Flashback bygger pepparkakshus!
2012-06-10, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Oj, nu läste jag fel. Tyckte det stod "1. Varför citerade Ekman Wikipedia?".

Jag är bara så trött på att folk misskrediterar wikipedia när informationen där inte stämmer överens med deras egna åsikter, vad de nu än må vara.

Men Wikipedia, den svenska delen i alla fall, är ju ett politiskt skämt styrt av extremister.
Citera
2012-06-10, 14:28
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Hur har de till exempel avsatt ministrar? Menar du direkt eller indirekt genom t.ex deras tidningar?
Genom sina tidningar, se till exempel Stegö-Chilo;
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/cecilia-stego-chilo-avgar_361678.svd
Citat:
Trycket blev för hårt på kulturminister Cecilia Stegö Chilò (m). På måndagen avgick hon.
Du kan säkert gissa vad det trycket utgjordes av.
Citera
2012-06-10, 15:04
Medlem
Nordoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godsmacked
Fråga en vanlig svensk. Jag tror dom flesta inte hatar vita. Är det ett hat som driver dom att rösta "svenskfientligt" eller är svensken rent allmänt sjuk i huvudet.? Självfallet så är det inte hat mot vita som får svensken att rösta "svenskfientligt", det kanske möjligen är så att dom inte bryt sig vilken hudfärg man har?
Nej juste! Jag glömmde ju att vi är hjärntvättade av judarna! *Suck*

Men det är ju uppenbart att de har något emot vita människor då de vill ha invandring,integration och assimilation i ALLA vita länder och BARA vita länder. Vi ser ingen kräva att Kina eller Kongo ska bli en "smältdegel".

Om de inte hade brytt sig om hudfärg hade de inte pushat för folkmord på oss vita. De hade inte haft något emot att Sverige var homogent. Det är ju helt uppenbart att de är anti-vita.

Folk har blivit så demoraliserade. Demoraliserade och feminiserade.

ALLA anti-vita som driver och främjar vårt folkmord och hindrar de som försöker upplysa eller stoppa det kommer att stå inför rättegång när samhället väl blir pro-vitt igen. Precis som nazisterna fick göra efter kriget. Allt registreras. Det är bara en fråga om TID. De tror att de sitter säkra i det här anti-vita samhället som håller på att rasa.

Precis som folk säger idag om tredje riket: "Varför gjorde vanliga tyska medborgare inget mot folkmordet?" "Jadu de var antisemiter helt enkelt, det var det man trodde på då."

Så kommer man att säga i framtiden om dagens anti-vita. Man behöver bara vända på det för att se att det är samma sak som pågår. De sitter passiva och främjar ett folkmord. Alla kommer att se det så småningom.
Senast redigerad av Nordoxen 2012-06-10 kl. 15:35.
Citera
2012-06-10, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordoxen
Men ändå stöttar du en politik som leder till att mitt folk utrotas? Vad är det som driver dig om inte hat? Är du helt enkelt sjuk i huvudet?

Ditt folk? Det är lika mycket mitt folk, eller Muhammeds folk eller Nadias folk. Du har ingen bestämmanderätt över vad du kallar ditt folk. Inte jag heller, men jag anser att mitt folk är alla i hela världen. Du hatar, jag älskar. Det är skillnaden, det är det som driver mig.
Citera
2012-06-10, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordoxen
Men det är ju uppenbart att de har något emot vita människor då de vill ha invandring,integration och assimilation i ALLA vita länder och BARA vita länder. Vi ser ingen kräva att Kina eller Kongo ska bli en "smältdegel".

Om de inte hade brytt sig om hudfärg hade de inte pushat för folkmord på oss vita. De hade inte haft något emot att Sverige var homogent. Det är ju helt uppenbart att de är anti-vita.

Folk har blivit så demoraliserade. Demoraliserade och feminiserade.

ALLA anti-vita som driver och främjar vårt folkmord och hindrar de som försöker upplysa eller stoppa det kommer att stå inför rättegång när samhället väl blir pro-vitt igen. Precis som nazisterna fick göra efter kriget. Allt registreras. Det är bara en fråga om TID. De tror att de sitter säkra i det här anti-vita samhället som håller på att rasa.

Precis som folk säger idag om tredje riket: "Varför gjorde vanliga tyska medborgare inget mot folkmordet?" "Jadu de var antisemiter helt enkelt, det var det man trodde på då."

Så kommer man att säga i framtiden om dagens anti-vita. Man behöver bara vända på det för att se att det är samma sak som pågår. De sitter passiva och främjar ett folkmord. Alla kommer att se det så småningom.

