Förläggaren Bodil är rätt så sexig. Första gången jag såg henne (avsnitt tre?) tänkte jag inte så mycket på det, men i det senaste avsnittet lade jag märke till det. Jag hade gärna varit hennes gigolo för en helg. Det var kul med Rasmus som tyckte han hade varit duktig därför att han kände igen ljudet på vindturbiner och sedan fick en tillsägelse därför att han agerade på ett felaktigt sätt med gripandet i Danmark.
Det verkar som att Saga börjar få känslor för Martin. Hon såg lite ledsen ut när Martin och Pernille gick iväg och även vid något tillfälle i början av senaste avsnittet i samband med Martin när han talade med någon kvinna, tror jag. När hon sedan talade med honom och sade att det finns andra som inte förstår att hon har känslor tyckte jag det var rätt tydligt.
Den som satt och gav Julian gift, eller något, verkade vara en kvinna och jag tänkte genast på Victoria som är administratör för Medisonus och ska hålla ett tal. Men hennes man dog väl av något som terrorgruppen låg bakom så jag får nog tänka om.
Citat:
Ursprungligen postat av
janssonkarl
Glömsk tittare, han med glasögonen, varför Känner jag igen honom?
Du har kanske sett honom i filmen Call Girl där han gillade att sitta och glo på småtjejerna när de dansade.