2009-11-06, 09:22
Medlem
Pörrs avatar
F ö krossar Salvatore Ferragamos F allt motstånd vad gäller parfymer.
Citera
2009-11-14, 17:41
Medlem
troskafkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
Ska titta på en parfym till min flickvän så behöver lite dofter att prova. Jag är ute efter något sött. Självklart ska det inte lukta fjortis på flera mils avstånd, men dejtparfymerna är inte helt fel faktiskt ska jag erkänna Så något sött likt dejt, men ändå en mera mogen och karaktäristisk doft.

Hade ju varit trevligt om man hittade en ny som inte alla har redan.

Escada - magnetism
Nina ricci - les belles de ricci (blå flaska)

Den andra parfymen luktar sött, men ändå sofistikerat och ingen fjortisparfym. Den är underbar! köp den!
Citera
2009-11-20, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
Ska titta på en parfym till min flickvän så behöver lite dofter att prova. Jag är ute efter något sött. Självklart ska det inte lukta fjortis på flera mils avstånd, men dejtparfymerna är inte helt fel faktiskt ska jag erkänna Så något sött likt dejt, men ändå en mera mogen och karaktäristisk doft.

Hade ju varit trevligt om man hittade en ny som inte alla har redan.

Lite sent svar kanske men. Amor Amor är söt och god. Ganska poppis för ett par år sen. Jobbar med parfym och säljer den knappt alls längre. Men den är god ändå.

Lancome Miracle är också helt okej.

Och den "nya" D&G nr 3. Lite melon/godisstuk på den, supergod!!
Citera
2009-11-20, 17:06
Moderator
Semesters avatar
Har kört på Armani "He" ett bra tag och funderar på att köpa DKNY men Cologne. Jag gillade doften men känner att jag behöver lite mer input innan jag bestämmer mig för att köpa. Någon som har en åsikt?
http://www.fragrancex.com/products/_lid_D-am-pid_64949M-am-cid_Cologne__products.html
Citera
2009-11-24, 02:06
Medlem
inevahs avatar
Fick en present av en vän för ett bra tag sedan, det var en parfym från H&M som var en liten flaska på 35ml gissar jag på. Den hette scentup och luktade vanilj. Har letat efter denna flaska på alla H&M's jag kommit åt, men de har slutat sälja den överallt!

Någon som vet vart man kan köpa denna, eller någon annan vaniljluktande parfym? Trots att det luktar så gott så är det så svårt att hitta:s
Citera
2009-11-24, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inevah
Fick en present av en vän för ett bra tag sedan, det var en parfym från H&M som var en liten flaska på 35ml gissar jag på. Den hette scentup och luktade vanilj. Har letat efter denna flaska på alla H&M's jag kommit åt, men de har slutat sälja den överallt!

Någon som vet vart man kan köpa denna, eller någon annan vaniljluktande parfym? Trots att det luktar så gott så är det så svårt att hitta:s

Ehm... jag tycker att JPG Le Male doftar typ enbart vanilj. Check it out!
Citera
2009-11-24, 17:36
Medlem
irrblosss avatar
Ska man ha vanilj är den ultimata doften Guerlain Spiritueuse Double Vanille. Doftar underbart, typ vaniljstång och lite rökigt. Tyvärr verkar den vara omöjlig att få tag på i Sverige. Har själv bara ett litet prov på ca 3 ml som jag sniffar på då och då...
Citera
2009-11-24, 20:34
Medlem
mega_techs avatar
En parfym för max 200, som luktar gott och kan ha till vardags. Har ni några tips? Gärna som går och köpa i en svensk affär irl.
Citera
2009-11-24, 21:07
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mega_tech
En parfym för max 200, som luktar gott och kan ha till vardags. Har ni några tips? Gärna som går och köpa i en svensk affär irl.

old spice?
Citera
2009-11-24, 21:16
Medlem
mega_techs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
old spice?
Luktar den gott, eller du var ironisk.
Citera
2009-11-25, 17:15
Medlem
azon3s avatar
Citat:
någon mexx perfym ?
Citera
2009-11-25, 20:07
Medlem
Citat:
Luktar den gott, eller du var ironisk.

Förmodligen ironisk. Old Spice är ingenting att satsa på öht. i min mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in