2010-12-24, 18:34
Medlem
Någon som provat Micheal Kors? Läst mycket om den och verkar helt klart intressant.

http://www.skinstep.com/product_images/michael-men-eau-toilette-spray-02981578505.jpg
Citera
2010-12-25, 08:53
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Någon som provat Micheal Kors? Läst mycket om den och verkar helt klart intressant.

http://www.skinstep.com/product_images/michael-men-eau-toilette-spray-02981578505.jpg
Japp, en av mina höst/vinterfavoriter. Doftar torkad frukt, någon slags sprit samt piptobak. Gillar man Burberry London har man goda förutsättningar att gilla denna också. Doften känns lite mer vuxen än London, så är man under 25 kanske det kan vara svårt att se skönheten .
Citera
2010-12-25, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Japp, en av mina höst/vinterfavoriter. Doftar torkad frukt, någon slags sprit samt piptobak. Gillar man Burberry London har man goda förutsättningar att gilla denna också. Doften känns lite mer vuxen än London, så är man under 25 kanske det kan vara svårt att se skönheten .

Alright! Jag gillar visserligen doften av ren tobak, och Burberry London är ju riktigt trevlig. Hyffsat billig denna med, få se om man helt enkelt slår till. Tack för infon, irrbloss!
Citera
2010-12-25, 16:52
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Alright! Jag gillar visserligen doften av ren tobak, och Burberry London är ju riktigt trevlig. Hyffsat billig denna med, få se om man helt enkelt slår till. Tack för infon, irrbloss!
Om du slår till, var extra noga med att inte överdosera den. Ett sprut är skillnaden mellan:
1. Sofistikerad herre som sitter framför öppna spisen och läser en god bok i sitt bibliotek med pipan i ena handen och ett glas whiskey på bordet bredvid
2. Gammalt hemlöst fyllo
Citera
2010-12-25, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Om du slår till, var extra noga med att inte överdosera den. Ett sprut är skillnaden mellan:
1. Sofistikerad herre som sitter framför öppna spisen och läser en god bok i sitt bibliotek med pipan i ena handen och ett glas whiskey på bordet bredvid
2. Gammalt hemlöst fyllo

Ja, jag läste att den vara ganska så stark i doften. Ett spray på varadera sida om halsen högst, va?
Citera
2010-12-25, 18:14
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ja, jag läste att den vara ganska så stark i doften. Ett spray på varadera sida om halsen högst, va?
Ett spray på bröstet kör jag, det är lagom anser jag .
Citera
2010-12-26, 20:45
Medlem
nbks avatar
Såg Gucci Homme Sports fanns på Åhlens för typ 329 för 50 ml + duschgel och aftershave. Kolla det, grym parfym.
Citera
2011-01-04, 20:11
Medlem
TimGunns avatar
Vad heter den parfymen som går som Tv-reklam nu? giorgio armani's
Citera
2011-01-05, 00:18
Medlem
kallebasts avatar
Citat:
Vad heter den parfymen som går som Tv-reklam nu? giorgio armani's

Går flera stycken, bland annat aqua di gio och code!

Köp ingen anser jag. Code luktar invandrarsvett och aqua di gio får man ont i huvudet av, samt att den endast bärs av innebandykillar där jag bor!
Citera
2011-01-06, 15:41
Avslutad
Har hafft en del parfymer genom tiderna, nu senast YSL homme som luktar nice å lite diskret.

Men har bara en favorit Issey Miyake! den är fräsch och luktar inte som alla andra, tror inte det finns någon som ens luktar liknande.

I början kan den va lite väl vass, men lägger sig sen fint å fräscht.

Mvh
Citera
2011-01-06, 16:18
Medlem
Ugglens avatar
Söker snabba svar!

www.parfymbutiken.se pålitlig?
Citera
2011-01-06, 16:20
Medlem
Grazpops avatar
Lätt en Hugo boss, Ger dig brudar garantii!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in