2011-10-07, 12:23
Medlem
Jag beställde i förregår kl 20:00 alltså borde det skickats igår och komma fram idag? men jag har inte fått ett ända sms vad kan ha hänt beställde nämligen 2 st 5g inferno 3.0 separata samma tillfälle inget har kommit fram eller vist förflytningstcken?? prylshoppen skriver själva att om en prodyukt är slut på deras hemsida går det dock heller inte att köpa den och dom savra på mitt mail idag att jag skulle få sms avi så det borde finnas??? fattr 0
Citera
2011-10-07, 13:59
Medlem
IgorTks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YRR1
Jag beställde i förregår kl 20:00 alltså borde det skickats igår och komma fram idag? men jag har inte fått ett ända sms vad kan ha hänt beställde nämligen 2 st 5g inferno 3.0 separata samma tillfälle inget har kommit fram eller vist förflytningstcken?? prylshoppen skriver själva att om en prodyukt är slut på deras hemsida går det dock heller inte att köpa den och dom savra på mitt mail idag att jag skulle få sms avi så det borde finnas??? fattr 0

Asså läs lite bättre nästa gång. Hur fan kan man missa detta " Då varan är slut i lager men väntas återkomma tidigt nästa vecka så kan ni förboka era beställningar så att dom blir skickade så fort som vi har möjlighet till! " Det står ju tydligt med svart text.
Citera
2011-10-07, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IgorTk
Asså läs lite bättre nästa gång. Hur fan kan man missa detta " Då varan är slut i lager men väntas återkomma tidigt nästa vecka så kan ni förboka era beställningar så att dom blir skickade så fort som vi har möjlighet till! " Det står ju tydligt med svart text.
Du är en mussla
Citera
2011-10-07, 15:25
Medlem
IgorTks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YRR1
Du är en mussla

man säger tack annars
Citera
2011-10-07, 15:56
Medlem
Tjenare. Beställde för cirka en timme sedan och min order blev nyss ändrad till skickat. Betyder detta att den är skickad och att de nu har i lager eller att den ska skickas så fort som möjligt?
Citera
2011-10-07, 16:28
Medlem
low-riders avatar
det är skickat ja har gjort samma.det kommer till dig på måndag
Senast redigerad av low-rider 2011-10-07 kl. 16:46.
Citera
2011-10-07, 16:39
Medlem
Förbättrad version av Inferno 3.0 finns nu i lager! Betyder detta att vi som beställt kommer få den?
Citera
2011-10-07, 16:41
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willyspojken
Förbättrad version av Inferno 3.0 finns nu i lager! Betyder detta att vi som beställt kommer få den?

O fy fan ja hoppas inte den är starkare. Längre effekt vore bättre.
Citera
2011-10-07, 17:15
Medlem
forwardflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
O fy fan ja hoppas inte den är starkare. Längre effekt vore bättre.

"Efter att ha lyssnat på er kunders konstruktiva kritik kring våran örtblandning Inferno 3.0 så har vi minskat snittstorleken på växtmaterialet för en jämnare rökutveckling. Vi kommer även att erbjuda Inferno 3.0 med smaksättning snart, vi är mycket tacksamma för eran åsikt kring våra färdiga smaker samt förslag på nya smaker. Glöm inte att utan eran feedback så vet vi inte hur vi kan förbättra eran upplevelse!
Vi kommer även EVENTUELLT att lansera en starkare version av Inferno 3.0 inom ett par dagar.
Precis som om inte det räckte så har vi en till överraskning kommande inom kort! Nytt rökmaterial (inte innehåll), mer säger vi inte!"

Citera
2011-10-07, 17:27
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forwardflash
"Efter att ha lyssnat på er kunders konstruktiva kritik kring våran örtblandning Inferno 3.0 så har vi minskat snittstorleken på växtmaterialet för en jämnare rökutveckling. Vi kommer även att erbjuda Inferno 3.0 med smaksättning snart, vi är mycket tacksamma för eran åsikt kring våra färdiga smaker samt förslag på nya smaker. Glöm inte att utan eran feedback så vet vi inte hur vi kan förbättra eran upplevelse!
Vi kommer även EVENTUELLT att lansera en starkare version av Inferno 3.0 inom ett par dagar.
Precis som om inte det räckte så har vi en till överraskning kommande inom kort! Nytt rökmaterial (inte innehåll), mer säger vi inte!"

De 2g jag bytte till mig av en polare var i princip pulver.. Han fick bland de sista av förra batchen, så han fick väl pulvret på botten.. Kanske därför det känns som en intensiv tripp första 20min för mig.. Jag bara antar här nu, men hellvete vad starkt dethär är. När "wasted" fanns var det skitstarkt, detta är i samma klass fast mycket kortare.
Citera
2011-10-08, 17:52
Medlem
skit också, står fortfarande Väntande för mig, köpte i onsdags.
Citera
2011-10-10, 10:39
Medlem
Mina 15 gubbar kom till posten för 1-2 timmar sen, ska fara å hämta ut strax. Kan dock inte testa förens senare idag då jag fortfarande väntar samtal från chefen om jag ska jobba nåt idag lr inte :P
Men det kom fort iaf, tummen upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in