Åhhh teasern var jobbig, undrar vad Saga är säker på att Martin har gjort?
Tänk om Jens dör i fängelset av förgiftning och ingen utom Saga vet att det var Martin?.
ang teasern : Spoiler från teaser
Det behöver inte vara något Martin har gjort - Det kan vara något Martin är
Min tes:
Martin säger : Är du säker på att det är jag?
Saga säger: Det vet du att jag är.
Saga ser känslosam ut.
Jag tror att Saga avslöjar att hon älskar Martin, typ : Jag har bara älskat en enda person i mitt liv, det är du.
Martin svarar: Är du säker på att det är jag? Saga : Det vet du att jag är.
Teaser til siste avsnitt i Broen 2. Siste scenen med Martin og Saga var interessant. Samt det ser ut som Victoria er et mål i avslutningen.
Ja, precis. Det knyter sig mot Victoria. Är det hon som går med lockat hår i korridoren, eller ?
Ny galen teori ang Victoria/EU toppmötet -
Alla som checkar in till toppmötet blir förgiftade genom någon slags idkontroll.
Alt 1.
Victoria bär på en tidsinställd injektion som utlöses vid hennes tal. Hon blir en tickande giftbomb som smittar alla därinne.
Alt 2 Victoria bär på motgift till sjukdomen i en kapsel i sin kropp. Det är detta som gett henne cancersymptom. Någon vet om detta och kan bevisa det. Det kan vara så att det är hon i sin kropp som är motgiftet. Hon kommer dö martyrdöden när hon skänker sin kropp till vetenskapen för att rädda de som blivit förgiftade. Rädda världen, hon blir ett helgon som Oliver förutbestämt.
Senast redigerad av PhDSalander 2013-11-19 kl. 20:34.
Caroline har gradvis blivit mörkare och mörkare genom serien. Från blek och ljus med vita kläder till nu i teasern mörkhårig med svarta kläder. Nån mer som tänkt på det?
Kan det vara dricksvattnet på toppmötet då som flera anat tidigare? Kan injiceringarna varit till för att se hur liten dos som ändå är dödlig och sen får alla deltagare det genom vattnet? Äh, aningens långsökt tycker jag själv.
När tryckte Gertrud på rec när Oliver pratade med Viktoria? Det här med att hon skulle bli hjältinna på eu-mötet, det kom aldrig med på inspelningen väl? Alltså vet inte Saga och Martin det.
Senast redigerad av Mexx35 2013-11-19 kl. 22:22.
Det behöver inte vara något Martin har gjort - Det kan vara något Martin är
Min tes:
Martin säger : Är du säker på att det är jag?
Saga säger: Det vet du att jag är.
Saga ser känslosam ut.
Jag tror att Saga avslöjar att hon älskar Martin, typ : Jag har bara älskat en enda person i mitt liv, det är du.
Martin svarar: Är du säker på att det är jag? Saga : Det vet du att jag är.
Ja, precis. Det knyter sig mot Victoria. Är det hon som går med lockat hår i korridoren, eller ?
Ny galen teori ang Victoria/EU toppmötet -
Alla som checkar in till toppmötet blir förgiftade genom någon slags idkontroll.
Alt 1.
Victoria bär på en tidsinställd injektion som utlöses vid hennes tal. Hon blir en tickande giftbomb som smittar alla därinne.
Alt 2 Victoria bär på motgift till sjukdomen i en kapsel i sin kropp. Det är detta som gett henne cancersymptom. Någon vet om detta och kan bevisa det. Det kan vara så att det är hon i sin kropp som är motgiftet. Hon kommer dö martyrdöden när hon skänker sin kropp till vetenskapen för att rädda de som blivit förgiftade. Rädda världen, hon blir ett helgon som Oliver förutbestämt.
jag köper alt. 2
Och, jag tror också Saga säger att det är Martin hon vill ha , fan va romantiskt
Bra jobbat. Vare sig det visar sig vara sant eller inte är det en riktigt bra teori.
Och, jag tror också Saga säger att det är Martin hon vill ha , fan va romantiskt
haha, spännande!
Ja så klart ! Låter som inspirerat av Sanne Salomonsen - Saga sjunger: Den jej elsker , den jej elsker , elsker jej.
( Martin: aer du sikker på att de er MAJ???!!)
Går dom den vägen, vilket jag inte är helt säker på, men i så fall om jag känner Saga rätt så börjar hon med att prata om kemiska signalsubstanser och liknande
Senast redigerad av griffen 2013-11-20 kl. 11:20.
Om cancer är bieffekten av motgiftet så är det inte världens bästa motgift direkt...
Jag skulle bli så besviken om det blir en romans mellan Martin och Saga, det vore ett riktigt magplask tycker jag. Det de har av respekt och gillande för varandra är så mycket större. Jag tänker mig att Saga kanske urskuldar sig över sin reaktion i slutet av avsn 9, och öppnar sig om något personligt för Martin. Kanske hon även uttrycker något om att han är den hon har störst förtroende för, eller något sådant. Han å sin sida är lite skeptisk och undrar om det verkligen är så, med tanke på hur undvikande hon svarat på alla hans frågor om hennes privatliv.