2009-07-05, 12:56
Medlem
Är det någon som har koll på dagens priser över internet, tips var det blir billigast och vad frakten går på?

Tänkte alltså köpa via webben.
Citera
2009-07-05, 13:13
Medlem
despots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kELLk
Är det någon som har koll på dagens priser över internet, tips var det blir billigast och vad frakten går på?

Tänkte alltså köpa via webben.

rekommenderar www.nordicfeel.se
bra priser
Citera
2009-07-05, 22:12
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Står nu i ett svårt val mellan två otroligt goda parfymer

Marc jacobs - men

Gucci by Gucci Pour Homme

har ni doftat på dessa parfymer?

Jag har haft Gucci pour homme ett bra tag och kan bara säga gott om den parfymen. Jag har alltid fått blickar och folk som säger hur jävla god den parfymen är.
Rekommenderas riktigt starkt. Dock skall det sägas att det är en höst och kvällsparfym, enligt mitt tyckte.
Citera
2009-07-06, 10:42
Medlem
rainbowrunners avatar
Om det finns några tjejer som hänger i denna tråd så kan jag tipsa om Hugo Boss Femme... Luktar gott och exklusivt utan att stinka Paris Hilton
Citera
2009-07-11, 07:47
Medlem
Jag var för några dagar sedan på jakt efter att dofta på Escada Magnetism, men i de butiker jag inte hittade den, frågade jag, och svaret jag fick är att den gått ur deras sortiment. Trist. Online finns alltid. Många sa i alla fall att den påminner en hel del om Diors Homme Sport. Stämmer detta? "Sitter" den på länge? Värd sitt pris? Utveckling av doften? Etc etc...

Är den värd ett köp? Irrbloss, vad säger du...?
Citera
2009-07-11, 09:46
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Jag var för några dagar sedan på jakt efter att dofta på Escada Magnetism, men i de butiker jag inte hittade den, frågade jag, och svaret jag fick är att den gått ur deras sortiment. Trist. Online finns alltid. Många sa i alla fall att den påminner en hel del om Diors Homme Sport. Stämmer detta? "Sitter" den på länge? Värd sitt pris? Utveckling av doften? Etc etc...

Är den värd ett köp? Irrbloss, vad säger du...?
Jo jag har ju den i min samling och använde den ganska mycket under en period. Doftar ganska mycket grapefrukt, saffran och något metalliskt. Den är ganska ok, men jag gillade aldrig den där metalliska doften riktigt. Testa innan du köper .
Citera
2009-07-14, 00:34
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandyman14
är det någon som vet om MEXX Pure Life luktar bra/ dåligt? då den är billig. och sen någon somvet var den säljs? (stockholm)

Kanske är lite sent ute, men jag köpte den och tycker inte att du bör skaffa den. Maskerad budget, men tyvärr maskerad illa. MEXX har mycket bättre parfymer. Undvik budget-varianten.
Citera
2009-07-14, 15:09
Medlem
dannywtfs avatar
Får väl dra en dubbelpost då...
Vad sägs om att de som är lite kunniga skriver ned sina förslag på parfymer efter årstid? Tänkbart kan ju vara:

Vår/Sommar: Mexx Pure life
Höst/Vinter: Burberry London

Kväll: xxx
Dagtid: xxx

Osv. Hade varit kul för oss som är noviser att se vad ni rekommenderar.

OBS: Bandyman14: Jag hade blandat ihop Pure Life med Fly High. Pure Life är den jag kör just nu och den doftar jättegott. Fly High är alltså den du ska passa dig för då den är väldigt syntetisk.
Citera
2009-07-15, 01:27
Medlem
Howl!s avatar
Tjena. Är det nån som vet var man kan köpa Pierre Cardin - Bleu Marine (pour lui)?

Får inga träffar på svenska sidor om den.
Citera
2009-07-15, 23:17
Medlem
es6packs avatar
Björn Borg

Jag kör med Björn Borg Deo-Stick parfymen, brudar säger jag luktar gott
Citera
2009-07-16, 02:06
Medlem
Zizis avatar
Är det någon som testat Joop! Go (den gröna)? I så fall, vad tycker ni?
Citera
2009-07-18, 11:13
Medlem
dannywtfs avatar
Nu har jag prövat både Burberry London och The One. Måste säga att The One hade mycket fräschare eftertoner. Får gå och pröva igen någon mer dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in