Citat:
Ursprungligen postat av sockervadden
Har man Hitler som idol har man ju defenitivt inte alla gafflar i lådan! Att man också sitter och säger att alla adopterade barn ska åka hem till sina "hemländer" är ju bara ytterligare ett bevis på att snubben inte tänkt till. Fast det är ju iofs rätt vanligt när det gäller sånna pack!
Det var en jävla massa "ju'n" på dig, ditt förbannade äckel. Taskig självkänsla? Söker du stöd av andra för att stärka din egen världsbild - hos gelikar med samma skeva verklighetsuppfattning?
Varför skulle en repatriering av adopterade rasfrämlingar, vara omöjlig eller ens svår? Det är fan det här som är problemet med er endimensionella fittor, som helt enkelt inte är kapabla att förstå det simpla faktum att kampen för vårt folks etniska och kulturella överlevnad är bortom gott och ont, rätt och fel.
Vi har kort och gott inget moraliskt ansvar eller dylikt i något hänseende, gentemot dessa främmande kolonisatörer som medvetet eller omedvetet som på sikt strävar efter att döda oss på ett fysiologiskt och psykologiskt plan. Såvitt vad mig anbelangar kan vi döda varenda folkfrämling inom vårt habitat, utan några som helst samvetskval.
Överlag så tycker jag att Rickard Ekman gjorde helt okej ifrån sig. Även om han var lite väl defensiv och missade att påpeka en del viktiga poänger. Såsom påståendet om att Arierna kom "ifrån" Iran, och inte till Iran.. etcetera.. Sen är det i min mening fel att överhuvudtaget låta sig förnedras genom att delta i fiendemedia.