Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-26, 13:38
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du förstod alltså inte mitt inlägg.
Du skriver alltså så att läsare inte förstår dina inlägg.

Jag spekulerar i att du har för låg intelligens för att förstå att du alltid försvarar kvinnor, och alltid dissar män, fast de gör samma saker men på olika sätt. Du är sexist. Könet är allt för dig. För mig har honhan även en personlighet.
Citera
2025-07-26, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Anledningen till att tjejers klittor skärs är att deras mammor tolererar det och vill det.

Vill tipsa om att alla judiska pojkars förhud skärs av.

Kvinnor bär burka för att de vill det eller tolererar det. Ändå rätt lustigt hur du inte fattar hur du ser ner på kvinnor med dina uttalanden. Vem är du, sopm svensk man, att uttala dig om burka? Det är som om kvinnor är små hundar som gör alla konster. Särskilt om de bor i andra länder, du du aldrig varit

Män kan få stämpeln Kåtbock, torsk, mansgris, incel osv. Okänt för dig?

Hederskultur hör inte ihop med manlighet, det hör ihop med Islam. Sist jag tittade fanns det lika många kvinnliga muslimer som män så den religionen understöds av båda könen.

Vet inte om du noterat det, men i samtliga dina exempel så förutsätter du att kvinnor inte kan någonting och alltid gör som män vill. Du är alltså kvinnohatare i grunden.

Torsk = någon som köper sex.
Incel = någon som inte ens har sex.
Mansgris = någon som beter sig svinigt åt.
Vad har detta med sexualitet att göra?

Kvinnor skambeläggs för att de överhuvudtaget har en sexualitet.

Kåtbock är inte en nedsättande term.

Burka, kvinnlig könsstympning, hedersförtryck, slamp-stämpel etc är direkta sätt att kontrollera etc kvinnors sexualitet.
Du finner inget motsvarande riktat mot män.

Det som skambeläggs är när män utnyttjar, skadar eller sårar andra. Genom tex sexbrott, sexköp, otrohet etc.
Citera
2025-07-26, 13:44
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Du slår nya rekord i gubbhet. Har du ens varit på nätet? Med 1 miljard tuttbilder, putläppar, halvnakna influencers som talar om sex oavbrutet. Samtliga kvinnor.

Expressen har VARJE dag en artikel "hur du trimmar din buske". Det är den KVINNLIGA delen av expressen. Vi män läser om Ukraina.

Om det är någon som förstör nätet med sex så är det unga kvinnor. Det måste vara män som bestämmer över dem. Kanske att de pryglas hemma av sin kille om de inte tuttar upp sig? Typiskt män, de har alltid våld och sex på gång.

Killars/mäns internetbidrag är alltid intressen. Inte deras kroppar och utseenden.

Håhjaja FBs dummaste tråd idag.
Senast redigerad av Paris24 2025-07-26 kl. 14:09.
Citera
2025-07-26, 13:52
Medlem
Citat:
Du skriver alltså så att läsare inte förstår dina inlägg.

Jag spekulerar i att du har för låg intelligens för att förstå att du alltid försvarar kvinnor, och alltid dissar män, fast de gör samma saker men på olika sätt. Du är sexist. Könet är allt för dig. För mig har honhan även en personlighet.

1. Hade du läst min och Ipsis konversation så hade du förstått mitt inlägg och även förstått ironin i det.

2. Nope, jag dissade inga män med mitt inlägg. Vad jag dissade var de misogyna skribenter som inkonsekvent skambelägger kvinnlig sexualitet utanatt se att den hänger ihop med att män också har sex med dessa kvinnor. Om Lisa och Adam ligger med varandra med glädje och ömsesidig njutning trots att Adam vet om att han höjer Lisas bodycount. Så menar jag att det är märkligt att bara Lisa skambeläggs av skambeläggarna, när Adam i allra högsta grad bidrar till att öka Lisas bodycount. Dvs han borde skambeläggas han också av de som skambelägger.

Själv skambelägger jag varken Lisa eller Adam.

3. Jag ser också till personlighet. Och mitt inlägg syftade också till det: att visa att det är väl människans handlande som ska räknas, inte människans könstillhörighet.
Dvs. Skambelägger man Lisa för en sak, borde man ju även skambelägga Adam för samma handlande. Annars är man en inkonsekvent sexist.

