2013-10-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Helvete vad störande hon Saga är. Sådana där personer har jag väldigt svårt för i verkligheten.

Man vill ju bara skälla ut henne och fråga "vad fan är de för fel på dig."

Varför då?
Förstår du inte vad problemet är....
Citera
2013-10-27, 22:38
Medlem
Nästa spaning. När Saga säger att hon känner till den psykiska störning som Anna-Dea har. Jag fick känslan av att det kunde ha varit hennes syster som hade samma störning. Eller att Saga inte ville säga mer exakt varför hon var så bekant med den störningen.
Citera
2013-10-27, 22:49
Medlem
Sämsta avsnittet i den här omgången. Fyllt med "spännande" men mer eller mindre ovidkommande händelser, falska terrorister, psyksjuka barnvakter och allmänt rörigt.
Citera
2013-10-27, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengtjerry
Sämsta avsnittet i den här omgången. Fyllt med "spännande" men mer eller mindre ovidkommande händelser, falska terrorister, psyksjuka barnvakter och allmänt rörigt.

Jag tycker avsnitt 2 var det helt klart sämsta.

Jag både håller med dig och inte håller med dig. Det är sant att detta avsnitt till stor del innehöll vad som skulle kunna kallas ovidkommande utfyllnad. Men jag uppskattade det mesta av det ändå tack vare de interaktioner dessa situationer gav upphov till, främst då mellan Saga och Martin. På det hela taget tyckte jag den spännande stämningen upprätthölls.
Citera
2013-10-27, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Nästa spaning. När Saga säger att hon känner till den psykiska störning som Anna-Dea har. Jag fick känslan av att det kunde ha varit hennes syster som hade samma störning. Eller att Saga inte ville säga mer exakt varför hon var så bekant med den störningen.

Fast Münchhausen by proxy drabbar oftast personer som har hand om barn på ett eller annat sätt så tror inte det var hennes syster utan Sagas mamma som led av sjukdomen. Sagas mamma tillfogade hennes syster så mycket skada att systern därför tog sitt liv. Det är min teori. Synd att man får vänta en vecka på nästa avsnitt bara.
Citera
2013-10-27, 23:04
Medlem
Jag tror att Martins fru är mother of three Hon förgiftade hennes son med vetskapen av att han skulle friskna till för att Martin ska komma tillbaka och hon ska få en fot i utredningen igen. Låter sjukt nu men det kan säkert bli en hel del vändningar i serien som gör att detta helt plötsligt låter logiskt.
Citera
2013-10-27, 23:14
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymous-thx1138
Jag tror att Martins fru är mother of three Hon förgiftade hennes son med vetskapen av att han skulle friskna till för att Martin ska komma tillbaka och hon ska få en fot i utredningen igen. Låter sjukt nu men det kan säkert bli en hel del vändningar i serien som gör att detta helt plötsligt låter logiskt.
Det var inte mamma som förgiftade pojken, utan barnflickan.
Citera
2013-10-27, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Det var inte mamma som förgiftade pojken, utan barnflickan.

ok, hur vet du det?
Citera
2013-10-27, 23:18
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
ok, hur vet du det?
Vet och vet, men nog tror jag Saga gjorde en korrekt bedömning där.
Citera
2013-10-27, 23:19
Bannlyst
Citat:
ok, hur vet du det?

Såg du inte kvällens avsnitt?
Citera
2013-10-27, 23:22
Medlem
Vi bör nog alla ha i åtanke Stefan Lindberg, som trots att det länge antyddes motsatsen i slutändan visade sig ha väldigt lite med fallet att göra när allt kom omkring.

Dom försöker aktivt förvirra oss.
Citera
2013-10-27, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Vet och vet, men nog tror jag Saga gjorde en korrekt bedömning där.

Ja det vore iofs lite konstigt om saga gjorde något fel när hon hittills varit felfri. Jag tror dock Victoria är på tok för uppenbar som bov. Första säsongen var det hel del vändningar i, och jag förväntar mig nåt liknande denna säsong, så jag letar nån otänkbar som bov
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in