2019-11-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KitabAlAzif
De är alla fristående egentligen, så det är ok. Men, när du kommer till... nionde säsongen, tror jag att det var, kommer du att ha uppskattat att ha sett från början.
Tackar!
Citera
2019-11-19, 17:56
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KitabAlAzif
De är alla fristående egentligen, så det är ok. Men, när du kommer till... nionde säsongen, tror jag att det var, kommer du att ha uppskattat att ha sett från början.

Åttonde sösongen...
Citera
2019-11-19, 19:38
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Åttonde sösongen...
Finns 9 säsonger.
Citera
2019-11-20, 16:05
Medlem
KitabAlAzifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Tackar!

Det var så lite så... Faktum är att serien är bäst i de tidigaste säsongerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Åttonde sösongen...

Japp, jag upptäckte det strax efter att jag skrev. Nån dag tar man sig väl en titt på 9:e också...
Citera
2020-05-26, 23:41
Medlem
Var lite besviken att 1984 inte hade någonting med George Orwells bok att göra. Fast det var en tidsfråga innan de skulle göra något med slasher tema. Lite för tidigt att spekulera för säsong 10 men på Postern så ser det ut som att det kommer vara någonting på kusten. Dock hoppas jag att de gör någon dystopia ā la 1984 där USA blir en totalitär diktatur och gör shady saker för att hålla folket i schack. Alternativt kalla kriget och respektive stormakt brott mot mänskligheten.
Citera
2021-08-27, 12:59
Medlem
trewqs avatar
BUMP!!!

Nu har tionde säsongen dragit igång! Någon som sett de inledande avsnitten?
Citera
2021-08-27, 19:12
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
BUMP!!!

Nu har tionde säsongen dragit igång! Någon som sett de inledande avsnitten?

Sett de två första och än så länge gillar jag det. Känns som att de har inspirerats lite av filmen 30 days of night.
Citera
2021-09-01, 00:58
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Sett de två första och än så länge gillar jag det. Känns som att de har inspirerats lite av filmen 30 days of night.

Jag gillar de två inledande avsnitten. Har sett 1a säsongen och säsongen med Häxorna och mentalsjukhuset. Nu ska jag börjar följa denna serie igen för tror att denna säsong kan bli riktigt bra. Klart positiva omdömen från mig angående de första avsnitten. Bra skådespel och bra story.
Citera
2021-09-01, 02:23
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Jag pallade bara två avsnitt på S09 och S07 orkade jag inte heller se klart. 8:an började jag aldrig ens på och hade mer eller mindre gett upp serien.

Kanske jag ger 10:an en chans ändå, några avsnitt i alla fall. Sarah Paulson och Evan Peters är ju med i alla fall.
Citera
2021-09-01, 07:27
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Jag pallade bara två avsnitt på S09 och S07 orkade jag inte heller se klart. 8:an började jag aldrig ens på och hade mer eller mindre gett upp serien.

Kanske jag ger 10:an en chans ändå, några avsnitt i alla fall. Sarah Paulson och Evan Peters är ju med i alla fall.
Säsong 10 börjar lovande iaf. Hittills lätt den bästa på flera år.
Citera
2021-09-03, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Säsong 10 börjar lovande iaf. Hittills lätt den bästa på flera år.

Ja en riktigt lovande öppning. Tror den här säsongen kan bli riktigt bra.
Citera
2022-01-09, 14:10
Medlem
Bra inledande avsnitt av säsong 10. Men sen blir det sämre och sämre. De sista avsnitten är riktigt usla. Det skiljer sig markant mellan de tidiga avsnitten i säsong 10 och de senare. Får väl se vad säsong 11 handlar om som har premiär i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in