4. Ja, jag försvarar kvinnor mot inkonsekventa misogyna sexister.

Blev det tydligare så?
Citera
2025-07-26, 13:58
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
1. Hade du läst min och Ipsis konversation så hade du förstått mitt inlägg och även förstått ironin i det.

2. Nope, jag dissade inga män med mitt inlägg. Vad jag dissade var de misogyna skribenter som inkonsekvent skambelägger kvinnlig sexualitet utanatt se att den hänger ihop med att män också har sex med dessa kvinnor. Om Lisa och Adam ligger med varandra med glädje och ömsesidig njutning trots att Adam vet om att han höjer Lisas bodycount. Så menar jag att det är märkligt att bara Lisa skambeläggs av skambeläggarna, när Adam i allra högsta grad bidrar till att öka Lisas bodycount. Dvs han borde skambeläggas han också av de som skambelägger.

Själv skambelägger jag varken Lisa eller Adam.

3. Jag ser också till personlighet. Och mitt inlägg syftade också till det: att visa att det är väl människans handlande som ska räknas, inte människans könstillhörighet.
Dvs. Skambelägger man Lisa för en sak, borde man ju även skambelägga Adam för samma handlande. Annars är man en inkonsekvent sexist.

4. Ja, jag försvarar kvinnor mot inkonsekventa misogyna sexister.

Blev det tydligare så?
Du dissar inga män och kallar sedan de som inte har din åsikt för "misogyna skribenter"?...

Det finns ingen som dissar en tjej som haft sex. Var har du varit de senaste 100 åren. Jag har 4 döttrar. Är du muslim? Du låter som en.

I normala fall så vet ingen om en person ens haft sex så hela diskussionen är absurd. Jag har aldrig hört mina barn tala om sex med andra.
Citera
2025-07-26, 14:02
Medlem
Citat:
Du slår nya rekord i gubbhet. Har du ens varit på nätet? Med 1 miljard tuttbilder, putläppar, halvnakna influencers som talar om sex oavbrutet.

Expressen har VARJE dag en artikel "hur du trimmar din buske". Det är den KVINNLIGA delen av expressen. Vi män läser om Ukraina.

Om det är någon som förstör nätet med sex så är det unga kvinnor. Det måste vara män som bestämmer över dem. Kanske att de pryglas hemma av sin kille om de inte tuttar upp sig? Typiskt män, de har alltid våld och sex på gång.

Killars/mäns internetbidrag är alltid intressen. Inte deras kroppar och utseenden.

Håhjaja FBs dummaste tråd idag.

Men du. Tutt-bilder etc. Är ju inte kvinnlig sexualitet (om du inte tänker på flator och bisexuella kvinnor som tänder på dessa bilder). Hur man rakar busken är inte heller kvinnlig sexualitet. Allt det du räknar upp riktar sig till hererosexuell manlig sexualitet. Och heterosexuell manlig sexualitet är inte skambelagd. Därför det går så bra så med Onlyfans etc. Män får ju sin sexualitet tillfredställd på håll av sådant. Av kvinnor som visar upp sig för män, för att tillfredställa manlig sexualitet.

Kvinnlig sexualitet är ju att få ta emot stock i vaginan från en, enligt henne, attraktiv man. Och kanske tom flera olika män, under sin livstid. Få njuta av petting, oralsex, vaginalsex med attraktiva män och få orgasmer med dem. Och det är alltså denna kvinnliga sexualitet som skambeläggs. Hon kallas "hora", "slampa", "spermahink", "dåligt lås", "inget flickvänsmaterial" etc. För att hon njuter av sex ned olika attraktiva män.
Citera
2025-07-26, 14:05
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Men du. Tutt-bilder etc. Är ju inte kvinnlig sexualitet (om du inte tänker på flator och bisexuella kvinnor som tänder på dessa bilder). Hur man rakar busken är inte heller kvinnlig sexualitet. Allt det du räknar upp riktar sig till hererosexuell manlig sexualitet. Och heterosexuell manlig sexualitet är inte skambelagd. Därför det går så bra så med Onlyfans etc. Män får ju sin sexualitet tillfredställd på håll av sådant. Av kvinnor som visar upp sig för män, för att tillfredställa manlig sexualitet.

