2025-07-24, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag har ingen aning om var du drar gränsen gällande antalet sexpartners för kvinnor.

Jag tycker inga kvinnor är slampor.

Varför skulle man inte kunna kalla någon som köper en annan människa för att exploatera denna för "torsk"?

Av samma anledning som man inte skulle kalla en kvinna med många sexpartners för en slampa såklart.

Torsk betyder dock inte att köpa en människa utan att köpa sex.
Citera
2025-07-24, 21:03
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramember
Inte som flickvän din idiot. Men knulla dom går bra

Alltså det är inget fel med luder, det hsr funnits i alla tider, dom vill hänga runt på gatan och baren och få kuk (oftast mot en slant)
Men vanliga tjejer ska och vill gifta sig tidigt.

Nu är det lite skevt för kvinnor har lurats till att dom ska vara horor under ungdomen. Och sedan gifta sig typ.

Så vi har inte längre horor och vanliga tjejer, utan majoriteten är typ horor eller haft horperioder

Men du, lyssna nu lille vän.

Det finns mycket riktigt flickor och kvinnor som prostituerar sig. Majoriteten av dessa är fattiga och/eller missbrukare, har blivit sexuellt utnyttjade/traumatiserade tidigt i livet, kommer från fattiga och/eller dysfunktionella hemförhållanden osv. Det handlar inte om att "de vill hänga runt på gatan och baren och få kuk". Jag menar, hur jävla blåögd är du egentligen? Enligt FN är minst 4 miljoner av de prostituerade världen över offer för trafficking. Inte fan vill de "hänga runt på gatan och i baren för att få kuk"......

Sen det här. Kvinnor är individer. De gifter sig när och om och med vem de vill. De knullar med hur många/få de vill.

De har inte lurats till nåt och kvinnor är inte horor bara för att de inte lever så som du vill att de ska leva. Det enda du behöver göra är att inte lägga dig i andras liv.
Senast redigerad av Jenny9 2025-07-24 kl. 21:06.
Citera
2025-07-24, 21:04
Avstängd
Citat:

Det finns mycket riktigt flickor och kvinnor som prostituerar sig. Majoriteten av dessa är fattiga och/eller missbrukare, har blivit sexuellt utnyttjade/traumatiserade tidigt i livet, kommer från fattiga och/eller dysfunktionella hemförhållanden osv. Det handlar inte om att "de vill hänga runt på gatan och baren och få kuk". Jag menar, hur jävla blåögd är du egentligen? Enligt FN så är minst 4 miljoner av de prostituerade världen över offer för trafficking. Inte fan vill de "hänga runt på gatan och i baren för att få kuk"......

Sen det här. Kvinnor är individer. De gifter sig när och om och med vem de vill. De knullar med hur många/få de vill.

De har inte lurats till nåt och kvinnor är inte horor bara för att de inte lever så som du vill att de ska leva. Det enda du behöver göra är att inte lägga dig i andras liv.
Citera
2025-07-24, 21:07
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

14 åringen bekräftar sin status som idiot genom att svara med två emojis.
Citera
2025-07-24, 21:09
Medlem
Citat:
Inget har snackat om det du babblar om. Biologin är att killar ger, kvinnor tar emot.
Biologin är att det är intimare att ta in något i sig, än att trycka in något i en tjej.

Exakt, och det vill du ändrar på? Lycka till.

Precis!

Nej så överdrivet behöver du inte gå

Det är allt bra jädra intimt att trycka in sin heligaste kroppsdel i ett hål där man Inte ser hur det ser ut inuti. Kvinnan ser ju iaf den kuk som ska beträda hennes heligaste.

Ja, jag vill ändra på synsättet på att kvinnlig kåthet och lust till sex. Jag anser att det vore fint om kvinnlig sexualitet och kåthet sågs som lika naturlig som manlig sexualitet och kåthet.

Att det sågs som Kvinnligt när en kvinna är kåt och attraheras av män. Det vore fint, tycker jag.

Om kvinnlig sexualitet sågs som fin och kvinnlig. Så skulle kvinnor i sin ungdom också respektera sig själva och sin sexualitet betydligt mer. Värdera den högre. Och därav paradoxalt nog bli mer återhållsamma sexuellt.

