2008-07-21, 01:40
Medlem
appe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garfield.com
Kan rekommendera Lacoste (röd)
jag använder grön, och den är billig, stor och under-coaten sitter riktigt länge.
Citera
2008-07-21, 11:39
Medlem
mexicolas avatar
Snubblade in på den här tråden av en slump, och kanhända att det redan har skrivits eller att jag väljer fel tråd att posta i, men:

Är det nån som vet nån bra sida där man kan söka parfymer efter doftnoter? Så om jag vet vad en viss parfym har för toppnoter t.ex, så kan jag skriva in dessa och sidan tar fram parfymer som har samma toppnoter/hjärtnoter/etc?
Citera
2008-07-21, 12:11
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mexicola
Snubblade in på den här tråden av en slump, och kanhända att det redan har skrivits eller att jag väljer fel tråd att posta i, men:

Är det nån som vet nån bra sida där man kan söka parfymer efter doftnoter? Så om jag vet vad en viss parfym har för toppnoter t.ex, så kan jag skriva in dessa och sidan tar fram parfymer som har samma toppnoter/hjärtnoter/etc?

http://www.sephora.com/browse/me/index.jhtml
Citera
2008-08-16, 18:57
Medlem
Någon som har erfarenhet av http://parfymbutiken.se/ ? Är den säker, snabb leverans osv?
Citera
2008-08-16, 22:35
Medlem
Lacoste Essential är utmärkt, hyffsat billig också. Funkar bevisligen då min förra flickvän blev helt besatt av den
Citera
2008-08-17, 00:23
Medlem
Något nytt som har kommit ut på parfymfronten nu? Några nya versioner av gamla fina parfymer? Parfym är sablans svårt att hitta någon som var verkligen trivs med.
Citera
2008-09-10, 04:19
Medlem
Jag tar en puff av någon väldoftande parfym på handpumpad flaska rakt över bröstet när jag är torr efter en dusch.

Ger en svag och diskret doft, och så länge man sköljer av sig varje dag luktar man inte svett, de flesta kvinnorna uppskattar en mild "färsk" svettlukt ändå, gör de det inte är det inte min typ av kvinna, så det har aldrig varit ett problem. =)

Antiperspirant är livsfarligt förövrigt, då kan man lika gärna gå omkring med 40 graders feber i kroppen, ungefär samma känsla dessutom. Eller om man är väldigt frusen kanske det fixar problemet istället... =D
Citera
2008-09-10, 05:52
Medlem
Maackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Som rubriken lyder, vill ha lite tips på olika parfymer-aftershave och helst herr då eftersom jag är en man.

Idag har jag förljande...

Givenchy
Eternity
Armani (Black code)
Roma
Roma (Aqua) Aftershave
Gucci (Envy)
Bvlgari
Kenzo
D&G (den med blå kork, vad fan heter den?

Vad har ni på lager? Några som ni vill rekommenderar eller icke-rekommendera?

den heter D&G Light blue!
Dem som jag kör med just nu:

Jean paul gaultier - 2
Guess - Man
Polo ralph lauren - Blue
Lacoste - blå flaskan

behöver en ny nu till höst, någon med tips? nån som passar sig bra till hösten/vinter
Citera
2008-09-10, 09:44
Bannlyst
Har själv:

Calvin Klein - Eternity
Diesel - Green masculine
Calvin Klein - Euphoria
Giorgio Armani - Acqua di gio
Dolce & Gabbana - Light blue homme
Burberry: Touch for men
Donna Karan: Red delicious men
Gucci - Pour homme II
Lagerfeld - Photo
Citera
2008-09-10, 10:01
Medlem
Torins_sons avatar
Ingen som använder Davidoff Adventure? Den är mitt senaste inköp iallafall.
Citera
2008-09-10, 13:55
Medlem
Någon här som testat Dunhill Desire eller Rochas by Rochas Pour Homme (tror jag den heter, Rochas har flera sorter...)
Citera
2008-09-10, 15:07
Medlem
Wisby08s avatar
Parfymer

Gucci
Dolce & Gabbana
Jean Paul Gaultier
Jean Paul Gaultier2

Använder för det mesta JPG2 då jag märkt att den uppskattas väääldigt mycket ut av tjejer och för att jag dessutom föredrar den själv.

Hittade en bild,
http://img151.imageshack.us/my.php?image=dsc05761212260978648168ub9.jpg
Senast redigerad av Wisby08 2008-09-10 kl. 15:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in