2013-05-14, 00:00
Medlem
irrblosss avatar
Hittade ett gammalt prov på AdP Colonia Intensa-duschtvål i badrumsskåpet som jag använde för att tvätta händerna med. Riktigt skön doft när den lugnat ner sig. Djup och träig men ändå frisk, påminner lite om regnvåt asfalt i friskheten. Var tvungen att spontanbeställa en flaska nu, strax över 500:-. Riktigt prisvärt!
Citera
2013-05-14, 00:25
Medlem
locmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Hittade ett gammalt prov på AdP Colonia Intensa-duschtvål i badrumsskåpet som jag använde för att tvätta händerna med. Riktigt skön doft när den lugnat ner sig. Djup och träig men ändå frisk, påminner lite om regnvåt asfalt i friskheten. Var tvungen att spontanbeställa en flaska nu, strax över 500:-. Riktigt prisvärt!

Tack för tipset, beställde nyss och fick hem både Colonian och Blu Mediterrano i parfymform och gillade dem båda extremt mycket.

Vet inte riktigt vilken som jag skulle välja om jag bara fick 1, Colonia är tyngre lite mer klassisk medan Blu lite lättare, ungdomligare kanske?
Citera
2013-05-14, 07:14
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

AdP känns riktigt prisvärda, använder Intensa nu faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av locman
Tack för tipset, beställde nyss och fick hem både Colonian och Blu Mediterrano i parfymform och gillade dem båda extremt mycket.

Vet inte riktigt vilken som jag skulle välja om jag bara fick 1, Colonia är tyngre lite mer klassisk medan Blu lite lättare, ungdomligare kanske?

Är det vanliga Colonia du menar och vilken I Blu Mediterranio-serien? Finns väl 5 olika om jag inte minns fel. Två ganska fruktiga, nån lite blommigare, en citrus och nån mycket mörkare.
Citera
2013-05-14, 10:28
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
AdP känns riktigt prisvärda, använder Intensa nu faktiskt.
Ja de var dyrare förr, iaf i Sverige. Min första Colonia jag köpte gick på närmare en tusenlapp på NK, och då var det också bara en 50 ml-flaska. Förstår mig inte på folk över 25 som INTE väljer någon AdP framför nästan vilken designerdoft som helst.
Citera
2013-05-14, 10:31
Medlem
Hur var det med http://www.parfym-klick.se ? Pålitlig? Kommer varorna fram?
Senast redigerad av Ritinkin 2013-05-14 kl. 10:53.
Citera
2013-05-14, 11:57
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Hur var det med http://www.parfym-klick.se ? Pålitlig? Kommer varorna fram?

Det var nån för bara en tid sen som testade med gott resultat vill jag minnas.
Citera
2013-05-14, 14:17
Medlem
Citat:
Det var nån för bara en tid sen som testade med gott resultat vill jag minnas.
Ok, tack. Jag får söka i tråden och se.
Citera
2013-05-14, 15:21
Medlem
Beställde hem Mont Blanc Legend och Hanae Mori HM tidigare. Ska bli kul att få
Citera
2013-05-14, 15:55
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Ok, tack. Jag får söka i tråden och se.

Tror t.o.m det var watson6669...eller?
Citera
2013-05-14, 16:00
Medlem
Citat:
Tror t.o.m det var watson6669...eller?
Jepp
Citera
2013-05-14, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeley
Beställde hem Mont Blanc Legend och Hanae Mori HM tidigare. Ska bli kul att få

najjs!, du får gärna säga vad du tyckte om hanae mori efter, för jag brukar gilla söta parfymer med vanilj eller tonkaböna. den låter väldigt intressant iaf!
Citera
2013-05-15, 17:17
Medlem
fick just mina 4 pafrymer, har testat alla, fyfaaan va ja är nöjd med alla 4a, tror inte jag kunde ha valt bättre än vad jag gjorde!

* paul smith optimistic(sjukt fräsch sommarparfym)
* yves Saint lauren body kouros(lukta illa dem första 5 minuterna, sen börja den lukta sjukt gott!)
* Lolita lempicka au masculin(de här är en hit!, långt över mina förväntningar, tjejer skulle också kunna använda den!
*lanvin avant garde(den bästa parfym som jag testat , helt galet bra!!)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in