Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-06, 09:20
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinPappaLiknarMig
Såg att det var svenska regissörer inblandade. Kan bli platt fall. Föredrar helt danskt som i Borgen.

Jag har precis sett det två första säsongerna och gick in på denna tråd. Läste det andra inlägget (ovan). Men sicken serie, va? Absolut inte det bästa jag sett men visst är det topp 10 iallefall. Martins fall i sista avsnittet (säsong 2) var mindblowing.
Citera
2017-02-13, 20:21
Medlem
autostoperkas avatar
Goda nyheter
Inspelning av säsong 4 har påbörjats.

För er i Malmo finns en chans att medverka som statist

http://mobil.statist.se/common/mobile/viewAdvert?id=59221
Citera
2017-03-29, 07:09
Medlem
Säsong 4 har premiär 2018-01-01.

Hoppas den kommer vara lika bra som de andra tre har varit.
Citera
2017-08-17, 17:59
Medlem
elephantstones avatar
Säsong 4 trailer

Det här ser sannerligen lovande ut! Tycker verkligen om Thure Lindhardts prestation från säsong 3 och det känns som att han får mer utrymme nu!
Citera
2017-08-17, 18:04
Medlem
Crashs avatar
Riktigt bra serie, inte ofta man längtar efter januari! va faen e de som skaer?
Citera
2017-08-17, 18:09
Medlem
downbelows avatar
Jag tolkar det som saga dör tidigt i säsongen om man kollar trailern.
Kan det verkligen stämma ?
Citera
2017-08-17, 18:45
Medlem
elephantstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Jag tolkar det som saga dör tidigt i säsongen om man kollar trailern.
Kan det verkligen stämma ?

Om jag inte missminner mig har jag läst att man förväntas lära känna henne på djupet den här säsongen, att det kommer vara mycket fokus på henne.

Tror inte hon dör tidigt.
Citera
2017-08-17, 18:46
Medlem
NoTruces avatar
Vänta nu, backa bandet för i helvete. Ska de ta livet av Saga? Visst, det är sista säsongen, men ska det verkligen vara nödvändigt?
Citera
2017-08-17, 23:25
Medlem
fearreapers avatar
http://tvkoll.aftonbladet.se/2017/08/stoppa-pressarna-forsta-trailern-for-sasong-fyra-av-bron-ar-har/
TRAILERN?!!!! Taggad som fan,
Citera
2017-10-04, 17:17
Medlem
Walvaters avatar
Alltså sista avsnittet av säsong 3: varför i helvete höll inte Holst för bäbisens mun när h*n skrek? Fy fan vilken störig scen
Citera
2017-10-06, 12:46
Medlem
Walvaters avatar
Kollar om säsong 1 nu. Ska Saga föreställa demenssjuk i säsong 3, eller ha någon annan form av hjärnskada?

Det är nämligen otroligt hur Saga i säsong 3 har lyckats bli betydligt mer socialt inkompetent än i säsong 1; i säsong 1 beter hon sig som om hon har asperger, och i säsong 3 är hennes sociala kompetens på samma nivå som hos en utvecklingsstörd. I säsong 1 kan hon använda sin intelligens till att förstå sociala koder, även om det inte kommer av sig självt, men i säsong 3 verkar hon ha glömt allting hon någonsin lärt sig och dessutom blivit psykiskt instabil - på gränsen till aggressiv - något som är vanligt hos demenssjuka. Hon har även slutat kamma håret och ser allmänt sliten ut.
Senast redigerad av Walvater 2017-10-06 kl. 12:49.
Citera
2017-10-06, 19:41
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Kollar om säsong 1 nu. Ska Saga föreställa demenssjuk i säsong 3, eller ha någon annan form av hjärnskada?

Det är nämligen otroligt hur Saga i säsong 3 har lyckats bli betydligt mer socialt inkompetent än i säsong 1; i säsong 1 beter hon sig som om hon har asperger, och i säsong 3 är hennes sociala kompetens på samma nivå som hos en utvecklingsstörd. I säsong 1 kan hon använda sin intelligens till att förstå sociala koder, även om det inte kommer av sig självt, men i säsong 3 verkar hon ha glömt allting hon någonsin lärt sig och dessutom blivit psykiskt instabil - på gränsen till aggressiv - något som är vanligt hos demenssjuka. Hon har även slutat kamma håret och ser allmänt sliten ut.

Vilken säsong börjar nu? Gillar du Homeland också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in