Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Exakt!! Inga konstigheter alls!
Så summa kardemumma, det finns ingen som helst poäng med att män kallar kvinnor för "slampor" och "horor" för ett beteende de själva håller på med. Dessutom bryr sig inte kvinnor ett jävla dugg längre om hur många sexpartners män tycker att de bör ha.
Kan man inte vara en slampa menar du bara för att man blir kallad det av en fuckboy? Joho, det kan man.
Sedan har jag förklarat varför man ser olika på en kvinna som har legat runt och en man som har legat runt. Det är återigen någon märklig försvarsmekanism att inte kunna ta sig till detta. Du kan stånga blodig och försök få bort att män tänker såhär men det kommer inte att ske. Jag är ledsen. Vissa saker är mer huggna i sten än andra.
Det stämmer absolut inte. Det finns kvinnor som ljuger regelbundet om hur många de har varit med eftersom de bryr sig om vad män tycker. Klart det är så. Även Merapi har medgett att kvinnor ljuger om detta. Att du tror något annat visar på hur naiv du är. Du har ingen koll på verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Vi kvinnor är inte ekonomiskt beroende av män längre, alltså kan vi skita blankt i mäns små försök till kontroll.
Du kan skita i mäns preferenser helt och hållet om du vill och leva resten av ditt liv som isolerad kattkvinna. Jag tror inte det är någon större förlust för mänskligheten med tanke på den mentala kapacitet som du har uppvisat på det här forumet.
Det handlar inte om att kontrollera. Det handlar om sexuella preferenser, din tok, precis såsom kvinnor har sexuella preferenser. Hur svårt ska det vara att fatta? Män gissar vissa saker, kvinnor andra.
Merapi fick svar på tal. Så nu hoppas jag Merapi inte ignorerar i fortsättningen att en kvinna kan vara kvalificerad för tillfälligt sex men inte som flickvänsmaterial.