Citat:
Ursprungligen postat av
samcherr
Snyggt! GIT är en klassiker som faktiskt har visat sig ha rätt bra kvalitet med hänsyn till creeds överlag inkonsekventa kvalitet.
Kan absolut rekommendera reflection, men frågan är vad du är ute efter. När det kommer till detta märke så kan det vara värt att utforska mycket.
Började min resa med bara creeds och har nu landat i amouage som favorit. Reflection dyker ibland upp med nedsatt pris, men ganska sällan jämfört med alla deras andra dofter. Är det originalet eller 45an som du är intresserad av?
Deloox har ofta bra priser på amouage.
Amouage Search är en personlig favorit, tillsammans med gold man, king blue, jubilation och såklart myths man.
En trevlig resa väntar!
Vet inte vad jag är ute efter mer än den där perfekta doften, tror det handlar om ålders noja
Har utforskat en hel del nish parfymer många bra men även sämre så klart. Lite osäkert innan om kommer att gilla eller inte men spännande på nått sätt.
Nu har man ett gäng som luktar gott I olika genrer och har väl lärt mig att skynda långsamt annars har man väl 20-40 flaskor inom kort.
Har ju lite av varje nu som fouge, cypress, citrus träig mm saknar en lättare "blomdoft" eller vad man ska säga och där passar Amouage R-M (orginal).
Bra projektion inget monster men ganska lång hållbarhet.
Försöker att undvika 100ml flaskor men har inte sett nån 50ml Amouage RM.
Tar en liten break med samples nu, finns dock en hel del på önskelistan så som Creed Absolu, torino 21-22 nishane kredo, tf oud wood, tf fouge m.fl.
Nästa inköp blir nog 18ml av profumum roma victrix lite pepprig, kryddig doft utan att vara migrän framkallande.