Citat:
Ursprungligen postat av
fjolla666
Kan du inte försöka vara lite trevlig, mogen och komma med något vettigt istället?
Tycket det är bra att såna som dig portas från programmen.
Kanske kan dom ha en programpunkt som heter pajastimmen. Då kan du och dom andra som brukar ringa in och förstöra ringa.

1. Det var rena rama pajastimmen idag när CW var full! Men det vet du nog redan om eftersom ...ja vi låter det vara osagt..
2. Jag är trevlig, blir otrevlig när programledare är otrevlig och inte kan förklara varför hon portat mig.
3. Jag har oftast vettigare saker att säga om ämnet än programledaren själv. Dessutom sprider hon falsk info ibland, eller så är hon inte tillräckligt insatt i ämnet för att uttala sig när någon säger något fel.
4. Hon tar aldrig en debatt utan klickar hellre av när hon känner sig pressad och skyller sedan på massa trams och felaktiga ryktesspridningar.
5. Den enda och egentliga anledningen att CW inte tycker om mig är för att hon förknippar mig med Rafi. Har påpekat flera gånger att vi inte är samma person, vi står inte ens för samma värdegrunder. Men hon vägrar lyssna.
På måndag kommer Radio1 medarbetarna få en trevlig överraskning som alla förutom CW ska få ta del av! Det kommer vara uppenbart fult mot just CW medan jag hyllar resten!