Nu när kvinnlig sexualitet skambeläggs och ses som något fult, blir det svårt för unga kvinnor att navigera i det hela. Förmodligen leder det till att en och annan ung kvinna har sex med några fler, än vad de hade haft om deras sexualitet sågs som något fint, bra och naturligt.

Lite som att du vårdar din fina nya Porsche mer än din skruttiga gamla Ford, som du skäms för och skambeläggs över.

Så ja. Jag vill ändra på synsättet kring kvinnors kåthet och sexualitet. Att det ska ses som något fint, bra och naturligt. Och inte som något fult och skamfyllt.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-07-24 kl. 21:11.
Citera
2025-07-24, 21:10
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Av samma anledning som man inte skulle kalla en kvinna med många sexpartners för en slampa såklart.

Torsk betyder dock inte att köpa en människa utan att köpa sex.

Vilken anledning är det då?

Klassisk kommentar från en torsk. Sexsäljaren är ett objekt knappt mänsklig, blott ett ting för torsken.
Senast redigerad av Jenny9 2025-07-24 kl. 21:13.
Citera
2025-07-24, 21:10
Medlem
Citat:

Det finns mycket riktigt flickor och kvinnor som prostituerar sig. Majoriteten av dessa är fattiga och/eller missbrukare, har blivit sexuellt utnyttjade/traumatiserade tidigt i livet, kommer från fattiga och/eller dysfunktionella hemförhållanden osv. Det handlar inte om att "de vill hänga runt på gatan och baren och få kuk". Jag menar, hur jävla blåögd är du egentligen? Enligt FN är minst 4 miljoner av de prostituerade världen över offer för trafficking. Inte fan vill de "hänga runt på gatan och i baren för att få kuk"......

Sitter du här och killgissar nu igen?
Citera
2025-07-24, 21:12
Medlem
Citat:
Ja det gör han.
Citera
2025-07-24, 21:13
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Nej. Gör du? (Killgissar alltså)
Citera
2025-07-24, 21:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är allt bra jädra intimt att trycka in sin heligaste kroppsdel i ett hål där man Inte ser hur det ser ut inuti. Kvinnan ser ju iaf den kuk som ska beträda hennes heligaste.

Ja, jag vill ändra på synsättet på att kvinnlig kåthet och lust till sex. Jag anser att det vore fint om kvinnlig sexualitet och kåthet sågs som lika naturlig som manlig sexualitet och kåthet.

Att det sågs som Kvinnligt när en kvinna är kåt och attraheras av män. Det vore fint, tycker jag.

Om kvinnlig sexualitet sågs som fin och kvinnlig. Så skulle kvinnor i sin ungdom också respektera sig själva och sin sexualitet betydligt mer. Värdera den högre. Och därav paradoxalt nog bli mer återhållsamma sexuellt.

Nu när kvinnlig sexualitet skambeläggs och ses som något fult, blir det svårt för unga kvinnor att navigera i det hela. Förmodligen leder det till att en och annan ung kvinna har sex med några fler, än vad de hade haft om deras sexualitet sågs som något fint, bra och naturligt.

Lite som att du vårdar din fina nya Porsche mer än din skruttiga gamla Ford, som du skäms för och skambeläggs över.

Så ja. Jag vill ändra på synsättet kring kvinnors kåthet och sexualitet. Att det ska ses som något fint, bra och naturligt. Och inte som något fult och skamfyllt.
Du behöver hjälp. Seriöst. Vi män kommer aldrig tycka det är vackert med en kvinna som går omkring och blir knullad och isprutad massa sperma från män. Men du kan fortsätta fantisera om det. Jävla äckel

Kommer inte diskutera mer med någon fetknopp med lila hår och näsring som luktar skit. Så vi avslutar där
Senast redigerad av Ultramember 2025-07-24 kl. 21:17.
Citera
2025-07-24, 21:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Ja det gör han.

Ouch, jag blev kallad för "han"..... Määääh 😫
Citera
2025-07-24, 21:15
Medlem
Citat:
Vilken anledning är det då?

You tell me. Det var ju din idé.

Citat:
Klassisk kommentar från en torsk. Sexsäljaren är ett objekt knappt mänsklig för torsken.

Är du en torsk? Annars kan man ju fråga sig varför du uttalar dig å torskars vägnar.

Sexsäljare brukar oftast vara människor. Men om du vill kalla dem för objekt så varsågod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in