Claes, livscoachen, måste vara inblandad på nåt sätt känner jag.
Om det här är sista säsongen så skulle i alla fall jag gärna se en cameo från Martin. Det skulle väl Kim kunna bjuda på åtminstone? Hon besöker honom i fängelset, eller så. Tror det skulle kännas mer avslutat då, för han spelade så stor roll i två av tre säsonger.
Citat:
Ursprungligen postat av
susanlynette
Jag kom att tänka på en sak, vem var det som sa till Henrik om hans familj "är de dödförklarade nu?
Var det Holst?
Betyder det att han kanske vet något om Henriks familj.
Henrik och Saga var där i huset och pratade med Holst i ett tidigare avsnitt. Efter det gjorde han tydligen en bakgrundskoll på dom. Han gillar nog att veta allt han kan om alla som han kommer i kontakt med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vitsippan_79
Och naturligtvis har mamman ordnat så att Sagas DNA finns på "mordplatsen" och/eller på mamman.
Precis min tanke också tyvärr när dom topsade Saga. Morsan eller nån annan har planterat ut nåt hårstrå eller liknande. Hon får använda all sin list för att försöka komma ur denna sits.
Jag köpte aldrig Sagas förhållande i andra säsongen. Uppenbart att den snubben varken förstod Saga eller kunde leva tillsammans med henne. Men Henriks reserverade personlighet passar hennes perfekt. Men bara för det så dör väl han också innan allt är slut.