2013-05-11, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeley
Nja, det är väl ganska svårt att undvika när man är i såpass låga prisklasser. Även om jag tycker just att Game inte är syntetisk på ett "dåligt" sätt. Tjejerna har get komplimanger, absolut! Är själv 20 så är den åldersgruppen jag rör mig i.

Fast sen så är jag väldigt ny när det gäller dofter. Fick intresset för kanske 2 månader sen.

okej, de får bli den då, tror nog jag chansar på dem andra 2 också :P , tack för hjälpen!
Citera
2013-05-13, 11:03
Medlem
NirvanAs avatar
VIW kom fram till slut, så det verkar som att cheapsmells funkar, men kom ihåg att det tar minst 2 veckor att få sakerna, men är man inte bekymrad över leveranstid så är cheapsmells ganska bra, med tanke på priserna.
Citera
2013-05-13, 12:59
Medlem
LennartSwahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
VIW kom fram till slut, så det verkar som att cheapsmells funkar, men kom ihåg att det tar minst 2 veckor att få sakerna, men är man inte bekymrad över leveranstid så är cheapsmells ganska bra, med tanke på priserna.

Vad tycker du om VIW? Feminin? Mkt kokos eller lime? Hur länge håller den?
Citera
2013-05-13, 13:09
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LennartSwahn
Vad tycker du om VIW? Feminin? Mkt kokos eller lime? Hur länge håller den?
Den luktar som sommar ska lukta enligt mig då, den är unisex, inte för feminin. Kanske 60/40 i lime/kokos ratio. Inte den bästa hållbarheten tyvärr, det är det (enda) dåliga med den, själva doften är helt perfekt för sommarn annars.

Ska göra mer korrekt hållbarhets och projektionstest senare, tog bara en testspray på mig för nån timme sen.
Citera
2013-05-13, 13:21
Medlem
LennartSwahns avatar
Citat:
Den luktar som sommar ska lukta enligt mig då, den är unisex, inte för feminin. Kanske 60/40 i lime/kokos ratio. Inte den bästa hållbarheten tyvärr, det är det (enda) dåliga med den, själva doften är helt perfekt för sommarn annars.

Ska göra mer korrekt hållbarhets och projektionstest senare, tog bara en testspray på mig för nån timme sen.

Tackar! Det blir sampling på den.
Citera
2013-05-13, 16:40
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:

Gött! Via Belgien eller?
Citera
2013-05-13, 16:49
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Gött! Via Belgien eller?
Det vet jag inte, men om inte Posten kunde dela ut den skulle den returneras till Belgien iaf. De kanske har kontor där också?

Såg även ett gult klistermärke på paketet som sa typ "Paket till eller från zon som inte omfattas av nya lagen (lagnummer etc) bla bla".

Även en signatur från packaren som garanterar att inga farliga ämnen finns i paketet.

Förstår dock inte hur det kunde ta så ofantligt lång tid att skicka detta med flyg från England... Drygt 2 veckor tar det ju inte ens från Australien vanligtvis.

Nu härnäst ska jag styra upp en Invasion Barbare, har blivit lite fördröjt men det blir nästa inköp...även om den är lite fel sort denna tid på året
Senast redigerad av NirvanA 2013-05-13 kl. 16:53.
Citera
2013-05-13, 19:15
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Nu härnäst ska jag styra upp en Invasion Barbare, har blivit lite fördröjt men det blir nästa inköp...även om den är lite fel sort denna tid på året

IB står på min lista också, får spana mer på den efter sommaren.

Nu har jag en 25ml split av Amouage Interlude på väg vilken jag aldrig ens luktat på, ingen sommardoft direkt men ändå.

Blir det en sväng till London i sommar står en Tuscan Leather iaf på listan som skall inhandlas.
Citera
2013-05-13, 21:54
Medlem
vad tycker ni som är bra på parfym om dessa, beställde dem just

* Lolita Lepicka Au Masculin 50ml

* Lanvin Avant Garde 50ml

* Yves Saint Laurent Body Kouros 50ml
Citera
2013-05-13, 21:55
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Det vet jag inte, men om inte Posten kunde dela ut den skulle den returneras till Belgien iaf. De kanske har kontor där också?

Såg även ett gult klistermärke på paketet som sa typ "Paket till eller från zon som inte omfattas av nya lagen (lagnummer etc) bla bla".

Även en signatur från packaren som garanterar att inga farliga ämnen finns i paketet.

Förstår dock inte hur det kunde ta så ofantligt lång tid att skicka detta med flyg från England... Drygt 2 veckor tar det ju inte ens från Australien vanligtvis.

1 maj skrev du att de skickade med lastbil??
Citera
2013-05-13, 22:14
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
1 maj skrev du att de skickade med lastbil??
Det var jag som hade missuppfattat ett mail, det står Airmail på paketet.
Citera
2013-05-13, 22:55
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grehn
vad tycker ni som är bra på parfym om dessa, beställde dem just

* Lolita Lepicka Au Masculin 50ml

* Lanvin Avant Garde 50ml

* Yves Saint Laurent Body Kouros 50ml

Har en YSL Body Kouros själv och gillar den, känns julig på nåt sätt. Ingen sommarhit om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in