2012-12-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Frågar du mig så sitter Original Santal och Virgin Island Water bäst till som blind köp, dessa är dom ända jag gillar utav dom jag doftat på (7-8 st)
OS om du gillar kanel, VIW som du gillar kokosnöt/lime!
VIW var dock inte med på sidan.
Citera
2012-12-23, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
VIW var dock inte med på sidan.
Sorry, missade det!
Citera
2012-12-24, 16:18
Medlem
Har nyligen blindköpt Davidoff Silvershadow och tyckte verkligen den motsvarade förväntningarna. packade jag ned den i resväskan och den fick följa med under flygresan. Märkte nu att den har ändrat doft och det tar ett tag innan originaldoften kommer fram. Är den förstörd eller?
Citera
2012-12-24, 19:30
Medlem
Parfymrekommendation till nyår? för killar
Citera
2012-12-25, 02:18
Medlem
Chanel Égoïste - var i hela friden får jag tag på den?

Sitter i mellanstor stad i södra Sverige och smidigast för mig vore att beställa via internet men skillnadspriserna (när jag rannsakar prisjakt) är så lustiga och så höga jämfört med vad en flaska kostar utanför gränserna. Dessutom ser det ut som endast en butik har den inne i hela landet. Var gömmer sig parfymen? Kanske på någon mörk bakgata i Stockholm?
Citera
2012-12-25, 11:25
Medlem
Wronskianens avatar
Ska köpa en parfym till en tjejkompis, Justin Bieber Someday.
Hittade 100 ml för 399 kr på http://www.beautyzone.se/ , priset är otroligt bra, då 50 ml kostar 299 kr som billigast.

Hittade bara 2 recensioner varav den ena författaren menade att sidan sålde en oäkta parfym till honom.

Han fick svaret:

"Svar från Beauty Zone Cosmetics AB 2011-10-11
Vi säljer endast 100% äkta varor och har så gjort i 12 år. Vi har aldrig fått ett klagomål som du nämner och har vad vi kan se ingen kund med det namnet du anger, vilket får oss att misstänka att det här inlägget inte är seriöst."

Låter skumt att det bara finns 2 recensioner om Beautyzone funnits i 12 år.

Någon som handlat där och vet om företaget är seriöst eller inte?
Citera
2012-12-25, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rathc
Chanel Égoïste - var i hela friden får jag tag på den?

Sitter i mellanstor stad i södra Sverige och smidigast för mig vore att beställa via internet men skillnadspriserna (när jag rannsakar prisjakt) är så lustiga och så höga jämfört med vad en flaska kostar utanför gränserna. Dessutom ser det ut som endast en butik har den inne i hela landet. Var gömmer sig parfymen? Kanske på någon mörk bakgata i Stockholm?
Säljs ju i princip överallt? Men beställ över nätet är väl enklast om du inte finner den i butik där du bor. Hittar du inte den på någon svensk återförsäljare online så får du ge dig ut internationellt .
Citera
2012-12-25, 11:50
Medlem
Wronskianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wronskianen
Ska köpa en parfym till en tjejkompis, Justin Bieber Someday.
Hittade 100 ml för 399 kr på http://www.beautyzone.se/ , priset är otroligt bra, då 50 ml kostar 299 kr som billigast.

Hittade bara 2 recensioner varav den ena författaren menade att sidan sålde en oäkta parfym till honom.

Han fick svaret:

"Svar från Beauty Zone Cosmetics AB 2011-10-11
Vi säljer endast 100% äkta varor och har så gjort i 12 år. Vi har aldrig fått ett klagomål som du nämner och har vad vi kan se ingen kund med det namnet du anger, vilket får oss att misstänka att det här inlägget inte är seriöst."

Låter skumt att det bara finns 2 recensioner om Beautyzone funnits i 12 år.

Någon som handlat där och vet om företaget är seriöst eller inte?

Hittade Beauty Zone på prisjakt och det ser ut att vara grönt, 20 recensioner med 9/10 stjärnor.
Citera
2012-12-25, 17:45
Medlem
Carl-Benzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newfagz
Parfymrekommendation till nyår? för killar
Aqua vera, så ska en karl lukta.
Inte som dagens "unisex aftershaver"
Citera
2012-12-26, 00:24
Medlem
NirvanAs avatar
Fick en Creed Aventus i julklapp. Bara jag som tycker den påminner mycket om Michael for Men?
Citera
2012-12-26, 18:31
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fick en Creed Aventus i julklapp. Bara jag som tycker den påminner mycket om Michael for Men?
Förmodligen . Har också båda men känner ingen likhet.
Citera
2012-12-26, 18:47
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Förmodligen . Har också båda men känner ingen likhet.
Den är ju åt "samma håll" åtminstone det kan du ju inte förneka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in