2012-09-04, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somsovjet
Haha, "Eddie" som ringde in i fredags och drog en riktig rövarhistoria om att gå ner i vikt och bestiga Mt Everest MÅSTE väl ändå vara ett avancerat troll? Påminde mig mycket om den från FB som ringde nåt lokalt morgonprogram och påstod sig vara på väg upp för Mt Everest för något år sen.

Eddie är en skön halvstammis! Det var han som satte bollen i rullning när han utlöste beefen mellan Ingegerd och Kjell-Henry i julas genom att säga att han man borde lägga en fetmaskatt på folk som äter på gyllene måsen bl.a. Var även helt seriös om att han inte har en dator eller en sån där ny telefon så att han kan surfa på nätet :P Ringer ibland in under synonymen Shaffo tror jag
Citera
2012-09-04, 18:37
Medlem
Lider med de människor som måste umgås med Historie-Lennart på regelbunden basis; maken till malande besserwisser är svårt att hitta. Om så Gud Fader själv var gäst i studion skulle Lennart ringa in med en lååång ointressant föreläsning om sakernas tillstånd. Lennart frågar inte, han VET.

Den stammis som fortfarande är underhållande är Karem. Nya briljanta konspirationsteorier varje inringning. Häromdagen var slipsen en kristen konspiration med syfte att sprida korset som symbol över världen.
Senast redigerad av Gus Caesar 2012-09-04 kl. 18:43.
Citera
2012-09-04, 22:18
Medlem
barnets avatar
Instämmer om at Karem är den enda stammisen som håller i längden.
Citera
2012-09-05, 00:36
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Kvinna? Du syftar inte på Frank som ringde och undrade om det bodde några invandrare i Robbans port? Då lackade ju Robban rätt rejält.

Jag skrev fel, givetvis var det han som hette Frank. Dock kom jag sent in i samtalet, men ett underhållningsvärde fanns trots allt
Citera
2012-09-05, 08:44
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Instämmer om at Karem är den enda stammisen som håller i längden.

Känner att jag börjar ledsna även på honom och hans provokationshistorier. Han är ju rätt genomskinlig på det sättet. Det är väl inte ens några som bemödar sig med att besvara hans provokationer. Annat var det ju innan sommaren när någon ringde in och mordhotade Karem/Karim.
Han går samma öde som Jari till mötes..Det märks att Robban börjar ledsna även på K och håller honom kort.
Citera
2012-09-05, 08:51
Medlem
eternussermos avatar
Jag lyssnar max en timme per dag i snitt och jag har inte ledsnat på nån av dem, tycker stammisarna är rätt roliga allihop. Känns som den typen av program som man inte ska lyssna på tre timmar om dan, fem gånger i veckan, man kommer bli less till slut.
Citera
2012-09-05, 09:17
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Jag skrev fel, givetvis var det han som hette Frank. Dock kom jag sent in i samtalet, men ett underhållningsvärde fanns trots allt

Jo absolut. Det var kul. Jag blev bara osäker och letade efter en kvinna för att till slut hitta Frank. Tack för klarläggandet.

Och igår var Karems teori att människor är utomjordingar för att de är de enda som förstör planeten. Inte helt nytt och relativt logiskt i alla fall och knappast något som kan reta någon.
Senast redigerad av Oliveira 2012-09-05 kl. 09:19.
Citera
2012-09-05, 10:21
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag lyssnar max en timme per dag i snitt och jag har inte ledsnat på nån av dem, tycker stammisarna är rätt roliga allihop. Känns som den typen av program som man inte ska lyssna på tre timmar om dan, fem gånger i veckan, man kommer bli less till slut.

Ja! Om stammisarna får spamma sönder programmet. Men oftast är det intressanta gäster och diskussioner.
Det är något jag kan lyssna på 6h per dag då jag är intresserad av samhälle, nyheter och aktualiteter, något som Aschbergs program nog ska handla om men tyvärr har en del stammisar fått för sig att det är de som ska stå i centrum. 1 samtalsregeln har i stort sett stävjat det där och att Robban även håller idioterna kort kommer nog snart slutligen att lösa det där.
Det är väl en del stammisar man knappt hör längre.
FylleBirgitta, Ingegerd, Ingvon och Ingrer hör man knappt längre, tack och lov.
Citera
2012-09-10, 22:08
Medlem
Antevantes avatar
Har hunnit lyssna på halva Vilks programmet och det slår mig att jag inte hört Jari eller Ingegerd på ett par avsnitt nu. Hoppas de är försvunna för alltid.
Vore skönt om någon fick fatt i de så kallade "onanisterna" och släckte deras liv..
Citera
2012-09-10, 22:41
Medlem
Niders avatar
Det kan vara rätt roligt ibland med folk som ringer in bara för att svamla, särskilt i dagens program med tv-kocken Alexander
Citera
2012-09-11, 21:39
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Det kan vara rätt roligt ibland med folk som ringer in bara för att svamla, särskilt i dagens program med tv-kocken Alexander

Han som ringde in och bara garvade gjorde att jag garvade ordentligt. Vilken sjuk jävel
Citera
2012-09-12, 15:47
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:

Robban är jävligt tänd på mat, det är inte ofta nån kock som är där får prata klart, Robban fyller gärna i meningarna åt dom så att han får visa sina matlagningskunskaper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in