2012-06-04, 17:28
Medlem
Jag satt på ett café i närheten med några och lyssna, jag tyckte Ekman gjorde otroligt bra ifrån sig. Men jävlar va hetsig den där Iranien var haha.
Sen dom som ringde in kunde väll ställt vettigare frågor istället för "gillar du mörk eller ljus chocklad?" Känns som Ekman satte dom på plats och fick fram vår politik utmärkt till sionisterna i studion och folket som lyssna.
Citera
2012-06-04, 17:49
Medlem
sdxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostalabastala
Jag satt på ett café i närheten med några och lyssna, jag tyckte Ekman gjorde otroligt bra ifrån sig. Men jävlar va hetsig den där Iranien var haha.
Sen dom som ringde in kunde väll ställt vettigare frågor istället för "gillar du mörk eller ljus chocklad?" Känns som Ekman satte dom på plats och fick fram vår politik utmärkt till sionisterna i studion och folket som lyssna.
Ja det var knappast några intellektuella höjdare som ringde in för att göra sin röst hörd. Frågor som "vad äter du för mat?", "hur gammal är du?", "Hitler, är det din idol eller?" haglade från de hjärntvättade och vilseledda svennebananerna samt en och annan blatte.
Citera
2012-06-04, 18:19
Medlem
Oliveiras avatar
Ekman var ju sanslöst pinsam. Snacka om intellektuellt haveri. Jag hade ingen aning om att svenskar var diskrimimerade i Sverige. Vilken stolle. Och så ville han utvisa alla adopterade människor. Visar ju bara vilken nivå sånt här nationalistslödder befinner sig på.

Stor humor iofs.
Citera
2012-06-04, 18:35
Medlem
sdxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ekman var ju sanslöst pinsam. Snacka om intellektuellt haveri. Jag hade ingen aning om att svenskar var diskrimimerade i Sverige. Vilken stolle. Och så ville han utvisa alla adopterade människor. Visar ju bara vilken nivå sånt här nationalistslödder befinner sig på.

Stor humor iofs.
Du kanske rentav var ett av de stjärnskott som ringde in till studion med sina vässade och skarpa argument?
Citera
2012-06-04, 20:00
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdx
Du kanske rentav var ett av de stjärnskott som ringde in till studion med sina vässade och skarpa argument?

Det fanns ju inget att argumentera mot! De lär ju inte vara särskilt många i vilket fall.
Citera
2012-06-04, 21:23
Medlem
Libberos avatar
Råkade faktiskt lyssna på det en stund idag. Ekman må ha väldigt många vansinniga idéer men tyvärr så fick han ju nästan framstå som ytterst rationell när folk ringer in och ställer frågor som ''vit eller mörk choklad, vad väljer du Rickard?'' eller när någon ungefär påpekade att det vore hyckleri för honom att äta utländsk mat eller när Shabnam i studion verkar få något känslomässigt utbrott och ställer en hel del mindre seriösa frågor. Ekman var åtminstone saklig från det som jag kunde höra.

Man bör i stället ha fokuserat på om en människa bör kunna hävda sig rätten till att bestämma över andra människors liv och lite sånt. Men det kunde man ju förstås inte då folk i allmänhet också är fascister, statskramare och älskar att bestämma över andras människors liv.
Citera
2012-06-04, 23:21
Bannlyst
Åh jag missade ju detta. Finns det att lyssna på någon annanstans? Det är inte varje dag en tvättäkta dödsnazist får komma till tals i direktsändning.
Citera
2012-06-04, 23:24
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Åh jag missade ju detta. Finns det att lyssna på någon annanstans? Det är inte varje dag en tvättäkta dödsnazist får komma till tals i direktsändning.
"Någon annanstans" vet jag inte, men på radio1.se finns programmet: http://play.radio1.se/catchup/clip/7125
Citera
2012-06-04, 23:32
Medlem
Jag lyssnade.

Inringarna var roliga. Speciellt finnen som ringde in och snackade om att det bara borde existera finnar eller vad han sa.

Annars var det inga nyheter men Rickard skötte sig bra.
Citera
2012-06-04, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
"Någon annanstans" vet jag inte, men på radio1.se finns programmet: http://play.radio1.se/catchup/clip/7125
Tusen tack.
Citera
2012-06-04, 23:52
Medlem
Oliveiras avatar
Han sade t.o.m att det pågår ett "folkmord mot svenskar".
Citera
2012-06-04, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Han sade t.o.m att det pågår ett "folkmord mot svenskar".
Ja, oj vad felaktigt och pinsamt, din efterblivna idiot. Folkmord är inte enbart att fysiskt och systematiskt mörda individer ur en specifik folkgrupp. Det kan även vara att påtvinga en grupp särskilda levnadsvillkor för att medföra dess undergång, eller att genomföra åtgärder för att hindra födelser etc.

Med dagens abortpolitik och de levnadsvillkor som svenskarna påtvingas av förrädarpolitikerna (som står under judarnas inflytande), så kan man utan tvekan hävda att det pågår ett folkmord mot svenskarna.
Senast redigerad av Adored 2012-06-05 kl. 00:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in