Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
De kommunanställda du skiter så totalt i har också familjer och barn. Dessa människor ska också orka fungera i vardan och ta hand om sina barn på ett bra sätt. Att det tapetseras felaktiga anklagelser mot dem över hela landet bidrar knappast till dessa människors välmående och i förlängningen då inte heller till deras barns välmående. Tycker du ska ta och börja tänka lite längre än vad näsan räcker.
Det finns ett enormt mörkertal inom kommunerna på hur många pedofiler och kriminella som arbetar där. Socialsekreterare sätter också på bebisar i tvåan, misshandlar sina barn psykiskt och fysiskt, men till skillnad från andra medborgare går de alltid fria. Det är ingen slump att många pedofiler väljer en sådan karriär, det gör dem nämligen till frälse.