2013-06-25, 13:56
Medlem
Diesel med en handformad flaska luktar jävligt gott men är en liten flaska och eftersom det är just diesel är den lite dyrare, men helt klart värt det.
Sen så guldtackan, 1 million hade jag förut innan jag tappade den i golvet och inte var användbar längre, den luktar också gott
Citera
2013-06-25, 13:57
Medlem
Niteclubs avatar
Fick ett mail från Bloomify. "Lagersaldot på den produkt du beställde stämde dessvärre inte och den var slut i lager. Vi har försökt få tag i den hos våra leverantörer, men inte lyckats, varför vi gör en återbetalning till dig." Mont Blanc Individuel.
Citera
2013-06-25, 13:58
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injection
Grattis! Var beställde du ifrån när det tog bara tre dagar ?
surrendertochance , hoppas få andra paketet med övriga 7 samples imorgon, eftersom det skickades en dag senare, men med min vanliga tur lär det väl ta 2 veckor
Citera
2013-06-25, 14:06
Medlem
injections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
surrendertochance , hoppas få andra paketet med övriga 7 samples imorgon, eftersom det skickades en dag senare, men med min vanliga tur lär det väl ta 2 veckor

Haha, Jag beställde också lite samples från "theperfumedcourt" för en vecka sen, och dem har inte än skickat iväg grejerna. Och från luckyscent - "We have shipped your Luckyscent order!

Shipped 6/17/2013" Och idag är den 25, den borde väl kommit? kanske fastnat i tullen...vem vet.
Citera
2013-06-25, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldpad
Diesel med en handformad flaska luktar jävligt gott men är en liten flaska och eftersom det är just diesel är den lite dyrare, men helt klart värt det.
Sen så guldtackan, 1 million hade jag förut innan jag tappade den i golvet och inte var användbar längre, den luktar också gott
Guldtackan för dumma ungdommar, luktade blääk senast jag provade.
rakvatten dagtid för mig ska det vara, tipsa om en som håller doften?
Citera
2013-06-25, 14:10
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Schysst! Två riktigt trevliga dofter!

Själv löste jag precis en Tom Ford - Tuscan Leather så jag får nöja mig ett tag.

Har ett par Tom Ford på önskelistan jag med. Var köpte du den ifrån?
Citera
2013-06-25, 14:53
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Har ett par Tom Ford på önskelistan jag med. Var köpte du den ifrån?

Kände folk som var på semester i USA så jag passade på. Vilka står på önskelistan?

Det är svårt att hitta nåt ställe som levererar Private Blend till normala priser.
Enda stället jag sett dessa på var på flygplatsen i Qatar, 180$ för 50ml vilket är ganska bra pris.
Parfymavdelningen är riktigt trevlig där
Citera
2013-06-25, 16:26
Medlem
injections avatar
Fick mina samples från luckyscent i brevlådan idag!
Citera
2013-06-25, 16:44
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Det är isåfall jag som tagit över den platsen, tycker alltid mina beställningar är übersega. Gött att du fick några såpass snabbt. Alla mina skickades från samma ställe. Stod "Patty ships all" på min.
Citera
2013-06-25, 17:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Det är isåfall jag som tagit över den platsen, tycker alltid mina beställningar är übersega. Gött att du fick några såpass snabbt. Alla mina skickades från samma ställe. Stod "Patty ships all" på min.
Ja, det var Lisa från Wisconsin som skickade denna första som tog 3 arbetsdagar, kanske Patty är lite segare
Citera
2013-06-25, 18:57
Medlem
Niteclubs avatar
Någon som provat Franck Olivier sun java white for men? Den ska tydligen vara ganska lik Creed SMW fast då extremt mycket billigare.
Citera
2013-06-25, 18:59
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injection
Fick mina samples från luckyscent i brevlådan idag!

Sweet! Så vilken fick äran att bli först på prov?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in