Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Kvinnlig sexualitet är ju att få ta emot stock i vaginan från en, enligt henne, attraktiv man. Och kanske tom flera olika män, under sin livstid. Få njuta av petting, oralsex, vaginalsex med attraktiva män och få orgasmer med dem. Och det är alltså denna kvinnliga sexualitet som skambeläggs. Hon kallas "hora", "slampa", "spermahink", "dåligt lås", "inget flickvänsmaterial" etc. För att hon njuter av sex ned olika attraktiva män.
Du blandar ihop korten. Män är för att kvinnor ska kunna njuta på det sätt som du beskriver (i ett förhållande exempelvis) men män behöver inte acceptera orimliga saker såsom att inleda ett seriöst förhållande med en kvinna likt Bonnie Blue.
Hur många män i Sverige tror du hade valt att vilja inleda ett seriöst förhållande med Bonnie Blue istället för med en annan blond tjej om allt annat var lika och ifall det ENDA som skiljde tjejerna åt var deras bodycount? Tänk lite längre än näsan räcker.
Vad brukar kvinnor säga för att nedvärdera andra kvinnor? Jo, väldigt ofta säger de: ''Hora'' eller ''slampa''. Det är ett av de vanligaste sätten en kvinna försöker nedvärdera en annan kvinna på. Det är enooooormt vanligt.
Big brother Madde hade släppt loss i BB huset så till den grad att en kvinna i publiken ropade ''slampa'' under en sändning. Ja, du hörde rätt, en kvinna, inte en man, var det som ropade detta. Och det är ju väldigt svårt att inte beskriva Madde som lösaktig under sin vistelse i huset.
https://nyheter24.se/noje/tv/566589-bb-madde-lurades-jag-fick-inte-veta-vad-det-handlade-om
Så det är inte bara män som dömer, det ska du ha klart för dig.
Jag börjar nästan tro att du går igång på att skriva som du gör. Det är väldigt beskrivande och sexuellt du språk du använder. Nästan lite ovårdat språk kan jag tycka emellanåt.
Undrar varför hon bölar... är det för att hon är så stoooooooooolt över det hon har gjort? Eller är det för att hon inser att det är något fel med hela situationen:
https://www.youtube.com/watch?v=piGHgk8WYz0
Läs kommentarerna under youtube videon du. Så får du dig en ögonöppnare. Är män och kvinnor positiva till det hela? Nej, kommentarstrenden är att hon blir sågad, av både män och kvinnor.
Du kan sitta här och gorma tills du trillar av pinn. Män är som de är. Accept it.
Du vill leva i en verklighet där män lägger sig platt för kvinnor haha. Nej du, det kommer inte ske.