2011-10-05, 21:22
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capslock1
Någon som fått något den här veckan? Beställde i lördags men verkar inte hända så mycket..

Slut i lager.. Beställde du i lördags har du gjort en förbeställning. Det kommer när de fått in mer.
Citera
2011-10-05, 21:45
Medlem
capslock1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Slut i lager.. Beställde du i lördags har du gjort en förbeställning. Det kommer när de fått in mer.

Ok har du någon aning om när de får in i shoppen? Stod tidigt denna vecka så hoppas det blir den här veckan
Citera
2011-10-05, 22:21
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capslock1
Ok har du någon aning om när de får in i shoppen? Stod tidigt denna vecka så hoppas det blir den här veckan

Jag har också en förbeställning. Hoppas ha det på fredag eller senast måndag.
En kille ja känner har mailkontakt med dom och han påstår att de jobbar på en ny produkt med som ska vara bättre än denna.. Men han fick inte förklarat om det var en mix eller nått annat.
Citera
2011-10-06, 17:57
Medlem
big_bobs avatar
Jag rökte denna, den är värd pengarna. Den är väldigt lik 2.0 på både smak och rus. Kanske något bättre än 2.0, men tolleransen kommer snabbt som fan,precis som 2.0.
Lite bättre grindat och lite mörkare kanske.

Det är inget man borde wake n' bake på, men den är helt klart värd pengarna om man tar sig lite på kvällarna, och seg blir man också.

Den får 6/10 poäng från mig. Hade det inte vart för tolleransen skulle den fått en stark 7a.
Citera
2011-10-06, 18:20
Medlem
Sirmesss avatar
asså, 5g av detta va svårt att göra slut på !
Citera
2011-10-06, 18:40
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
asså, 5g av detta va svårt att göra slut på !

Jag hadde 2, rökt 14 hittar o hälften är inte slut än.
Citera
2011-10-06, 22:33
Medlem
Beställde i tisdags, använde banköverförings metoden på prylshoppen. Fick ett mail
med IBAN, Swift/Bic-code info som jag skulle betala till. Undrar bara om jag ska få ett till mail efteråt, när betalningen är klar, fick nämligen alldrig någon. På hemsidan står det Väntande? efter vad? att jag ska betala eller att jag ska få hem skiten.
Citera
2011-10-06, 22:38
Medlem
Bongmons avatar
Jag blir helt retarded på dethär.. Igår fungerade närtidsminnet 0 under rusets gång.. Idag röker ja mindre men märker av det smått ändå..

O eftersom jag röker utomhus blir det jobbigt att gåut varje timme om man vill hålla igång ruset.
Citera
2011-10-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corruptedweed
Beställde i tisdags, använde banköverförings metoden på prylshoppen. Fick ett mail
med IBAN, Swift/Bic-code info som jag skulle betala till. Undrar bara om jag ska få ett till mail efteråt, när betalningen är klar, fick nämligen alldrig någon. På hemsidan står det Väntande? efter vad? att jag ska betala eller att jag ska få hem skiten.

Tills du ska få hem skiten
Citera
2011-10-06, 23:51
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Jag blir helt retarded på dethär.. Igår fungerade närtidsminnet 0 under rusets gång.. Idag röker ja mindre men märker av det smått ändå..

O eftersom jag röker utomhus blir det jobbigt att gåut varje timme om man vill hålla igång ruset.

samma här den är ruskig ibland då man hamnar i konstiga tankebanor,
Nästan lite psychadeliskt ibland

Annars funkar det perfekt med en liten av detta så man somnar så skönt och har massa balla drömmar

5g räcker så jävla länge!!

mvh
Citera
2011-10-07, 00:08
Medlem
IgorTks avatar
Den funkade helt klart bra

Synd att snuten tog min påse, får ta o beställa en till påse. Men man får det nästa vecka då? Exakt när får de in mer?

Det är dock på tok för konstig knaster, vissa bitar är så jävla stora ju
Citera
2011-10-07, 00:29
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
samma här den är ruskig ibland då man hamnar i konstiga tankebanor,
Nästan lite psychadeliskt ibland

Annars funkar det perfekt med en liten av detta så man somnar så skönt och har massa balla drömmar

5g räcker så jävla länge!!

mvh

Jag klarar inte somna innan ruset börjar dala. Idag glömde jag bort vart jag var o vilken tid på dagen det var. När jag låg i min säng och grejade med datorn

Känns inte bra dethär.. Dessutom gillar ja att se film stukad, men efter 20min vill man ju bara ha mer ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in