2013-11-17, 10:40
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Jag står i väntrummet just nu faktiskt, men jag ska inte trolla. Jag har fan själv massa psykproblem, så ska ta fråga lite om hur det ligger till med att få betala 25 k för en jävla utredning???? Seriöst, vem fan ska behöva betala så mycket för det.

modediagnos? Jag känner igen mig i allt den här psykologen pratar om. Skulle nog inte säga det är en modediagnos. Du har nog ett par psykdiagnoser du inte vet om eller förnekar du med.
Lyssnade på reprisen nu med adhd kärringen. Jo det stämmer att hon sa att det kosta 25 tusen.
Men det var ju privat. Går man via sin husläkare så kostar det bara några hundralappar.
Citera
2013-11-17, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Lyssnade på reprisen nu med adhd kärringen. Jo det stämmer att hon sa att det kosta 25 tusen.
Men det var ju privat. Går man via sin husläkare så kostar det bara några hundralappar.

Ja men hon säger ju dessutom att det bara psykiater som kan lägga diagnos. Och väntetiden genom läkaren är rätt lång om kurator bedömer att du ens behöver psykiater.
Citera
2013-11-17, 16:33
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Ja men hon säger ju dessutom att det bara psykiater som kan lägga diagnos. Och väntetiden genom läkaren är rätt lång om kurator bedömer att du ens behöver psykiater.
För mig gick det på några månader tills dess jag fick börja med utvärderingsprogrammet.
Citera
2013-11-17, 21:45
Medlem
Smackyheads avatar
Lyssnade på Eva Rusz reprisen idag. Fan vad många drivare som ringde in. Adam, svennepelle, samt många andra.
Citera
2013-11-17, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Lyssnade på Eva Rusz reprisen idag. Fan vad många drivare som ringde in. Adam, svennepelle, samt många andra.
Pinsamt av dessa att förstöra ett utmärkt program, Eva gör vad hon kan bäst för att få folk att komma på rätt kant och då finns det i mina ögon ej utrymme för fjanerier med oseriösa inringare.
Citera
2013-11-17, 23:43
Medlem
Synd att inte Cissi var så bra från början som hon är senaste tiden. Gillar henne som fan och hon är verkligen underhållande.

Den lögnaktiga Rusz har endast inringare som driver med henne och det märkliga är att hon inte fattar någonting. Hon verkar djupt deprimerad och skulle nog behöva hjälp av någon som kan det här med psykisk ohälsa.
Citera
2013-11-18, 02:42
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Synd att inte Cissi var så bra från början som hon är senaste tiden. Gillar henne som fan och hon är verkligen underhållande.

Den lögnaktiga Rusz har endast inringare som driver med henne och det märkliga är att hon inte fattar någonting. Hon verkar djupt deprimerad och skulle nog behöva hjälp av någon som kan det här med psykisk ohälsa.

Cissi wallin har vuxit sedan hon övergivit feminismen. Hon blev sur och bitter av att umgås med feminister skrev hon på sinTwitter.
Anser att Eva Rusz behöver akut psykiatrisk antipsykotisk behandling. Har lyssnat på flera av hennes program i efterhand och analyserat det hon säger.
Min slutsats är att Eva Rusz lider av mytomani

Jag är också tveksam till om hon skulle kunna arbeta kliniskt som psykolog idag 2013 eftersom hennes kunskaper är inaktuella och baseras på det hon lärde sig i skolan för över 30 år sen.
Som flygvärdinna var hon också värdelös och hon försöker nu på författarskapet och även där misslyckas hon fatalt.
Hon inser inte detta vilket kan vara ytterligare en diagnos utöver mytomani, nämligen: vanföreställningssyndrom

Depression är grund diagnosen på henne och denna teori förstärks av att hon nu (för ångestlindring?) söker uppmärksamhet och polisanmäler ett påstått (?) ofredande som skulle skett för 1,5 år sedan!!

Dessutom har kärringen krävt ett målsägarbiträde för att få stöd och tröst under en eventuell rättegång. Bara detta i sig bekräftar ju att Eva Rusz är inkompetent för proffesionellt psykologi. Hon är ju värdelös som dessutom inte kunnat behålla ett jobb på 30 år, fått sparken 8 ggr men enligt henne själv har det varit "omständigheter" som fått henne sluta
Citera
2013-11-18, 14:32
Medlem
Patetiskt när Rusz ständigt ska försöka lära oss lyssnare vad alla hennes skittermer heter på engelska. Sen tar hon i så hon spricker och ska låta som hon är en expert även på det språket.

Jag har för mig att när någon pratat engelska i programmet så skriker kärringen att det är dags för en paus. Det är lika larvigt varje gång och visar att hon har dålig självkänsla varför hon vill låtsas att hon kan ett annat språk.

Skulle vara en fröjd ifall någon ringde in och avslöjade experten då hon förmodligen enbart kan gammal skolengelska sedan 60-talet.
Citera
2013-11-18, 16:57
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Patetiskt när Rusz ständigt ska försöka lära oss lyssnare vad alla hennes skittermer heter på engelska. Sen tar hon i så hon spricker och ska låta som hon är en expert även på det språket.

Jag har för mig att när någon pratat engelska i programmet så skriker kärringen att det är dags för en paus. Det är lika larvigt varje gång och visar att hon har dålig självkänsla varför hon vill låtsas att hon kan ett annat språk.

Skulle vara en fröjd ifall någon ringde in och avslöjade experten då hon förmodligen enbart kan gammal skolengelska sedan 60-talet.

Kan du vara snäll och berätta hur Eva Rusz har skadat dig nu. Hon måste ha gjort något fruktansvärt mot dig för att du ska bli så besatt.
Citera
2013-11-19, 03:36
Medlem
Den pixlade bilden från tidningen Expressen är M*rcus B*rro och ingen annan. Dom var på ett KD-möte tillsammans med Ingegärd Troedsson för 15 månader sedan. Den 2 oktober 2012 var MB gäst hos Aschberg men hade bråttom därifrån.

En nyreligös, nykter alkis som höjer sig själv till skyarna. Den enda person jag kan tänka mig som skulle vara så klumpig i sin uppvaktning. En person med dålig självkänsla men ser sig som en frälsare för omvärlden med sina krönikor och poesi. Jag har inte fel den här gången.

Är dålig på att länka. Men den som kan sånt bör kolla upp den pixlade bilden och den som dyker upp om man googlar på Ma*cus B*irro. Samma uppknäppta skjorta.
Citera
2013-11-19, 08:29
Medlem
Nu kan min tidigare gissning om vem som tafsat på Eva Rusz ignoreras helt. Gissningen var bra men helt felaktig.

Det rätta svaret är DOGGE DOGGELITO och ingen annan. 100% säker källa och jag skulle aldrig skriva så om det inte var helt säkert.
Citera
2013-11-19, 10:14
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Nu kan min tidigare gissning om vem som tafsat på Eva Rusz ignoreras helt. Gissningen var bra men helt felaktig.

Det rätta svaret är DOGGE DOGGELITO och ingen annan. 100% säker källa och jag skulle aldrig skriva så om det inte var helt säkert.

HAHAHAHAHA, VA?! Han kanske ville övertyga henne att köpa en cykel bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in