Det går ju inte att komma fram till dig eftersom du, i din egna snedvridna lilla värld, hatar så mycket. Du hatar de som inte tycker och är som dig, du hatar de som inte hatar tom.

Det begås inget folkmord, det sitter i ditt huve. Du är väl en såndär sjuk jävel som kommer skaffa skjutvapen snart va? För att din hjärna pratar rappakalja med dig och för att du går på vad de dina säger.

Stackars stackars lilla dig. Hade du det jobbigt i skolan? Var pappa dum? Drack mamma? Du får gärna prata ut om du vill...
Citera
2012-06-10, 15:31
Medlem
Nordoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockervadden
Ditt folk? Det är lika mycket mitt folk, eller Muhammeds folk eller Nadias folk. Du har ingen bestämmanderätt över vad du kallar ditt folk. Inte jag heller, men jag anser att mitt folk är alla i hela världen. Du hatar, jag älskar. Det är skillnaden, det är det som driver mig.

Ja mitt folk, oss svenskar. Det folk som du vill utrota genom att stötta en politik som leder till att vi byts ut som befolkning.

Så jag "hatar" när jag vill att vita också ska få existera?
Senast redigerad av Nordoxen 2012-06-10 kl. 15:33.
Citera
2012-06-10, 15:32
Bannlyst
Citat:

Varför "hatar" man om man värnar vita folk?
Citera
2012-06-10, 15:32
Medlem
Nordoxens avatar
Citat:
Det går ju inte att komma fram till dig eftersom du, i din egna snedvridna lilla värld, hatar så mycket. Du hatar de som inte tycker och är som dig, du hatar de som inte hatar tom.

Det begås inget folkmord, det sitter i ditt huve. Du är väl en såndär sjuk jävel som kommer skaffa skjutvapen snart va? För att din hjärna pratar rappakalja med dig och för att du går på vad de dina säger.

Stackars stackars lilla dig. Hade du det jobbigt i skolan? Var pappa dum? Drack mamma? Du får gärna prata ut om du vill...

Är du folkmordsförnekare?
Citera
2012-06-10, 15:40
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Varför älskar du alla i hela världen? Du måste lida av patologisk altruism. Det är inte naturligt att älska allt och alla, det naturliga är att man älskar ett fåtal, är neutralt inställd till de flesta och hatar ett annat fåtal.
Citera
2012-06-10, 15:47
Medlem
Nordoxens avatar
Citat:
Har du glömt att käka din medicin?

Svara på frågan anti-vit. Är du en folkmordsförnekare?
Citera
2012-06-10, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Många lever i ett tillstånd av självförnekelse och självhat, där deras naturliga instinkter inte tillåts komma upp till ytan. Människor blir rädda för sina egna tankar, när de t.ex. ser en vit tjej med en neger. Det är fullt naturligt att tycka detta är fullständigt horribelt. Det är varje sansad och sund persons reaktion, att fyllas med avsmak när mer än 100 000 år av mänsklig evolution förkastas av en individ. Många skulle må mycket bättre i dagens samhälle om de bara slutade låta omgivningens åsiktstryck hindra dem ifrån att omfatta deras naturliga, sunda instinkter.

Varför tror du det är så många % svarta som spelar i NBA (fler än 80% tror jag det är)? Varför tror du det är så många Kenyaner och Etiopier som är kungar i långdistanslöpning som maraton tex? Varför tror du vita dominerar i tennis? Jo det jag har tänkt komma till är att vi är bra på olika saker. Det är ganska naturligt då vi är olika (men ändå samma art).

Att 100 000 år av evolution förkastas av en individ låter ju ganska korkat sagt. Om du nu återvänder till skolbänken och läser lite evolutionsbiologi så skulle du veta att det är fördelaktigt för en population att ha en så hög allelfrekvens som möjligt.

När vargstammen i Sverige var på väg att dö ut pga låg allelfrekvens så snackade man inte om att "förkasta några 100 tusentals år av evolution " utan man tranquilizade några ryska vargar och släppte dom i Sverige. Detta gav lysande resultat och samma hot om utrotning finns inte längre sedan gen-poolen för Svenska vargen blev större. Sista stycket var kanske lite off-topic men bjuder på den, nazze-gängen på det här forumet verkar ju ha ett oväntat genetikintresse
Citera
2012-06-10, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Varför älskar du alla i hela världen? Du måste lida av patologisk altruism. Det är inte naturligt att älska allt och alla, det naturliga är att man älskar ett fåtal, är neutralt inställd till de flesta och hatar ett annat fåtal.

Har jag skrivit någonstans att jag älskar alla människor i hela världen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in