Citat:
Ursprungligen postat av
Vitsippan_79
Inte så troligt att erkänna direkt. "Det var inte jag" låter som att skylla på någon annan alternativt att man är oskyldig men VET vem som gjort det. O
En oskyldig skulle väl hellre säga "Jag har inte gjort något/är oskyldig" eller liknande.
hmm... ja det e sant, jag tycker det är tråkigt att både anna-dea OCH djurmaskerna som kom till Saga nu kanske har skrivits ur serien. Detta avsnitt började starkt, lite action men tappade sen, och lämnade fler negativa frågetecken än bra. Första säsongen lämnade i alla fall mig med en kall kår, denna säsongen är oerhört bra också, men inte lika twin peaks kuslig. Dock var scenen där julian dödades väldigt obehaglig och en av de bättre hittills.
Det handlar ju om att någon, några, försöker hitta ett botemedel till Victoria. Frågan är vem som är så extremt benägen av att hålla henne vid liv. Victoria själv?
Vad var det för spruta hon tog? Insulin? Hon kanske inte har cancer alls??? Gaaaah så många frågetecken. Skeppsredaren och båtägaren Marcus och Victoria hade enligt Dr:s sida om Broen en fling/flirt för länge sen i skoltiden. Jag tror fan inte hon har cancer jag tror med tanke på hennes personlighet, känslokall osv att hon använder detta för egen vinning..