2013-09-05, 09:14
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Det är bara såna dofter jag har, eller som åtminstone är inköpta redan då ett par utav dem är på väg till mig as we speak.
Jag kommer säkerligen beställa fler dofter som kanske kommer att hamna i höstrotationen. Det finns bland annat ett par från Parfum d'Empire och Maitre Parfumeur et Gantier som jag är nära att investera i.

Köpte Golden Boy direkt från Dueto Parfums. Fick 100ml för 80 € (10 € rabatt då jag tidigare hade köpt deras sample-kit) inklusive frakt vilket är ett utav de bättre fynd jag gjort på sistone. Suveränt bra doft.
Klockrent att se inköp av parfymer som investeringar

Åfan, fick för mig att de huserade i USA och att det kan bli problem med tull och sånt. Men nu när jag kollar verkar de skicka från Frankrike.
Citera
2013-09-05, 09:19
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Klockrent att se inköp av parfymer som investeringar

Åfan, fick för mig att de huserade i USA och att det kan bli problem med tull och sånt. Men nu när jag kollar verkar de skicka från Frankrike.

Ja men parfym är ju det bästa man kan investera i, vinst varje (nåja) gång!

Ja det skickades från Frankrike vill jag minnas, så det är bara att beställa.
Har du testat Golden Boy själv?
Citera
2013-09-05, 09:22
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ja det skickades från Frankrike vill jag minnas, så det är bara att beställa.
Har du testat Golden Boy själv?
Nope, men jag har läst mycket positivt om den och har velat testa den ett tag. HUr är de andra från Dueto?
Citera
2013-09-05, 09:23
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Åfan, du tänker köra på Interlude alltså? Den var en riktigt "scrubber" för min del

Ja, det ska bli intressant att se hur den är i kallare klimat. Varm, söt, rökig och läder...mysigt
Citera
2013-09-05, 09:40
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Nope, men jag har läst mycket positivt om den och har velat testa den ett tag. HUr är de andra från Dueto?

Jag kan varmt rekommendera den så testa om du får chansen. Fastnade inte för någon av deras andra dofter utan de var väl rätt trista har jag för mig. Tyckte kanske att City Oud var skaplig men inget jag skulle köpa.
Citera
2013-09-05, 09:53
Medlem
3rds avatar
Citat:
Jag kan varmt rekommendera den så testa om du får chansen. Fastnade inte för någon av deras andra dofter utan de var väl rätt trista har jag för mig. Tyckte kanske att City Oud var skaplig men inget jag skulle köpa.
Har beställt samples . Väntar in sammanlagt 19 olika samples nu, sjukt...
Citera
2013-09-05, 10:43
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Har beställt samples . Väntar in sammanlagt 19 olika samples nu, sjukt...

Haha, ja då kommer du ha att göra ett tag.
Citera
2013-09-05, 15:09
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Ja, det ska bli intressant att se hur den är i kallare klimat. Varm, söt, rökig och läder...mysigt
Du kommer vara den manligaste mannen i staden
Citera
2013-09-05, 15:15
Medlem
tom ford arabian wood
Citera
2013-09-05, 15:36
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metrotjej
tom ford arabian wood
Alltid lika lustigt och återkommande med dessa one-liners. Jaha? Vad vill du säga med det där? Att det där är din favoritparfym? Berätta mer isf.
Citera
2013-09-05, 16:04
Medlem
injections avatar
Det är nåt jävligt skumt med dem "parfym-klick". Jag skickade e-mail till dem och frågade om det va det riktiga M7, och fick svar att ja det är parfym på bilden. Och idag när jag ville lägga en beställning på den så finns den inte längre!!
Citera
2013-09-05, 16:55
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Du kommer vara den manligaste mannen i staden

Kanske den starkast luktande mannen möjligtvis. Manligast blir jag av Michael for Men

Skämt åsido har jag inte direkt fått chansen att testa Interlude annat än inomhus då jag känner att den inte riktigt gör sig i varmt väder alls. Det lilla jag testat gillar jag så länge man tar det lugnt med sprayen, tycker den har en av dom klart skönaste rökelseblandningarna jag känt hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in