Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-11-17, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
tagga nu rå för fan

JAAA!!!!!

Hela söndagen är jag konstant på bra humör för att bron kommer. Men jag kommer lida av posttraumatisk Broen Abstinens efter sista avsnittet
Citera
2013-11-17, 17:55
Medlem
Citera
2013-11-17, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
JAAA!!!!!

Hela söndagen är jag konstant på bra humör för att bron kommer. Men jag kommer lida av posttraumatisk Broen Abstinens efter sista avsnittet

Jaa, vad i hela friden ska man göra när Bron är slut??
Citera
2013-11-17, 17:59
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
JAAA!!!!!

jag nonstopsåg första och halva andra säsongen. hehehehehehhe! bästa dagarna på länge vad d...

iaf, kommer det fler säsonger eller?

och martin, jeg elsker deg
Citera
2013-11-17, 18:26
Medlem
Lost-Highways avatar
Jag tycker mötet mellan Viktoria och Saga var intressant. Det blev en klinch liksom. En person som är rationell, kall och alltid beräknande möter en annan person som är kall, rationell och ständigt beräknande men också illvillig. Kändes inte som att Saga kunde klara av henne.
Citera
2013-11-17, 18:27
Bannlyst
Citat:
jag nonstopsåg första och halva andra säsongen. hehehehehehhe! bästa dagarna på länge vad d...

iaf, kommer det fler säsonger eller?

och martin, jeg elsker deg

det kan, bli en redje säsong, inget spikat lÄste jag
Citera
2013-11-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda

Länka trailern!
Citera
2013-11-17, 19:31
Medlem
Nu väntar man med hög spänning på kvällens avsnitt.
Hoppas man får se vilka som är mördarna, kan ju knappast bara vara oliver? Måste vara någon mer också....
Citera
2013-11-17, 19:38
Bannlyst
Citat:
tagga nu rå för fan

Mm. Jag taggar. Jag är tillräckligt nära danmark för att kunna ta in sändningen en timme tidigare än ni som bor i sverige.

Ska jag börja posta spoilers om 20 minuter?

Citera
2013-11-17, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Highway
Jag tycker mötet mellan Viktoria och Saga var intressant. Det blev en klinch liksom. En person som är rationell, kall och alltid beräknande möter en annan person som är kall, rationell och ständigt beräknande men också illvillig. Kändes inte som att Saga kunde klara av henne.

Roligt att du skriver detta, jag tänkte själv nåt liknande. Det kändes nästan som en duell mellan två personer som båda var lika duktiga på att märka ord och vara rationella långt bortom rimlighetens gräns, men då som sagt med skillnaden att Saga inte skulle kunna vara på nåt annat sätt, medan Viktoria känns mer som nån som medvetet har en sköld uppe för att distansera sig från andra. Bara ibland sänker hon den, som i mötet med Bodil.

Många vittnen och misstänkta blir hursomhelst liksom nästan mållösa när dom träffar Saga, dom kommer av sig av hur underlig och rakt på hon är, men Viktoria har uppenbarligen inte det problemet. Hon kan ge tillbaka med samma mynt.
Citera
2013-11-17, 21:03
Bannlyst
Citera
2013-11-17, 22:00
Medlem
En jävla smartskalle: Sammanhang på det där? Och var har du sett det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in