Kvinnlig sexualitet är ju att få ta emot stock i vaginan från en, enligt henne, attraktiv man. Och kanske tom flera olika män, under sin livstid. Få njuta av petting, oralsex, vaginalsex med attraktiva män och få orgasmer med dem. Och det är alltså denna kvinnliga sexualitet som skambeläggs. Hon kallas "hora", "slampa", "spermahink", "dåligt lås", "inget flickvänsmaterial" etc. För att hon njuter av sex ned olika attraktiva män.
Veckans sjukaste inlägg. Får du din information från något slags sommar-våldtäktsläger? Har du ens träffat en kvinna på senare tid? Hade hon en stock i vaginan?

Onlyfans är ett bra exempel. Googla nu hur många kvinnor som visar sina kroppar där, och sedan hur många män som gör det, och försök sedan få ihop det med "kvinnors sexualitet skambeläggs". Det är exakt tvärtom. Det är fint att visa sin kropp för pengar på onlyfans (kvinna), och fult att betala för att titta (man). I din manshatande värld.
Citera
2025-07-26, 14:10
Avstängd
Citat:

Jaha ja, så män som har en preferens om att inte vilja ha ett seriöst förhållande med någon som har legat med en massa sexpartners likt Bonnie Blue, de är misogyna skribenter?

Acceptera att även män har sina preferenser. Jag skambelägger inte någon men jag har ingen skyldighet att forcera mig till någon som jag inte vill ha.

En snabb titt igen på studien och det visar sig att både att vara kristen kvinna och inte ha sett porr det senaste året har ett negativt samband med att ha haft 3 eller färre partners under det senaste året.

Verkar som min poäng har en del stöd. Vad förvånande. Har du någonsin haft rätt om något som jag har haft fel om på det här forumet? Nej. Däremot har jag rättat och ägt dig i alla möjliga diskussioner.

Du bevisar för mig och andra män vad viktigt det är att stå upp för våra preferenser. Vi accepterar kvinnors preferenser men du accepterar inte mäns. Något fel har du i huvudet. Du ska inte forcera på män en massa saker som de inte vill ha. Knasmaja.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-07-26 kl. 14:13.
Citera
2025-07-26, 14:24
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Jaha ja, så män som har en preferens om att inte vilja ha ett seriöst förhållande med någon som har legat med en massa sexpartners likt Bonnie Blue, de är misogyna skribenter?

Acceptera att även män har sina preferenser. Jag skambelägger inte någon men jag har ingen skyldighet att forcera mig till någon som jag inte vill ha.

En snabb titt igen på studien och det visar sig att både att vara kristen kvinna och inte ha sett porr det senaste året har ett negativt samband med att ha haft 3 eller färre partners under det senaste året.

Verkar som min poäng har en del stöd. Vad förvånande. Har du någonsin haft rätt om något som jag har haft fel om på det här forumet? Nej. Däremot har jag rättat och ägt dig i alla möjliga diskussioner.

Du bevisar för mig och andra män vad viktigt det är att stå upp för våra preferenser. Vi accepterar kvinnors preferenser men du accepterar inte mäns. Något fel har du i huvudet. Du ska inte forcera på män en massa saker som de inte vill ha. Knasmaja.
Hahaha, som om det inte är åtminstone ett försök till skambeläggande att uttala dig om att sånt där fult och smutsigt sex är mest något som oempatiska och icke-kommunikativa slarviga WT-kvinnor ägnar sig åt. Ateister, är de tydligen också!

Men nu har du i alla fall fått information om att även empatiska och kommunikativa kvinnor brukar ägna sig åt sex!
Citera
2025-07-26, 14:29
Avstängd
Citat:

Du blandar ihop korten. Män är för att kvinnor ska kunna njuta på det sätt som du beskriver (i ett förhållande exempelvis) men män behöver inte acceptera orimliga saker såsom att inleda ett seriöst förhållande med en kvinna likt Bonnie Blue.

Hur många män i Sverige tror du hade valt att vilja inleda ett seriöst förhållande med Bonnie Blue istället för med en annan blond tjej om allt annat var lika och ifall det ENDA som skiljde tjejerna åt var deras bodycount? Tänk lite längre än näsan räcker.

Vad brukar kvinnor säga för att nedvärdera andra kvinnor? Jo, väldigt ofta säger de: ''Hora'' eller ''slampa''. Det är ett av de vanligaste sätten en kvinna försöker nedvärdera en annan kvinna på. Det är enooooormt vanligt.

