Citat:
Ursprungligen postat av sockervadden
Andas för fan!! Och lugna dig! Jag har inte sagt att man måste göra si eller så, jag säger ju om och om igen att jag inte bryr mig.
Nyss skrev du ju att om inte rasblandningen och dagens situation passade så skulle vi som har invändningar lämna landet. Hur är det ställt egentligen? Du säger att du inte bryr dig, men uppenbarligen bryr du dig tillräckligt för att sitta här och debattera med oss som vill bevara det svenska folket och befria det från förslavningen som den internationella judenheten genomför.
Problemet för dig är att vi bryr oss. Vi förkastar den rådande nihilistiska värdegrunden i Sverige som gör gällande att ingen skall bry sig om någonting, någonsin. Alla skall sköta sitt, precis den mentaliteten som du verkar ha. Vi bryr oss om våra folkfränder, vi bryr oss om våra barn, vi bryr oss om vårt folk, vi bryr oss och oroar oss över utvecklingen i landet. Vi förkastar nihilismen. Vi tror på att det finns värden i livet som är viktigare än att den som kan konsumera mest innan han dör är bäst. Vi anser det vara av yttersta vikt att värna om vårt folk, för vars existens som många av våra förfäder gått i graven för. Mängder av människor har offrat sina liv för att du skall kunna sitta och skriva på flashback idag att du inte bryr dig. Vi bryr oss om att de gav sina liv för oss. Vi ser det som en självklarhet att föra deras arv vidare och bygga vidare för nästkommande generationer. För oss är skapandet en närmast sakral sak, medans den rådande mentaliteten i Sverige, och som du säkerligen står bakom, är att allt som vi anser vara gott, fint och värt något skall dekonstrueras, förstöras och hånas. Du retar dig på att vi bryr oss. Du stör dig på att det finns människor som hittat en mening i det annars så andligt fattiga nutida Sverige. Därför sitter du här och spyr ut ditt hat mot oss.
Citat:
Skulle alla vita killar i sverige skaffa barn med invandrartjejer, så fine. Skulle alla vita killar skaffa vita tjejer, så fine. Jag BRYR mig inte!!
Du har sagt nu flera gånger att du inte bryr dig. Vi har förstått det. Det är dags för dig att börja bry dig. Börja se bortom din egen existens. Se dig själv som endel av något större, av folket. Börja värdesätta den du är, din etnicitet och hur mycket den betyder för dig.
Citat:
Att det är ett kall inom dig tror jag bäst jag vill om. När kom du på det isf?
Du snackar om att jag vill förgöra? Vad säger att det skulle vara sämre om vi om ca 200 år är likadana överallt i världen?
Att det är ett kall låter lite väl dramatiskt. Det jag ville ha sagt är att våra primala känslor säger åt oss att skydda vårt folk och vårt land. Det är dessa naturliga biologiska känslor som många idag så försöker förneka, förtränga, och låstas om att de inte finns. Många lever i ett tillstånd av självförnekelse och självhat, där deras naturliga instinkter inte tillåts komma upp till ytan. Människor blir rädda för sina egna tankar, när de t.ex. ser en vit tjej med en neger. Det är fullt naturligt att tycka detta är fullständigt horribelt. Det är varje sansad och sund persons reaktion, att fyllas med avsmak när mer än 100 000 år av mänsklig evolution förkastas av en individ. Många skulle må mycket bättre i dagens samhälle om de bara slutade låta omgivningens åsiktstryck hindra dem ifrån att omfatta deras naturliga, sunda instinkter.
Vi kommer inte vara likadana överallt i världen om 200 år, inte om 2000 år heller. Som jag skrev innan, så det enda dagens situation leder till är att vita uppblandas och försvinner. För det är bara våra länder som skall acceptera att vi invaderas av jordens övriga folk. Det sker ingen massinvandring till icke vita länder där det propageras för att ursprungsbefolkningen skall blandas upp såsom i Sverige.
Om "vi" är likadana överallt i världen om 200 år, så innebär det att "vi" inte längre finns. Det är en fruktansvärd framtid att tänka sig. Fy fan.