2009-06-16, 23:01
Medlem
pompomlitos avatar
Hugo Boss

Tycker att Hugo Boss "Energize" är mysig.
Luktar lite mystiskt/fräscht fast håller dock inte alltför länge.. Värd att testas!
Citera
2009-06-16, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeyBoardSamurai
hej

finns en parfym som luktar väldigt starkt och gott som används mest av invandrare och äldre svenska män, ledsen för denna extremt dåliga beskrivning.

är det någon som vet vilken jag menar?
JPG
Citera
2009-06-20, 04:59
Bannlyst
Burberry London verkar ju folk tycka om, var kan man tänkas hitta den i Stockholm? Finns den på Åhlens tro?
Citera
2009-06-20, 09:59
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Burberry London verkar ju folk tycka om, var kan man tänkas hitta den i Stockholm? Finns den på Åhlens tro?
Japp, den finns i princip på alla ställen som säljer parfymer.
Citera
2009-06-21, 23:37
Medlem
Jag använder tre ganska regelbundet, med perioder på vilken jag är mest sugen på.

Polo Black (Ralph Lauren)
Aqua di Gio (Armani)
Jean Paul Gaultier(?) - den där randiga, formad som en överkropp.

Visst, de är alla jättevanliga och tråkiga men alla luktar helt fantastiskt. Alla som jag talar med från det underlägsna könet älskar JP, men jag vet inte... det har väl mycket med åldern att göra också.
Citera
2009-06-27, 20:26
Medlem
EzZn0s avatar
Vilken parfym har du/ska köpa till höst/vintern, behöver tips på några.
Citera
2009-06-28, 22:42
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Står nu i ett svårt val mellan två otroligt goda parfymer

Marc jacobs - men

Gucci by Gucci Pour Homme

har ni doftat på dessa parfymer?
Citera
2009-06-29, 15:28
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyBoardSamurai
hej

finns en parfym som luktar väldigt starkt och gott som används mest av invandrare och äldre svenska män, ledsen för denna extremt dåliga beskrivning.

är det någon som vet vilken jag menar?
Drakkar Noir

Fahrenheit
Citera
2009-06-29, 17:39
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0
Vilken parfym har du/ska köpa till höst/vintern, behöver tips på några.
Davidoff Adventure (inte värst originell och sitter inte mer än 3-4 timmar på mig, men doftar wünderbart, väldigt ''höstig'', lite som Burberry London) Rätt bra och passande reklam med Obi-Wan McGregor

Blue Sugar ifrån Aquilonia, är ändå först på inköpslistan. Namnet förklarar allt, sööööööööööt, men rätt uppfriskande.

Thierry Mugler Angel (den ''kvinnliga'' varianten...) Kanske lite mycket folk som använder den bara? Jag vet inte. Annars har jag inget emot att som kille bära den...mycket lik Angel Men/A*Men men mer ''vacker''.

Av de jag redan äger en hel flaska så är B*Men (mer fruktig, sur och jordig/kryddig jämfört med A*Men's tjocka söta, och i början mer fräna men uppfriskande...doft) den jag kanske tycker är mest intressant. Om man kan hitta den.
Citera
2009-06-29, 20:42
Medlem
EzZn0s avatar
Jag kom nyss hem från finladnsfärjan och jag kan säga att det är väldigt svårt att köpa parfymer. Jag hittade en som luktade gott, Hugo Boss: Boss. Provade JPG "le male" fast jag tyckte inte att det var något speciellt.

The beat är lite för citrus för mig. Provade summer och den var rätt så ok. Någon som vet hur "brit" av Burberry doftar?

Jag ska ändå åka till Schweiz om två dagar så jag köpte ingen parfym.
Citera
2009-06-30, 19:45
Medlem
är det någon som vet om MEXX Pure Life luktar bra/ dåligt? då den är billig. och sen någon somvet var den säljs? (stockholm)
Citera
2009-07-01, 15:43
Medlem
Koolaids avatar
Hett tips för er som gillar Escentric Molecules - Escentric01;
mannen som pillat ihop denna kanon-doft, den så kallade näsan, heter Geza Schoen och han har ett par lika fantastiska dofter under samlingsmärket biehl parfumkunstwerke där ett antal rejäla proffs- näsor tar fram dofter benämnda efter deras respektive initialer.

Geza Schoens två dofter där heter t.e.x. gs1 och *surprise!!* gs2 och det är dessa två(främst #1)som jag vill rent löjligt varmt rekommendera - två unisex-dofter som är helt fantastiska!

Spring und kaufen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in