Big brother Madde hade släppt loss i BB huset så till den grad att en kvinna i publiken ropade ''slampa'' under en sändning. Ja, du hörde rätt, en kvinna, inte en man, var det som ropade detta. Och det är ju väldigt svårt att inte beskriva Madde som lösaktig under sin vistelse i huset.

https://nyheter24.se/noje/tv/566589-bb-madde-lurades-jag-fick-inte-veta-vad-det-handlade-om

Så det är inte bara män som dömer, det ska du ha klart för dig.

Jag börjar nästan tro att du går igång på att skriva som du gör. Det är väldigt beskrivande och sexuellt du språk du använder. Nästan lite ovårdat språk kan jag tycka emellanåt.

Undrar varför hon bölar... är det för att hon är så stoooooooooolt över det hon har gjort? Eller är det för att hon inser att det är något fel med hela situationen: https://www.youtube.com/watch?v=piGHgk8WYz0

Läs kommentarerna under youtube videon du. Så får du dig en ögonöppnare. Är män och kvinnor positiva till det hela? Nej, kommentarstrenden är att hon blir sågad, av både män och kvinnor.

Du kan sitta här och gorma tills du trillar av pinn. Män är som de är. Accept it.

Du vill leva i en verklighet där män lägger sig platt för kvinnor haha. Nej du, det kommer inte ske.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-07-26 kl. 14:53.
Citera
2025-07-26, 14:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Hahaha, som om det inte är åtminstone ett försök till skambeläggande att uttala dig om att sånt där fult och smutsigt sex är mest något som oempatiska och icke-kommunikativa slarviga WT-kvinnor ägnar sig åt. Ateister, är de tydligen också!

Men nu har du i alla fall fått information om att även empatiska och kommunikativa kvinnor brukar ägna sig åt sex!

Åh fan, för det visste jag inte, att även empatiska och kommunikativa kvinnor ägnar sig åt sex . Har jag något problem med det? Nej, inte alls.

Du blandar ihop sex med antal sexpartners.

Vad kvinnor sysslar med på sin fritid skiter jag i och jag skulle aldrig försöka förminska en kvinna för hennes värderingar öppet. Däremot, har jag mina preferenser och där går kvinnor som Bonnie Blue bort. Om jag är misogyn för att jag tycker så, då är jag stolt över mina värderingar.

Läs kommentarsfältet du så kan du se hur både män och kvinnor överlag tycker om extrembeteenden:
https://www.youtube.com/watch?v=piGHgk8WYz0

Det onormala är att inte se problem med det som kvinnan i videon gjorde. Det är Tomatkungens åsikter som är extrema. Inte mina.

Vad kommer härnäst? Ligga med familjemedlemmar och sedan ladda upp det på OF?

Denna dekadens är skrämmande.

Ha en skön dag nu.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-07-26 kl. 15:07.
Citera
2025-07-26, 15:11
Medlem
Citat:
Torsk = någon som köper sex.
Incel = någon som inte ens har sex.
Mansgris = någon som beter sig svinigt åt.
Vad har detta med sexualitet att göra?

Kåtbock är inte en nedsättande term.

Burka, kvinnlig könsstympning, hedersförtryck, slamp-stämpel etc är direkta sätt att kontrollera etc kvinnors sexualitet.
Du finner inget motsvarande riktat mot män.

Det som skambeläggs är när män utnyttjar, skadar eller sårar andra. Genom tex sexbrott, sexköp, otrohet etc.

Jo det gör man visst ditt efterblivna stolpskott. Män som attraheras av yngre kvinnor, dvs fullt normal och sund manlig sexualitet, går i samhället under det nedsättande epitetet "gubbsjuk". Det är ett DIREKT sätt att kontrollera mäns sexualitet. Ett annat sätt att DIREKT kontrollera och skambelägga mäns sexualitet är att benämna mäns naturliga dragning till det visuella med den demoniserade termen "objektifiering".

Män som har många partners får stämpeln "fuckboy". Män som har få eller inga partners får stämpeln "incel".

Män skambeläggs för att de överhuvudtaget har en sexualitet. OCH när de inte lyckas få sex. Damned if you do, damned if you don't, som det brukar heta i feministiskt litteratur.

Hur är vädret där i Saudi förresten? Antar att det blir rätt varmt så här års?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in