2011-10-01, 18:06
Medlem
Blizzsuckss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
vad innehåller den här rökmixen?
Syns det på pissprov?

Tänkte ställa precis samma fråga ang pissprov.. Går på regelbundna piss prov för tillfället, syns det inte alls?
Citera
2011-10-01, 20:11
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blizzsucks
Tänkte ställa precis samma fråga ang pissprov.. Går på regelbundna piss prov för tillfället, syns det inte alls?

En polare som beställt från hermulen säger att de är i princip likadana, kanske nån skillnad på knaster men han är nästan 100 på att det är samma cannabinoid/er. Hermulen använder ju någon AM sort, och är det samma syns det inte på piss.
Vad jag vet så visar ingen AM sort på cannabis.

Jag har inte fått mitt än så jag vet inte, men deflästa cannabinoider visar inte på prov.

Fråga: Hur intensivt är dethär ruset?
Känner man sig cannbis-bäng eller helt "fuckad" som man gjorde på de starkare mixar som funnits på marknaden?

Fråga 2: Hur mycket behövs.. Räcker det att fylla en "one-hitter" kopp för ett stadigt rus?
En sån "onehitter" jag menar: http://prylshoppen.se/product_info.p...0euepdua0rejs6
Senast redigerad av Bongmon 2011-10-01 kl. 20:19.
Citera
2011-10-01, 22:03
Medlem
gloooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Så ruset håller ca 1 timma? Men är ganska intensivt?

Tror jag ska beställa 10g, det är ju inga direkta pengar.

Har en annan mix hemma jag köpte av en snubbe, det håller länge och är inte jättestarkt, så att blanda dessa borde vara bra.

Antar att en del skulle tycka inferno 3.0 är för stark men för mig blir det aldrig för starkt hehe.
Men det va en positiv överraskning =)

Du kommer i alla fall inte tycka att det funkar för lite =)
Citera
2011-10-01, 22:04
Medlem
gloooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
En polare som beställt från hermulen säger att de är i princip likadana, kanske nån skillnad på knaster men han är nästan 100 på att det är samma cannabinoid/er. Hermulen använder ju någon AM sort, och är det samma syns det inte på piss.
Vad jag vet så visar ingen AM sort på cannabis.

Jag har inte fått mitt än så jag vet inte, men deflästa cannabinoider visar inte på prov.

Fråga: Hur intensivt är dethär ruset?
Känner man sig cannbis-bäng eller helt "fuckad" som man gjorde på de starkare mixar som funnits på marknaden?

Fråga 2: Hur mycket behövs.. Räcker det att fylla en "one-hitter" kopp för ett stadigt rus?
En sån "onehitter" jag menar: http://prylshoppen.se/product_info.p...0euepdua0rejs6

Först kan du blir rejält trippad sen övergår det till ett jamaican gold liknande rus. =)
Citera
2011-10-01, 22:17
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloooo
Först kan du blir rejält trippad sen övergår det till ett jamaican gold liknande rus. =)

Bra bra, har en mix med långt halv-svagt rus hemma, kommer säkert bli skönt att blanda.

Beställde med postförskott i torsdags, Lär ha det på tisdag.
Citera
2011-10-04, 17:38
Medlem
Bongmons avatar
Visade sig att jag gjort en "förbeställning". Men det löste sig då jag beställde från hermulen ist, och bytte 2g med en polare som fick inferno igår.

Har hunnit med 2hittar idag.

Haze: Kort rus tycker jag. Men psykos på hög nivå var det värkligen. Kunde inte fokusera ögonen heller, vilket betyder att flashback fick vänta. Var lite obehagligt första hitten, rökte kanske 0,2-0,3 i en metallpipa. När jag dragit det kände jag att det var starkare än bra cannabis, sen steg det upp i 20min, där det stannade 10-20min sen gick fort ner.

Inferno 3,0: Rökte hitten, kunde inte fokusera ögonen på det heller, de var ganska lika rusmässigt, totalt dunderstenad. Sen däckade jag vid 12 o vaknade vid 4 typ. Starkt som fan.

Betyg:
Haze: styrkan får 7-8, medans längden får en 4.
Inferno 3,0: Samma.
Citera
2011-10-05, 16:12
Medlem
Bongmons avatar
Dethär fuckar upp mig totalt.. Glömmer bort vilken tid på dagen det är.. Igår natt vid 5 på natten så tände jag alla fönsterlampor för att det började bli kväll.. Glömmer var jag är o liknande..

Sjukt röka.
Citera
2011-10-05, 18:39
Medlem
är det samma substans i som dom här ? http://gratiswebshop.se/Crazypharmac...ducts_id=13586
Citera
2011-10-05, 18:44
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunell1
är det samma substans i som dom här ? http://gratiswebshop.se/Crazypharmac...ducts_id=13586

Nyreggad med 3inlägg.. Är det din shop?

Och nej det är förmodligen inte samma mix.
Citera
2011-10-05, 18:48
Medlem
Så ni tycker att det är värt att lägga en beställning? Vad händer om man torskar med detta på sig?
Citera
2011-10-05, 18:50
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firstgeneration
Så ni tycker att det är värt att lägga en beställning? Vad händer om man torskar med detta på sig?

Snuten tar det för annalys, de kommer på att det inte är olagligt och skiter i dig.. Du kanske får husis om du har otur.

Om någon under 18åker dit med det blir det troligen LVU. (Tänkte bara nämna det för alla ungdommar som tror de kan knarka lagligt innan 18års-dagen)

Edit: Klart värt en beställning, funkar nästan identiskt med hermulens fast är billigare.
Citera
2011-10-05, 21:21
Medlem
capslock1s avatar
Någon som fått något den här veckan? Beställde i lördags men verkar inte hända så mycket..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in