo. Är hon på riktigt? Sicken dåre.

Sport har jag aldrig lyssat på.

Men jag undrar, vem vänder dom sig till? Sinnesjuka drogare? Vilka är målgruppen? Eller är målet att alla lyssnare rent generellt ska få hjärnblödning av ren ilska?

Märklig kanal.
Men det skulle kunna vara en god ide om man hade kompetenta och intressanta programledare och då inte nödvändigtvis mediamännsikor som är bländade av sin egen självbild.
Den enda som nu håller måtten om än knappt är väl Aschberg själv, resten är pajaser med Wallin på en ohotad sistaplats. Vilken riksdåre det är.
Citera
2012-09-26, 07:12
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Är det bara jag som inte kan lyssna på liveradio nu efter dom gjorde om designen på "spelaren" eller vad man ska kalla det?
Ska jag lyssna på något från arkivet så stannar det upp efter tio minuter och man måste starta om skiten på nytt.
Bara jag?
Citera
2012-09-26, 10:21
Medlem
.-.-.s avatar
http://play.radio1.se

ta och lyssna nu om nån vill spy, jag mår illa.
En kvinnomördare sitter hos Rusz och snyftar ut, det va ju inte hans fel att han ströp frun, och dom dumma rasisterna i tingsrätten som ansåg att det var ett mord att strypa frugan.
Det här va fan det äckligaste jag hört, hur kan hon ta in en sån här jävel?
Jag kan nästan ge mig fan på att en etnisk svensk mördare aldrig skulle framställas som ett offer på samma sätt.
Citera
2012-09-26, 19:07
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Vad är det Marko säger? "Våttere"? Dialekt och slarv på "vad heter det"? Vahetere, våhettere, våttere?

Vad det än är så säger han det för ofta. Skärpning!

Ja fy fan! Inget vettigt säger han heller.

Är det någon annan som laddar ner podarna i iOS6 nya app podcaster? I dag kukade allt ur. Inte ett enda Aschbergavsnitt gick att lyssna på.
Citera
2012-09-27, 00:55
Bannlyst
Vad är det för dum jävla blattekärring som kräver något pris till Henok Goitom?
Citera
2012-09-28, 12:27
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Är det bara jag som inte kan lyssna på liveradio nu efter dom gjorde om designen på "spelaren" eller vad man ska kalla det?
Ska jag lyssna på något från arkivet så stannar det upp efter tio minuter och man måste starta om skiten på nytt.
Bara jag?

Det går inte att filtrera nu heller för att snabbt hitta gamla program.
Citera
2012-09-30, 17:57
Medlem
Radio 1 var ett nytt grepp när dom startade men redan nu känns det som dom går som en loop. Aschberg kör pr för Expo och förlöjligar eller klipper av dom som är av annan åsikt och kan framföra det på ett någorlunda intelligent sätt. Punchskallar låter han få fritt spelrum så han kan göra bort dom. Eva Rusz eller vad hon heter använder sin del till pr för sina böcker och sin mottagning. Hon anser sig veta bättre än alla pga att hon skrivit en bok om saken. Sen att hon bara sammanställer forskarresultat betyder inte att hon har forskat fram resultatet, vilket hon verkar tro. Om Gert kan man säga mycket men i mina ögon är han den mest ärliga av gänget. Han är som han är och försöker inte vara något annat heller. Kärnfalk! ja vad säger man. Hon verkar leva i någon utopisk villfarelse att världen är som området utanför sin bostad i Tyresö alt som en turnébuss i Säffle. Cissi Wallin verkar rätt vettig först, men ju mer man lyssnar på henne så inser man att hon har ett munläder som åkt till jobbet en kvart före hennes hjärna. Det hon säger på Måndag motsäger hon på Onsdag. Hon kan säga att hon inte generaliserar men sitter hela programmet och generaliserar i något ämne tillsammans med ja-sägande bisittare för att i sista meningen av programmet säga "alla behöver inte va så" och på det sättet anse sig ha friskrivit sig för att ha generaliserat. Kritik kan hon inte ta, utan då är det kritiskt för att hon är Kvinna ung eller något annat ovidkommande. Att det skulle vara för att hennes idé är tokig p.g.a. okunskap eller brister hos henne är otänkbart. Så länge hon får medhåll på Twitter av sina polare så är hon Hen of the world. Sammanfattningsvis så startade Radio 1 något bra men håller inte i längden med samma personer, utan behöver förnya sig för att överleva. Att vara kontroversiell är roligt ett tag, men när man gör det endast för att få uppmärksamhet blir det Anna Anka av hela skiten.
Citera
2012-10-03, 11:18
Medlem
towbs avatar
Alltså vad är det för jävla envis kärring som ringer in och tjatar om "Tycker du att människor är raser?"?! Blir fan tokig på folk som upprepar sig och hon är fan något extremt på upprepningsfronten
Citera
2012-10-03, 11:26
Medlem
Uriah.Heeps avatar
Radio 1 har några verkligt ihärdiga fans som gärna ringer in flera gånger varje dag (alla kommer väl ihåg Birgitta från Östermalm). Några har helt klart inte alla getter hemma ( bl a dom som nämns ovan).
Roligast är i alla fall de stollar som ringer in och klagar på något som inte alls har med ämnet att göra. som killen som ringde in till Aschberg i somras och snyftade om att ICA butiken vid Södra station i Stockholm bara sålde varm läsk..... where is your tin foil-hat, Sir?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in