2026-03-12, 08:04
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Jag kanske bara såg bild på fodralet. I vilket fall som helst så var den så billig att man kan kosta på sig ett blindköp. Ont om alternativ till MI annars. Känner bara till Armaf Milestone och den gillade jag inte alls.

Här kan du se hur flaskan ser ut om du bläddrar bland bilderna. Den har liksom en sleeve som man trär över. Om man nu anser att den är såpass hemsk 😂

Bilder

Har inte testat Armaf, hade denna långt innan jag visste ens att Creed fanns och att den var lik just MI.
Senast redigerad av LaCucaracha 2026-03-12 kl. 08:05. Anledning: Länkfel
Citera
2026-03-12, 17:15
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Här kan du se hur flaskan ser ut om du bläddrar bland bilderna. Den har liksom en sleeve som man trär över. Om man nu anser att den är såpass hemsk 😂

Bilder

Har inte testat Armaf, hade denna långt innan jag visste ens att Creed fanns och att den var lik just MI.
Ja den vart väl något bättre utan men jag har alltid haft jävligt svårt för mysko flaskor. Men priset lockar som fan
Citera
2026-03-22, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparsamOd1n
Vet någon en parfym som doftar typ "nyduschat" eller "fräscht". Den får gärna vara lätt på näsborrarna då jag får ont i bihålorna av många andra parfymer som tex dior savauge, Yves saint laurent Y osv.

Beror på om du menar nyduschat där du onanerat i duschen eller inte. Om du har det rekommenderar jag Etat Libre d'Orange Secretions Magnifiques.
Citera
2026-03-25, 10:01
Medlem
happyjoys avatar
För er som sörjer bortgångna Pure Havane kan jag glädja er med att Maison Alhambra gjort en klon, Galactic Men Elixir, som luktar så likt originalet att åtminstone jag har svårt att skilja dem åt sida vid sida.

De har även en klon på Pure Malt, Galactic Men Intense, som också är jävligt bra men inte riktigt lika träffsäker som Elixir.

Jag har fulla flaskor av originalen men nu kan jag spara dessa till verkligt speciella tillfällen.
Citera
2026-03-25, 15:25
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparsamOd1n
Vet någon en parfym som doftar typ "nyduschat" eller "fräscht". Den får gärna vara lätt på näsborrarna då jag får ont i bihålorna av många andra parfymer som tex dior savauge, Yves saint laurent Y osv.

davidoff cool water kanske ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in