2013-08-15, 17:58
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Nej, har inte hunnit så mycket med det där :P inte hittat någon köpare ännu. Själv letar jag efter Pure Malt att byta med :P

Jaha, trodde du hade nåt på gång sist du frågade om posten.
Dum man är att man inte sparat på nån av kartongerna man själv fått skickat parfymer till sig i...

Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Aramis Havana... måste nog vara något av det värsta jag doftat på, hehe Gillar tobak, men Havana är ett rent helvete för mig.. hoppas den funkar bättre med dig

Ja, detta är rena chansningen men eftersom jag inte alls gillade Pure Malt så blir det i vilket fall inte sämre
Citera
2013-08-15, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Jaha, trodde du hade nåt på gång sist du frågade om posten.
Dum man är att man inte sparat på nån av kartongerna man själv fått skickat parfymer till sig i...

Ja, detta är rena chansningen men eftersom jag inte alls gillade Pure Malt så blir det i vilket fall inte sämre
Låt oss veta senare vad du tyckte om den!
Citera
2013-08-15, 18:20
Medlem
Tycker verkligen om Michael for Men iaf . Bara haft på mig den i ca 15 min, men den börjar bra!

Fick även med "Michael Kors Fragrances A Division of Parfums Givenchy Inc.", det är den äldre versionen som är bättre, va?
Senast redigerad av Ritinkin 2013-08-15 kl. 18:51.
Citera
2013-08-15, 18:58
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Tycker verkligen om Michael for Men iaf . Bara haft på mig den i ca 15 min, men den börjar bra!

Fick även med "Michael Kors Fragrances A Division of Parfums Givenchy Inc.", det är den äldre versionen som är bättre, va?
Gillar du början lär du gilla resten också. Tycker inte det händer speciellt mycket med den, vilket är bra då jag älskar den som den är från början till slut.
Citera
2013-08-15, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Gillar du början lär du gilla resten också. Tycker inte det händer speciellt mycket med den, vilket är bra då jag älskar den som den är från början till slut.
Jag märker det nu, den förändras inte mycket alls. Men det är helt ok.
Citera
2013-08-15, 21:56
Medlem
Just det. NK Sthlm säljer Versace Oud Noir nu, 100 ml ~ 1300:-

Doftade ganska så intressant, men applicerade ingenting på huden. Doftade bara ifrån provstickan man kan spraya på, men slängde den av misstag senare.
Citera
2013-08-15, 22:23
Medlem
iSees avatar
Citat:

Doftade ganska så intressant, men applicerade ingenting på huden. Doftade bara ifrån provstickan man kan spraya på, men slängde den av misstag senare.

Oud Noir är en mycket intressant doft. Luktade på den när jag var iväg på en weekend för ett tag sedan men slog aldrig till då. Ska titta in på NK och se hur den blir när man applicerar på huden.
Citera
2013-08-15, 22:37
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:

Verkar ha fått goda omdömen överlag, där det negativa är hållbarheten och priset (pris som en nischparfym)
Citera
2013-08-16, 01:41
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:

Förresten, hur lång tid tog det totalt för dig att få grejorna från vivamondo, funderar eventuellt att beställa därifrån snart så bra att veta...
Citera
2013-08-16, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Förresten, hur lång tid tog det totalt för dig att få grejorna från vivamondo, funderar eventuellt att beställa därifrån snart så bra att veta...
7 arbetsdagar. Inte så farligt.
Beställde förra onsdagen, fick leveransen igår torsdag.

Vad ska du beställa?
Citera
2013-08-16, 06:38
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:

Ah kul! Tyvärr kan man väl inte hoppas på att dom får in den här i Gbg. Skulle bra gärna vilja testa den på huden.
Citera
2013-08-16, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Ah kul! Tyvärr kan man väl inte hoppas på att dom får in den här i Gbg. Skulle bra gärna vilja testa den på huden.

Du kan ju alltid framföra det till någon som arbetar på NK Parfym i GBG.
Vet inte om den är värd 1300:-. Doftade inte som jag trodde den skulle göra, får prova den lite mer senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in