2010-06-15, 13:34
Medlem
Mandic!s avatar
Jag har 4 st parfymer, som jag är även är nöjd med.

- Van Gogh
- Playboy Hollywood
- Porche Design
- Diesel, fuel for life

Porche Design.. Rekommenderas till alla.
Citera
2010-06-16, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sindikat
Bvglari BLV NOTTE

Den med tjock alu-kork.m är riktigt bra..
Garanterar med mitt liv att den parfymen är sjukt bra.

https://static.flashback.info/img/editor/separator.gif
Denna?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=217622

Hur luktar den då? Vad är det som är så sjukt bra med den?
Citera
2010-06-16, 19:58
Medlem
Har kört på One Million's parfym och deo ett tag nu, man luktar gott direkt efter, men allt eftersom dagen går så luktar det mindre och mindre gott, vilket inte är bra.. Speciellt inte nu när det är soliga dagar och man blir sådär extra svettig. Tips på nån bra deo och parfym som passar bra ihop tillsammans och som håller i sig en längre stund?
Citera
2010-06-22, 15:29
Medlem
dantisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.kolle
Har kört på One Million's parfym och deo ett tag nu, man luktar gott direkt efter, men allt eftersom dagen går så luktar det mindre och mindre gott, vilket inte är bra.. Speciellt inte nu när det är soliga dagar och man blir sådär extra svettig. Tips på nån bra deo och parfym som passar bra ihop tillsammans och som håller i sig en längre stund?

Testa Versace Eau Fraiche med någon oparfymerad deo, väldigt frisk doft doftar dock inte jättelänge.
Citera
2010-06-22, 18:57
Medlem
nbks avatar
Använder just nu:

Diesel The Brave - Mainstream men ändå jävligt god. Lite kryddig men ändå fräsch. Snygg flaska. Luktar underbart.

Dior Homme Sports - världens bästa doft imo. Blommig men ändå manlig och sportig. Grymt fräsch. Funkar överallt.
Citera
2010-06-23, 01:30
Medlem
JM-Jarres avatar
Jag har länge varit barnsligt förtjust i L'Occitanes "Eau De Baux", Både deodoranten och parfymen.

Kan varmt rekommendera dessa! De är ganska annorlunda och du träffar sällan någon annan som har dessa (till skillnad från t.ex. Aqua di Gio)
Citera
2010-06-23, 17:09
Medlem
Multicriminals avatar
Fick Polo Blue från Ralph Lauren i present.. luktar underbart fräscht. Har använt ett par parfymer ifrån Paco Rabanne i ett tag nu och tröttnat på den söta lukten.
Citera
2010-06-25, 00:44
Medlem
Fick hem samples utav,

By Kilian - Cruel Intentions
HEELEY - Sel Marin
L'Artisan Parfumeur - L'eau de L'artisan

Cruel Intentions, en sådan doft. Nu har jag inte så erfaren i parfymvärlden, då jag inte ens äger en riktigt flaska med parfym Men har gett mig ut på en resa, och målet är att hitta den rätta för mig!

Och har fastnat för Cruel Intentions... så varm och mysig doft. Vill bara lukta och lukta!

Synd att priset per flaska typ är 165€.
Citera
2010-06-25, 12:40
Medlem
Gratis, hur?
Citera
2010-06-25, 12:53
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mubbe
By Kilian - Cruel Intentions.
Då skulle du säkert gillar By Kilian - Back to Black. Varm mysig piptobaksdoft typ.
Citera
2010-06-26, 18:22
Medlem
Givenchy - Play

Helt underbar doft
Citera
2010-06-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nighten1
Givenchy - Play

Helt underbar doft

Provat Intense versionen? Mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in